;
تفریح و سرگرمی

هر شی آرایشی دارای مقدار مشخصی است، در کمتر از 20 ثانیه آن را پیدا کنید!

تست هوش ریاضی با لوازم آرایشی: اگر ارزش عددی هر شی آرایشی را در تست هوش ریاضی با لوازم آرایشی پیدا کنید، یک نابغه هستید! در مسابقه یا آزمون  امروز، ارزش هر مورد شی آرایشی را بیابید. برای حل این معما، تجزیه و تحلیل دقیق هر خط مهم است. هر کدام از آنها اشیاء متفاوت و عملیات متفاوتی را ارائه می دهند. لازم است، از این، عملیاتی که معتبر است، مشخص شود. با مجله خبری چشمک و تست هوش ریاضی با لوازم آرایشی همراه شوید.

با بررسی هر ردیف، باید بتوانید ارزش هر مورد را یکی یکی بیابید. بدیهی است که باید با خط اول شروع کنید، که به شما امکان می دهد اولین مقدار را پیدا کنید. بعداً باید از این متغیر برای تعیین سایر عناصر استفاده کنید. باید در نظر داشت که نتیجه به دست آمده از خطوط قبلی برای یافتن راه حل نهایی ضروری است. بنابراین باید تمام مقادیری را که پیدا کرده اید پیگیری کنید.

شاید بپسندید: میخای بفهمی نگاهت به زندگی چیه، کافیه یک نوشیدنی داغ را انتخاب کنی!

تست هوش ریاضی با لوازم آرایشی

چگونه می توانید به شما در یافتن راه حل این معما کمک کنید؟ برای یافتن مقدار هر شیء در این پازل ریاضی، توصیه می شود ابتدا از ساده ترین عملیات استفاده کنید. کسر در حل این معما بسیار مهم است. این ممکن است نیاز به ترکیب چندین عملیات یا انجام یک محاسبه ذهنی سریع برای یافتن سریع مقادیر داشته باشد.

برای رسیدن به پاسخ صحیح باید در رویکرد خود صبور و روشمند باشید. در نهایت، مهم است که مراقب تله ها باشید. گاهی اوقات تعداد اشیاء در هر ردیف یکسان نیست. اغلب شما این نوع تله را در خط آخر یا ماقبل آخر دارید. بنابراین توصیه می شود چشمان خود را باز نگه دارید، زیرا اگر مراقب نباشید، ممکن است تمام محاسبات شما نادرست باشد.

شاید بپسندید: چیستان: شهر آن سرخ است اما مردمش سیاه!

تست هوش ریاضی با لوازم آرایشی

احتمالاً بپسندید: آیا می توانید حرف I را در میان P ها در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: پیرزن، زن جوان را متهم به دزدی کرده، آیا درست است!؟| اکثر افراد نمی تونن این آزمون را رمزگشایی کنند!

 

.

.

.

شاید بپسندید:با جابجایی یک چوب کبریت، معادله اشتباه 8+5-6=4 را تصحیح کنید!

جواب تست هوش ریاضی با لوازم آرایشی

آیا به پاسخ تست هوش ریاضی با لوازم آرایشی دست پیدا کردید؟ آیا به زمان بیشتری برای رمزگشایی و حل این آزمون نیاز دارید. باید بدانید که این آزمون ها می توانند برای ورزش و تمرین مغز شما بسیار مفید باشند. شما 10 ثانیه دیگر فرصت دارید تا تست هوش ریاضی با لوازم آرایشی را حل کنید.

.احتمالاً بپسندید: یکی از این خانما وضع مالیش خوب نیست، کدومیکی هست!؟

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: حکایت بهلول و مرد کفشدوز دزد از سری داستان های بهلول عاقل!

 

 

 

شاید بپسندید: اولویت زندگی ات چیه!؟ اگه نمیدونی فقط بگو کدوم فلامینگو نظرت رو جلب کرد!؟

جواب تست هوش ریاضی با لوازم آرایشی: شما 21 را پیدا کرده اید، این پاسخ صحیح است! ما ارزش هر شی را به شما می دهیم:

یک رژگونه 10، دو عطر 4، دو رژ لب 2 ارزش دارد. مراقب باشید، یک رژلب 1 ارزش دارد و یک عطر 2. این تله ای بود که باید از آن اجتناب می کردید. اگر تمرکز داشتید، متوجه این جزئیات می‌شدید.

شاید بپسندید: کدومیکی در بی فکری و بی توجهی به فرزند، دست همه را از پشت بسته اند، چرا!؟

تست ریاضی با لوازم آرایشی

احتمالاً بپسندید: از هر گربه دو تا تو تصویر هست، گربه تک و تنها را تو تصویر پیدا کن!

امیدوارم از تست هوش ریاضی با لوازم آرایشی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: یکی از گل های آفتابگردان را انتخاب کن تا بفهمی که آیا آدم خوش بینی یا بدبین!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:حکایت شاه و دو غلام زرخریدش!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

قاتل تصویر را پیدا کنی دست شرلوک هولمز رو در باهوشی از پشت بستی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: آنچه در ابتدا می بینید، دیدگاه شما را نسبت به دوستی آشکار می کند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود

اگه زرافه ای که با بقیه فرق داره رو پیدا کنی، آخر تیزبینا هستی!

خوب بودن ریاضی ات رو با جابجایی یه چوب کبریت و اصلاح معادله، ثابت کن!

چیستان: کدام شهر است که اگر حرف اول آن را برداریم یکی از برندهای مشهور نوشت افزار می شود!؟

کدامیک از این دو زن، بی مسئولیت و حواس پرت است!؟

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

    1. باهوش چند سالته؟ توی ریاضی الویت با ضرب هستش بعد جمع. که یعنی 2×10 میشه 20 و 20 به اضافه 1 میشه 21

    1. باهوش چند سالته؟ توی ریاضی الویت با ضرب هستش بعد جمع. که یعنی 2×10 میشه 20 و 20 به اضافه 1 میشه 21

    2. نخیر الویت با ضربه پس اول 2 رو ضربدر 10 میکنیم میشه 20 به اضافه 1 میشه 21
      چندمین شما؟؟؟ اینارو تو هفتم یاد میدن :/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا