;
تفریح و سرگرمی

میخای بفهمی نگاهت به زندگی چیه، کافیه یک نوشیدنی داغ را انتخاب کنی!

تست شخصیت با انتخاب نوشیدنی: تست های شخصیات شناسی اطلاعات جالبی را در مورد شما و اطرافیانتان ارائه می دهند. تست شخصیت با انتخاب نوشیدنی را انجام دهید و متوجه شوید که انتخاب نوشیدنی گرم شما چه چیزی را در مورد شما نشان می دهد. این یک راه جالب و سرگرم کننده برای به دست آوردن بینش در مورد نحوه نگرش شما به زندگی است، پس چرا آن را امتحان نکنید و ببینید چه چیزی در مورد شما افشا می کند!؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت با انتخاب نوشیدنی همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان: شهر آن سرخ است اما مردمش سیاه!

تست شخصیت با انتخاب نوشیدنی

شما در تست شخصیت با انتخاب نوشیدنی یک تجربه لذت بخش خواهید داشت و مطمئنا چیز جدیدی یاد خواهید گرفت! تا به حال کنجکاو شده اید که انتخاب نوشیدنی گرم شما چگونه شخصیت شما را منعکس می کند؟ آیا به دنبال راهی جالب و سرگرم کننده برای یادگیری بیشتر در مورد خود هستید؟

این تست شخصیت را انجام دهید تا با انتخاب یک نوشیدنی داغ ببینید زندگی را چگونه می بینید! این تست ساده از نوشیدنی داغ مورد علاقه شما استفاده می کند تا نشان دهد شما چه نوع فردی هستید.

شاید بپسندید: کدومیکی در بی فکری و بی توجهی به فرزند، دست همه را از پشت بسته اند، چرا!؟

تست شخصیت با انتخاب نوشیدنی

بیشتر بخوانید: حکایت بهلول و مرد کفشدوز دزد از سری داستان های بهلول عاقل!

.

.

.

.

.احتمالاً بپسندید: یکی از این خانما وضع مالیش خوب نیست، کدومیکی هست!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:با جابجایی یک چوب کبریت، معادله اشتباه 8+5-6=4 را تصحیح کنید!

جواب تست شخصیت با انتخاب نوشیدنی

از قهوه گرفته تا چای، متوجه خواهید شد که کدام نوع نوشیدنی با شخصیت شما مطابقت دارد. پس از انتخاب نوشیدنی گرم خود می توانید خود را بهتر شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید: هر شی آرایشی دارای مقدار مشخصی است، در کمتر از 20 ثانیه آن را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اولویت زندگی ات چیه!؟ اگه نمیدونی فقط بگو کدوم فلامینگو نظرت رو جلب کرد!؟

 

 

 

 

 

شاید بپسندید:اگه زرافه ای که با بقیه فرق داره رو پیدا کنی، آخر تیزبینا هستی!

تست شخصیت با انتخاب نوشیدنی

قهوه

کسانی که قهوه را انتخاب می کنند افرادی پویا و جاه طلب هستند. آنها تمایل دارند زندگی را پیش روی خود بگیرند و هر روز با یک حس اشتیاق به آنها نزدیک شوند.

آنها توسط موفقیت هدایت می شوند و از چشم انداز به چالش کشیدن خود لذت می برند. این انتخاب نوشیدنی داغ دیدگاه پویای آنها را از زندگی و اشتیاق به کشف جهان و جستجوی فرصت‌های جدید نشان می‌دهد. افرادی که قهوه می نوشند، تغییر را می پذیرند و تمایل دارند که ذهنی باز داشته باشند و مایلند چیزهای جدید را امتحان کنند.

احتمالاً بپسندید: پیرزن، زن جوان را متهم به دزدی کرده، آیا درست است!؟| اکثر افراد نمی تونن این آزمون را رمزگشایی کنند!

شکلات

عاشقان شکلات، یک دسته از لذت های کوچک زندگی هستند. آنها تمایل دارند که دیدگاه خوش بینانه تری نسبت به زندگی داشته باشند و در هر موقعیتی به جنبه های مثبت نگاه کنند.

آنها هر جا که می روند گرما و شادی به ارمغان می آورند و از ایجاد احساس خوب در دیگران لذت می برند. انتخاب نوشیدنی گرم آنها حس خوش بینی، گرما و شادی را نشان می دهد که آنها به زندگی خود و اطرافیانشان وارد می کنند.

احتمالاً بپسندید: از هر گربه دو تا تو تصویر هست، گربه تک و تنها را تو تصویر پیدا کن!

چای

افرادی که چای می نوشند اغلب به عنوان افرادی عاقل دیده می شوند که وقت خود را صرف لذت بردن از لحظه می کنند. آنها آهسته تر به زندگی نزدیک می شوند و زمانی را برای قدردانی از لحظات کوچک صلح و آرامش در میان یک دنیای پر هرج و مرج اختصاص می دهند.

آنها از آنچه دارند راضی هستند و نیازی به تایید خارجی ندارند. این انتخاب نوشیدنی گرم نشان می دهد که آنها دیدگاه آرام و صلح آمیزی نسبت به زندگی دارند.

قهوه با شیر

کسانی که قهوه با شیر را انتخاب می کنند، به دنبال تعادل در زندگی هستند. آنها راحتی و آشنایی را ترجیح می دهند، اما در صورت نیاز از تغییر یا ریسک کردن ابایی ندارند.

آنها اغلب به عنوان افراد قابل اعتمادی دیده می شوند که در مواقع ضروری می توان روی آنها حساب کرد، اما همچنین می دانند که چگونه در زمان مناسب سرگرم شوند. این انتخاب نوشیدنی گرم تمایل آنها به تعادل در زندگی و توانایی آنها برای یافتن آن را نشان می دهد.

امیدوارم از تست شخصیت با انتخاب نوشیدنی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: یکی از گل های آفتابگردان را انتخاب کن تا بفهمی که آیا آدم خوش بینی یا بدبین!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:حکایت شاه و دو غلام زرخریدش!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

قاتل تصویر را پیدا کنی دست شرلوک هولمز رو در باهوشی از پشت بستی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: آنچه در ابتدا می بینید، دیدگاه شما را نسبت به دوستی آشکار می کند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود

خوب بودن ریاضی ات رو با جابجایی یه چوب کبریت و اصلاح معادله، ثابت کن!

چیستان: کدام شهر است که اگر حرف اول آن را برداریم یکی از برندهای مشهور نوشت افزار می شود!؟

کدامیک از این دو زن، بی مسئولیت و حواس پرت است!؟

فقط نابغه ها تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر موش شهری را پیدا می کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 9 =

دکمه بازگشت به بالا