;
تفریح و سرگرمی

قبل از آنکه قاتل خیابانی بتواند کسی را به قتل برساند، او را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی قاتل خطرناک خیابانی: در آزمون جدیدی که محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک منتشر کرده است، شما باید بتوانید یکی از اعضای مافیا را که تصمیم دارد حادثه ای را خلق کند، شناسایی کنید. این آزمون برای رمزکشایی نیاز به نکته سنجی و تیزبینی تمام عیار دارد و شما برای رمزگشایی آن فقط 3 ثانیه وقت دارید. پس از زمان خود به نحو احسن برای حل آزمون شناسایی قاتل خطرناک خیابانی استفاده کنید.

مجله خبری چشمک با انتشار جذاب ترین و چالشی ترین معماهای تصویری توانسه اند، زمینه را برای ورزش مغز مخاطبان خود فراهم کند. مغز ما همچون جسم مان به صورت مرتب و منظم، روزانه به ورزش نیاز دارد. به باور محققان بازی های فکری که نیازمند دقت و تمرکز  و فکر کردن هستند، بهترین گزینه و ابزار برای ورزش مغز هستند. پس اگر می خواهید هر روز مغزتان را ورز دهید با محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

احتمالاً بپسندید:چیستان جالب: آن چیست که اگر باشد کور است و اگر نباشد کر است!؟

آزمون شناسایی قاتل خطرناک خیابانی

در چند ساعت گذشته، یک معمای تصویری دیگر از سری سوالات تصویری در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است. هزاران کاربر که فکر می‌کردند در این نوع آزمون ها متخصص هستند، را سردرد کرده‌ است و بیشتر افراد نتوانسته اند در تلاش اول آن را رمزگشایی کنند. شاید زمان محدود 3 ثانیه ای باعث شده که افراد نتوانند به راحتی پاسخگو باشند. به هر حال آزمون شناسایی قاتل خطرناک خیابانی یک فرصت عالی است تا اثبات کنید که به لحاظ توانائی های شناختی، بهترین هستید.

قبل از شروع، می‌خواهیم به شما توصیه کنیم که هر کاری را که انجام می‌دهید یک لحظه متوقف کنید و فقط روی آزمون شناسایی قاتل خطرناک خیابانی تمرکز کنید. برای اینکه  موفقیت در این آزمون، نیازمند تمرکز و دقت فراوان شماست.

با توجه به تصویر آزمون شناسایی قاتل خطرناک خیابانی شما باید بتوانید یکی از اعضای مافیا را که تصمیم دارد حادثه ای را خلق کند، شناسایی کنید. این آزمون برای رمزکشایی نیاز به نکته سنجی و تیزبینی تمام عیار دارد و شما برای رمزگشایی آن فقط 3 ثانیه وقت دارید.

احتمالاً بپسندید: همین که عکس رو دیدی متوجه چی شدی!؟ جواب بده تا بگم چقدر ریسک پذیری!؟

آزمون شناسایی قاتل خطرناک خیابانی

شاید بپسندید: به آقای جوان کمک کنید تا کیف پولش رو پیدا کنه! | اینجوری آبروش جلو نامزدش تو رستوران میره!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: کدام کلمه است که همه آن را نادرست تلفظ می کنند!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: اگه نمی دونی اعتماد به نفس ات چقدره، کافیه یکی از گل های ارکیده رو انتخاب کنی تا متوجه بشی!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل خطرناک خیابانی

آیا موفق شدید مرد ثروتمند را در آزمون شناسایی قاتل خطرناک خیابانی شناسایی کنید؟ اگر چنین است، واقعاً در این نوع ازمون ها بهترین هستید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید می توانید باز هم به تلاش خود ادامه دهید. 5 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود.

جالب خواهد بود: چیستان:  آن چیست که انگشت شصت و چهار انگشت را دارد، اما دست نیست!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: گاو بابانوئل کجاست!؟ | تو یه نگاه پیداش کنی آخر تیزبینا هستی!

 

 

 

 

شاید بپسندید: آیا می توانید پیراشکی متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید!؟ فقط تیزبین ها موفق میشن!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل خطرناک خیابانی: همه به اتومبیل شیشه دودی و مردی که عینک دودی دارد اشاره کرده اند. اما به اتومبیلی که در سمت چپ تصویر قرار دارد، نگاه کنید. او اسلحه به دست دارد و نیت شومی را دنبال می کند!

شاید بپسندید: کدومیکی همسر واقعی مَرده است!؟ | فقط باهوشایی مثل هرکول پوآرو تو یه نگاه می فهمن!

شناسایی قاتل خطرناک خیابانی

شاید بپسندید: دوست تو داری تو کدوم مسیر پیاده روی کنی، به ما بگو تا بگیم چقدر جاه طلب و بلندپروازی!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل خطرناک خیابانی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگه چهره مرد مخفی رو تو 7 ثانیه پیدا کنی، دقت و بینایی ات مثل عقابه!

آزمون شناسایی قاتل خطرناک خیابانی

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: میخای بفهمی نگاهت به زندگی چیه، کافیه یک نوشیدنی داغ را انتخاب کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگه تو 6 ثانیه پرنده کوچیکی که خودش رو بین جغدها مخفی کرده پیدا کنی، چشات خیلی تیزه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: یکی از افراد تصویر انسان نیست، کدومیکی هست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: در بالای سر است و اگر وارونه شود فلز می گردد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:چیستان جالب: از چوب است ولی به هیچ وجه اره نمی شود!؟

شاید برایتان جالب باشد

با پیدا کردن پاسخ معادله تصویری، نبوغ بالای ریاضی‌ات رو اثبات کن!

داستان دست فروش و الاغی که فکر می کرد می تواند دستفروش را خر کند!

آیا بچه زن وسطی زایشگاه واقعاً دزدیده شده است!؟ | باهوشا بگن!

چیستان: آن چیست که در هر قرن یک بار و در هر دقیقه دوبار می آید ولی درسال هیچ وقت نمی آید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 7 =

دکمه بازگشت به بالا