;
تفریح و سرگرمی

به آقای جوان کمک کنید تا کیف پولش رو پیدا کنه! | اینجوری آبروش جلو نامزدش تو رستوران میره!

آزمون پیدا کردن کیف پول : از هر 5 نفر فقط یک نفر توانسته است در 3 ثانیه این ازمون را رمزگشایی و کیف پول این دو زوج جوان را پیدا کنند. آیا شما از کسانی هستند که دارای تیزبینی، دقت نظر و توجه بالا هستید و می توانید کیف پول را شناسایی کنید. بهتر است توانائیها و مهارت های شناختی خود را امتحان کنید و به همه اثبات کنید که در حل معماهای تصویری بهترین هستید.

کیف پول مردی که قصد پرداخت صورت حساب در رستوران را داشت گم شد. فقط یک آدم تیزبین می تواند کیف پول پنهان شده در تصویر آزمون پیدا کردن کیف پول را در زمان معین ببیند. بر اساس این تحقیقات، توانایی درک افرادی که شی گمشده را قبل از 4 ثانیه پیدا می کنند، نشان دهنده بالا بودن سطح بالای توانائیهای شناختی است. بنابراین آیا می توانید کیف پول گم شده را در آزمون پیدا کردن کیف پول پیدا کنید؟

شاید بپسندید: آیا می توانید دونات را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید!؟ فقط تیزبین ها موفق میشن!

آزمون پیدا کردن کیف پول

فقط افراد با هوش و با درجه تیزبینی بالا می توانند این تست توهم نوری را حل کنند. از هر 5 نفر فقط 1 نفر می تواند کیف پول گم شده مرد جوان را در 4 ثانیه پیدا کنند. مشخص شد کسانی که کیف پول پنهان شده در عکس او را پیدا کردند، ضریب هوشی بالایی داشتند. اکنون شما را به شرکت در این آزمون هوش هیجانی دعوت می کنیم. آیا می توانید کیف پول گم شده را در 4 ثانیه پیدا کنید؟

کیف پول مردی که قصد پرداخت صورتحساب را دارد در جایی داخل رستوران پنهان شده است. این تصویر معمایی دشوار برای جوانان حکم آزمایش قدرت مغزشان را دارد. ادعا شده بود که تنها 1٪ از مردم می توانند کیف پول را در تصویر پیدا کنند. آیا می توانید کیف پول گم شده را پیدا کنید؟

شاید بپسندید: قبل از آنکه قاتل خیابانی بتواند کسی را به قتل برساند، او را شناسایی کنید!

آزمون پیدا کردن کیف پول

شاید بپسندید: اگه نمی دونی اعتماد به نفس ات چقدره، کافیه یکی از گل های ارکیده رو انتخاب کنی تا متوجه بشی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: گاو بابانوئل کجاست!؟ | تو یه نگاه پیداش کنی آخر تیزبینا هستی!

 

.

.

.

شاید بپسندید: کدومیکی از این سه نفر تظاهر می کنه یه زن هست!؟

پاسخ آزمون پیدا کردن کیف پول

شاید در نگاه اول پیدا کردن کیف پول گمشده بسیار دشوار به نظر برسد. بهتر است از فرصت دوم خود استفاده کنید و بیشتر جزئیات تصویر را بررسی کنید.

شاید بپسندید: کدوم مادر تصویر نسبت به فرزندش، بی خیال تر و بی مسئولیت تر است!؟

 

 

 

.

شاید بپسندید: دوست تو داری تو کدوم مسیر پیاده روی کنی، به ما بگو تا بگیم چقدر جاه طلب و بلندپروازی!؟

 

 

 

 

 

جالب خواهد بود: معیار زیبایی مردان و زنان در کشورهای مختلف با کمک هوش مصنوعی! + تصاویر

پاسخ آزمون پیدا کردن کیف پول: اگر به تصویر دقت کنید، متوجه می شوید که کیف پول مرد پشت معشوقه او پنهان شده است. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، کیف پول پشت موهای زن پنهان شده است. آیا شما کیف پول گم شده مرد را در آزمون پیدا کردن کیف پول دیدی؟

احتمالاً بپسندید:چیستان جالب: آن چیست که اگر باشد کور است و اگر نباشد کر است!؟

پیدا کردن کیف پول

شاید بپسندید: اگه چهره مرد مخفی رو تو 7 ثانیه پیدا کنی، دقت و بینایی ات مثل عقابه!

شما می توانید آزمون پیدا کردن کیف پول را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جالب است: چیستان: آن چیست که خودش آب است، دشمنش هم آب!؟

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: میخای بفهمی نگاهت به زندگی چیه، کافیه یک نوشیدنی داغ را انتخاب کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه تو 6 ثانیه پرنده کوچیکی که خودش رو بین جغدها مخفی کرده پیدا کنی، چشات خیلی تیزه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: در بالای سر است و اگر وارونه شود فلز می گردد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:چیستان جالب: از چوب است ولی به هیچ وجه اره نمی شود!؟

شاید برایتان جالب باشد

همین که عکس رو دیدی متوجه چی شدی!؟ جواب بده تا بگم چقدر ریسک پذیری!؟

 کدومیکی همسر واقعی مَرده است!؟ | فقط باهوشایی مثل هرکول پوآرو تو یه نگاه می فهمن!

با پیدا کردن پاسخ معادله تصویری، نبوغ بالای ریاضی‌ات رو اثبات کن!

داستان دست فروش و الاغی که فکر می کرد می تواند دستفروش را خر کند!

شاید بپسندید: یکی از افراد تصویر انسان نیست، کدومیکی هست!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا