;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت براساس چمدان: مسافرت میری، چمدانت شبیه کدامیک از چمدان هاست!

تست شخصیت براساس چمدان: معمولاً  وقتی به مسافرت می روی، با اسباب و وسایل زیاد می روی!؟ کدام چمدان با چمدانی که شما برای مسافرت می بندی، شبیه است. این تست می تواند نکات ارزشمندی را درباره شما افشا کند، نکاتی که کمتر از آن باخبر هستید. پس با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس چمدان همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان: خطرناک و وحشی است اما اگر وارونه اش کنید رام می شود!

تست شخصیت براساس چمدان

تست شخصیت سرگرم کننده ما را انجام دهید و دریابید که کدام تصویر با نوع چمدانی که معمولاً حمل می کنید مطابقت دارد! ببینید چه چیزی را در مورد شخصیت منحصر به فرد شما آشکار می کند و چگونه خود را به جهان نشان می دهید. چه کسی می داند؟ شاید چیز جدیدی در مورد خود کشف کنید! بیایید دریابیم. اکنون در آزمون شرکت کنید!

آیا کنجکاو هستید که درباره خودتان بیشتر بدانید؟ انجام تست شخصیت براساس چمدان، می تواند راهی سرگرم کننده و روشنگر برای به دست آوردن بینش در مورد ارزش ها، ترجیحات و ویژگی های شما باشد.

شاید بپسندید: دیگران تو رو با کدام ویژگی میشناسن!؟ | یه دونه از این گربه ها را انتخاب کن تا بهت بگم!

تست شخصیت براساس چمدان

شاید بپسندید: پیرزن، زن جوان را متهم به دزدی کرده، آیا درست است!؟| اکثر افراد نمی تونن این آزمون را رمزگشایی کنند!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: با انتخاب یکی از گل ها، نگاهت به زندگی رو مشخص می کنه!

 

 

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت لاک پشت و مار، داستانی جالب و شنیدنی از کلیله و دمنه!

تفسیر تست شخصیت براساس چمدان

این تست شخصیتی خاص، شخصیت شما را بر اساس نوع چمدانی که معمولا حمل می کنید، ارزیابی می کند. از شما خواسته می شود تصویری را انتخاب کنید که به بهترین شکل، نشان دهنده نوع چمدانی باشد که هنگام سفر با خود می برید. تست شخصیت براساس چمدان، نشان دهنده شخصیت واقعی شما خواهد بود.

شاید بپسندید: بینایی و دقت خود را با پیدا کردن تفاوتهای کودک در حال بازی آزمایش کنید!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:  یکی از این سه ماجراجو پس از پریدن از هواپیما دچار سانحه شد!| کدومیکی و چرا؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: چشمان تیزبین داشته باشی همه حیوانات مخفی تصویر را در 7 ثانیه پیدا می کنید!؟

تست براساس چمدان

چمدان 1

افرادی که چمدان کلاسیک را انتخاب می‌کنند نشان می‌دهند که می‌دانند چگونه از زندگی لذت ببرند، اما همچنین می‌دانند چه زمانی یک قدم به عقب بردارند و اولویت‌بندی کنند. آنها درک می کنند که مواقعی وجود دارد که باید جدی بود. آنها قادرند آنچه را که مهمتر است ببینند و برای آن تلاش کنند. این افراد انتظارات واقع بینانه ای از خود دارند و می توانند زمان خود را به طور موثر مدیریت کنند.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی ات رو با بدست آوردن مجموع عددی حشرات ارزیابی کن!

چمدان 2

کسانی که یک چمدان پر از لباس را انتخاب می کنند نشان می دهند که ذهن خلاقی دارند که زیاد سرگردان است. آن‌ها مملو از ایده‌ها، پروژه‌ها و جاه‌طلبی‌ها هستند، اما به سختی می‌توانند آنها را عملی کنند. آن‌ها دوست دارند فرصت‌های جدید را کشف کنند و در ناشناخته‌ها پیشرفت کنند، زیرا به دنبال الهام از دنیای اطراف خود هستند.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل بز خری کردن!

چمدان 3

افرادی که کوله پشتی انتخاب می کنند عشق خود را به ماجراجویی ابراز می کنند. آنها به فضایی برای پرسه زدن، کاوش و کشف نیاز دارند تا رشد کنند. آنها ممکن است جرات بیشتری نسبت به افراد معمولی داشته باشند، اما همچنین می دانند چه زمانی زمان کار و چه زمانی، زمان استراحت است. کسانی که کوله پشتی دارند برای آزادی و استقلال ارزش قائل هستند.

از اینکه تست شخصیت ما را انجام دادید متشکریم! امیدواریم لذت برده باشید. اگر می‌خواهید تست‌های شخصیتی بیشتری را انجام دهید، حتماً وب‌سایت ما را مرتباً برای تست‌های جدید بررسی کنید.

امیدوارم از تست شخصیت براساس چمدان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: با انتخاب یک گل تشخیص بفهمید که آیا آدم منظم و دقیق هستی یا بی خیال!؟

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: دیدت مشکلی نداشته باشه به راحتی نوشته درون تصویر رو می بینی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: داستان پندآموز مرد فقیر و بقال از سری داستان های هزار و یک شب!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه تو این بیشه زار خیلی راحت گرگ رو پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:تیزبین ها تو یه نگاه دزد پنگوئن رو شناسایی می کنند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: کدامیک از این سه نفر دکتر نیست و یک خون آشام است، چرا!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: آیا زن سمت راستی واقعا از فروشگاه هندونه دزدیده!؟

شاید برایتان جالب باشد

تست قدرت بینایی با تشخیص کلمه: تیزبینی و دقت چشم رو با تشخیص جمله درون تصویر ارزیابی کن!

فقط نابغه ها میتونن خطای تصویر رستوران را در یک نگاه تشخیص بدن!

چیستان: هر چه بیشتر باشد، هر چه بیشتر شود، سطح دید شما کمتر می شود!

3 تا اختلاف جزیی بین دو تا شیر ماداگاسکار هست که بیشتر افراد متوجه نمیشن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا