;
تفریح و سرگرمی

یکی از افراد تصویر انسان نیست، کدومیکی هست!؟

آزمون شناخت موجود شبه انسان: شما فقط 5 ثانیه محدودیت زمانی دارید تا بتوانید این بازی تصویری چشمک را حل کنید. تیزبنی و نکته سنجی برای رسیدن به پاسخ سوال به شما کمک زیادی می کند. آیا قادر به حل آزمون شناخت موجود شبه انسان خواهید بود؟ دقت کنید، تمرکز کنید و سپس معمای تصویری را پاسخ دهید.

پازل های تصویری به افراد این امکان را به ما می دهند که با خستگی مبارزه کرده و سطح تمرکز خود را بهبود ببخشیم. شما با انجام این بازی های، از دل مشغولی ها و دغدغه های روزانه برای لحظاتی فارغ شده و با دقت و تمرکز کردن در آنها می توانید مغز و ذهن خود را ورزش دهید.  مجله خبری چشمک به صورت روزانه و مرتب با جدیدترین و جذاب ترین معماها و سوالات تصویری با شماست. امروز نیز با آزمون شناخت موجود شبه انسان با شماست.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی و طنز مادر شوهر و عروس خل و چل!

آزمون شناخت موجود شبه انسان

آیا آماده هستید تا مهارت های خود را به حداکثر برسانید؟ به خاطر داشته باشید که برای موفقیت در آزمون شناخت موجود شبه انسان تا حدامکان باید از هرگونه حواس پرتی خودداری کرده و در محیط آرام قرار بگیرید تا بتواندی راحت تر دقت و تمرکز کنید سپس توانایی های خود را به عنوان یک کارآگاه در آزمون شناخت موجود شبه انسان به کار ببرید، تا بتوانید شبه انسانی را که در حال صرف شام در رستوران است را شناسایی کنید. در این تصویر ما 4 مظنون را به شما در تصویر معرفی می کنیم تا پرونده را راحت تر تجزیه و تحلیل کنید.

فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا امتحان کنید و بفهمید که موجود شبه انسان کیست. اماده اید؟

شاید بپسندید: ببری که در صدد حمله به عکاس هست رو شناسایی کن!

آزمون شناخت موجود شبه انسان

شاید بپسندید: چیستان جالب: دارا آن را ندارد و ندار آن را دارد، آن چیست!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آیا می توانید با جابجایی و حرکت دادن 3 چوب کبریت، 4 مربع ایجاد کنید!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با اینکه خرگوش جلو چشاته، اما به راحتی نمی تونی تشخیص‌اش بدی!

پاسخ آزمون شناخت موجود شبه انسان

آیا برای آزمون شناخت موجود شبه انسان به زمان بیشتری نیاز دارید؟ پس تنها 3 ثانیه فرصت دومی به شما می دهیم تا بتوانید چابکی ذهنی و خلاقیت خود را برای حل تعارضات نشان دهید. آیا موفق به حل پرونده آزمون شناخت موجود شبه انسان نشدید؟ اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است بخشی از گروه افرادی باشید که متوجه نشده اند که یک شبه انسان کیست، اما نگران نباشید، ما تصویر حل شده را به شما ارائه می دهیم.

شاید بپسندید: نگاهت به زندگی چطوری هست!؟|  فقط بگو تو تصویر ابتدا چی دیدی!؟

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن کدام میوه است!؟ میوه ای که دو حرف اولش یک عدد دو رقمی است!

 

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: یکی از گل های زنبق را انتخاب کن تا بگم چه چیزی سبب میشه انگیزه بگیری!

پاسخ آزمون شناخت موجود شبه انسان: زن با موهای بلوند موجود شبه انسان است، اگر به بازوهای او نگاه کنید بیش از 3 بازو دارد، یکی از آنها را زیر میز پنهان کرده تا دیگران متوجه نشوند. حتی دقت کنید از میان موهای او، دو شاخک کوچک زرد رنگ هم دیده می شود. برخی به تعداد انگستان مرد جوان روبرو اشاره کرده اند که 6 تاست. اما خوب میان انسان ها گاهی برخی افراد این گونه به دنیا می آیند. این سوالات هوش فقط و فقط برای بالا بردن سطح جزئی نگری شما طراحی می شوند. اذا گاهی ممکن است یا واقعیت موجود دنیا تطابق نداشته باشد.

شاید بپسندید: چه کسی مرد داخل رستوران را به قتل رسانده است!؟ زن جوان یا مرد جوان!؟

شناخت موجود شبه انسان

امیدوارم از آزمون شناخت موجود شبه انسان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:فقط یه نابغه میتونه “بابانوئل قلابی” را که در واقع یک دزد است را شناسایی کند!

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه باهوشی با حرکت دادن دو تا چوب کبریت یه معادله صحیح، درست کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: در نگاه اول به این تصویر چی دیدی!؟ | پاسخ نکات جالبی را درباره‌ات افشا می کنه!

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: کدام حیوان است که قسمت اولش یک ساز موسیقی و قسمت دومش مایه‌ حیات است!؟

3 اختلاف میان تصویر دو شاهزاده مصری وجود است، آنها را پیدا کنید!

کدومیک همسر این مرد متعجب است!؟ زن پلیس یا زن خانه دار!؟

چه کسی در این مسابقه دو و میدانی در حال تقلب کردن است!؟

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. به نظر من جواب میشه هم دختر سمت راست هم مرد شش انگشتی
    بین مردم بعضی ها هستن که شیش تا انگشت دارن ولی انگشت ششم موازی با اون چهارتا انگشت دیگه نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا