;
تفریح و سرگرمی

نگاهت به زندگی چطوری هست!؟|  فقط بگو تو تصویر ابتدا چی دیدی!؟

تست شخصیت برخاسته از فهم: می خواهید بدانید که آیا واقعاً در زندگی خود خوشحال هستید؟ این تست را انجام دهید تا متوجه شوید! به سادگی به اولین چیزی که وقتی چشمان خود را باز می کنید نگاه کنید و مشخص خواهد کرد که آیا از زندگی راضی هستید یا نه؟ پس چرا حدس و گمان را از آن خارج نکنید و ببینید که کیهان در مورد وضعیت فعلی شادی شما چه می گوید؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت برخاسته از فهم همراه شوید.

شاید بپسندید: فقط نابغه ها میتونن تو 10 ثانیه معادله (44+4- 4÷4×4=؟) را حل کنند!

تست شخصیت برخاسته از فهم

تست های شخصیت یک راه سرگرم کننده برای به دست آوردن بینش در مورد شخصیت ما و نحوه درک ما از جهان اطراف است. یکی از تست‌های خاصی که در چند وقت اخیر رایج شده است، تست شخصیت برخاسته از فهم است. این آزمون از تصویری از هنرمند سورئالیست مکزیکی اکتاویو اوکامپو استفاده می‌کند و از شرکت‌کنندگان می‌خواهد آنچه را که ابتدا در تصویر می‌بینند را مطرح کنند. سپس از تفسیر تصویر برای ارزیابی رضایت و رضایت آنها در زندگی خود استفاده می شود.

شاید بپسندید: اشتباه خوابگاه دختران را پیدا کنی، نابغه ای!

تست شخصیت برخاسته از فهم

شاید بپسندید: اگه دیدت مشکلی نداشته باشه در یک نگاه حیوانات استتار شده (زرافه و پلنگ) را می بینی!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از این دو زن زندانی، احتمالاً به زودی از زندان آزاد می شود!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: با توجه به 3 معادله اول، مجموع عددی خرگوش و گربه را بدست آورید!

پاسخ تست شخصیت برخاسته از فهم

اکتاویو اوکامپو یک نقاش سوررئالیست مکزیکی است که در سال 1943 متولد شد. او بیشتر به دلیل استفاده از نقاشی‌ها و توهم‌های نوری شناخته می‌شود که در نتیجه آثار هنری به نظر می‌رسد که تصاویر متعددی در درون خود دارند. آثار اوکامپو در مجموعه‌هایی در مکزیک، ایالات متحده و اروپا به نمایش درآمده است. او یکی از برجسته‌ترین هنرمندان مکزیکی قرن بیستم به حساب می‌آید و آثارش به طور گسترده مورد توجه مجموعه‌داران قرار گرفته است. دریابید که زندگی شما چگونه پیش می رود!

شاید بپسندید: چیستان جالب: شما می توانید مرا در آب ببینید، اما من هرگز خیس نمی شوم. من چی هستم!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندبد: صاحب اسب کیه!؟ | اگه تو یه نگاه متوجه بشی، آخر باهوشایی!

 

 

 

.

شاید بپسندید: چیستان: بخشی از یک ظرف که هیچ وقت داخل‌اش جا نمی‌شود. آن چیست؟

تست برخاسته از فهم

دیدن زن

افرادی که یک زن را در تست شخصیت برخاسته از فهم می بینند می توانند افرادی منعکس کننده باشند که راضی هستند اما پشیمان هستند. آنها معمولاً از آن دسته افرادی هستند که چیزهای زیادی را در زندگی تجربه کرده اند و از آنها یاد گرفته اند.

اگرچه ممکن است خوشحال باشند، اما اغلب احساس می کنند که کارهای خاصی وجود دارد که باید متفاوت انجام می دادند. آنها ممکن است روی تصمیمات گذشته متمرکز شوند یا زمان حال را از دست بدهند.

این نوع از افراد معمولاً از نظر عاطفی باهوش هستند و آنها را متوجه اشتباهات و کاستی های خود می کند. آنها دوست دارند مسئولیت اعمال خود را بپذیرند و از آنها برای رشد آینده بیاموزند.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا معشوقه مرد جوان است!

گل ها

افرادی که گل ها را در تست شخصیت برخاسته از فهم می بینند احتمالاً از روند زندگی خود راضی هستند و تمایلی به تغییر چیزی ندارند. آنها شاد، خوش بین هستند و از چیزهای کوچک زندگی قدردانی می کنند. این افراد اغلب آرام هستند و با جریان پیش می روند. آنها بیش از حد به چیزها فکر نمی کنند یا خیلی درگیر احساسات خود نمی شوند، در عوض هر روز را همانطور که می آید می گیرند.

آنها عاشق گذراندن وقت با افرادی هستند که به آنها اهمیت می دهند، اما همچنین برای فکر کردن و حفظ ارتباط با خود به زمان تنهایی اهمیت می دهند.

شاید بپسندید: حیوان زیبایی در این تصویر وجود دارد، فقط تیزبین ها در یک نگاه متوجه می شوند!

برگ

افرادی که یک برگ در تست شخصیت می بینند ممکن است در ظاهر شاد باشند، اما در عمق وجود چیزهایی وجود دارد که آنها را از شادی کامل باز می دارد. این افراد ممکن است تحت تأثیر فشارها یا انتظارات بیرونی قرار بگیرند که آنها را از زندگی بر اساس شرایط خود باز می دارد. آنها ممکن است احساس حمایت یا درک نکنند، که باعث می شود به نوعی احساس محدودیت کنند. با وجود این، آنها هنوز هم سعی می کنند چهره شجاعی داشته باشند و تا حد امکان مثبت بمانند. با راهنمایی صحیح، این افراد می توانند از هر چیزی که آنها را عقب نگه می دارد رهایی پیدا کنند.

امیدوارم از معمای هوش با چهار عمل ریاضی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 احتمالاً بپسندید: کدام یک از این گلدان ها را ترجیح می دهید؟ انتخابت بهترین ویژگی رفتاری شما را آشکار می کنه!

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: ترلان پروانه با استوری عجیبی به شکست عشقی اش اعتراف کرد + عشق جذاب خانم بازیگر!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یکی در تصویر استخر ساعت 12:05 فوت شده، کدومیکی هست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود

چی به چیه!؟ آیا پرستار تصویر قلابیه!؟

تست هوش: مجموع وزن 3 حیوان در معادله آخر را پیدا کنید!

اگه باهوشی تو یک نگاه، اشتباه تصویر دکترها را شناسایی کنید!

داستان زن در حمام و رمال باشی قلابی، خکایتی شنیدنی و جالب از ادبیات عامیانه زبان فارسی!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا