;
تفریح و سرگرمی

حیوان زیبایی در این تصویر مخفی شده، فقط تیزبین ها در یک نگاه متوجه می شوند!

آزمون بینایی اسب میان شهر: در مطلب امروز تصویر جالبی از مخفی سدن یک حیوان در شهر را برای شما به اشتراک گذاشته ایم. در این تصاویر شما شاهد حضور یک اسب مخفی در تصویر هستید. این عکس‌ باورنکردنی در یکی از شهرهای سوئیس گرفته شده است. شما در این عکس در ابتدا متوجه حیوانی نخواهید شد. اما اگر دقت کنید می توانید اسب را در تصویر شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون بینایی اسب میان شهر همراه شوید.

همین مسئله سبب شده تا برخی افراد از این تصویر برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند. عکاس این تصویر از دوستان خود خواست تا اسب را در تصویر شناسایی کنند. در آزمون بینایی اسب میان شهر شما باید بتوانید در عرض 15 ثانیه این اسب را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون بینایی اسب میان شهر همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان جالب:اسم شهری است که اگر حرف اول آن را برداری، اسم یکی از ادوات جنگی می‌شود؟

آزمون بینایی اسب میان شهر

امروزه شبکه های اجتماعی مخاطبان زیادی دارند. در عصری زندگی می کنیم که شبکه های اجتماعی نقش فعالی پیدا کرده اند. در حال حاضر همه نسل ها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. اکنون پازل ها در شبکه های اجتماعی نیز کاربران اینترنتی را به خود جذب کرده اند. این پازل ها علاوه بر سرگرمی دقت، توجه و تمرکز را در شما افزایش می دهند. امروز بخش تفریح و سرگرمی وب سایت چشمک با یک پازل سخت مهمان شماست. باید اسب را در آزمون بینایی اسب میان شهر بیابید. تلاش کنید در زمان مشخص شده آن را پیدا کنید. بیابید. تلاش کنید در زمان مشخص شده آن را پیدا کنید.

اسب را در عکس بیابید. اگر بینایی خوبی داشته و تیزبین باشی، اسب را به راحتی پدا خواهید کرد. این عکس اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است. عکاس این عکس را از فضای شهری یک خیابان برداشت. او هیچ متوحه نبود که اسبی نیز در تصویر حضور دارد. بعدها همسر عکاس متوجه این عکس و اسب مخفی شد. شما هم اگر خوب دقت کنید می بینید که در عکس یک اسب وجود دارد. پیدا کردنش چندان راحت نیست. چون خیلی خوب مخفی شده است.

شاید بپسندید: کدومیک از این خانمای عصبانی، همسر مرد جوانه!؟

آزمون بینایی اسب میان شهر

شاید بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا متأهله!؟ | تو یه نگاه متوجه شدی برا خودت اسپند دود کن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام سلسله ایرانی است که با اضافه کردن یک حرف به ابتدای آن، نام یک پسر بدست می آید!

.

.

.

شاید بپسندید: میخای خودت و اطرافیانت رو بهتر بشناسی، پس این تست شخصیت رو از دست نده!

پاسخ آزمون بینایی اسب میان شهر

خوب اگر نتوانستید پیدا کنید به پائین صفحه بروید. آخرین فرصت! می توانید برگردید و باز امتحان کنید. اگر نه به پایین صفحه بروید.

شاید بپسندید: در اولین نگاه متوجه چه چیزی شدی، بگو تا بهت بگم آدم خوش خیالی یا منطقی!؟

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: با 4 حرکت چوب کبریت، 2 مربع ایجاد کنید، به طوری که یکی از آنها درون دیگری باشد!؟

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت براساس چمدان: مسافرت میری، چمدانت شبیه کدامیک از چمدان هاست!

پاسخ آزمون بینایی اسب میان شهر: اسب در اینجاست. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده اسب را پیدا کنید.

شاید بپسندید:آیا تفاوتی بین دو تا تصویر دخترک را می بینی! | فقط آدمای تیز متوجه 3 تفاوت میشن!

آزمون اسب میان شهر

امیدوارم از آزمون بینایی اسب میان شهر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: یکی از گربه ها یه تفاوت جزئی با بقیه داره که فقط یه تیزبین متوجه میشه

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:اگه سیب متفاوت رو تو یه نگاه تشخیص بدی، دقت و دیدت عالیه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:حکایت شاه و دو غلام زرخریدش!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت سلمان کر و شعبان کر از مثنوی معنوی

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یکی از این دخترا نوه پیرزنه است اما کتمان می کنه، اون بی ادب رو شناسایی کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود

فقط یه نابغه میتونه “بابانوئل قلابی” را که در واقع یک دزد است را شناسایی کند!

داستان ضرب المثل دست کسی را توی حنا گذاشتن!

چیستان جالب: آن چیست که جز حضرت آدم همه آن را خورده اند!؟

چشمان تیزبین و عقابی می تواند گربه استتار شده تصویر را شناسایی کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا