;
تفریح و سرگرمی

دیگران تو رو با کدام ویژگی میشناسن!؟ | یه دونه از این گربه ها را انتخاب کن تا بهت بگم!

تست شخصیت شناسی ویژگی خاص: با انتخاب یکی از این عکس های بچه گربه، شما می توانید بهترین و اصلی ترین ویژگی شخصیتی خودتان که دیگران شما را با آن می شناسند، اشنایی پیدا کنید. آیا تا به حال فکر کرده اید اصلی ترین ویژگی شخصیتی شما چیست؟ تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی شما را به یک دوست عالی تبدیل می کند؟ ست شخصیت شناسی ویژگی خاص را انجام دهید تا متوجه شوید. شما می توانید اسرار مهارت های دوستی خود را باز کنید. پس با مجله خبری چشمک و ست شخصیت شناسی ویژگی خاص همراه شوید.

شاید بپسندید: چشمان تیزبین داشته باشی همه حیوانات مخفی تصویر را در 7 ثانیه پیدا می کنید!؟

تست شخصیت شناسی ویژگی خاص

آیا می‌پرسید بهترین کیفیت شما در دوستی چیست؟ پس این تست شخصیت فقط برای شماست. این تست به شما کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را درک کنید و چگونه می توانید از آنها برای ایجاد دوستی استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس بچه گربه ای را انتخاب کنید که به نظر شما شایان ستایش است.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی با تشخیص کلمه: تیزبینی و دقت چشم رو با تشخیص جمله درون تصویر ارزیابی کن!

تست شخصیت شناسی ویژگی خاص

شاید بپسندید: تست شخصیت براساس چمدان: مسافرت میری، چمدانت شبیه کدامیک از چمدان هاست!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: با انتخاب یکی از گل ها، نگاهت به زندگی رو مشخص می کنه!

 

 

.

.

.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی ات رو با بدست آوردن مجموع عددی حشرات ارزیابی کن!

تفسیر تست شخصیت شناسی ویژگی خاص

اکنون که گربه مورد نظر خود را در تست شخصیت شناسی ویژگی خاص انتخاب کردید بهتر است به بخش تفاسیر مراجعه کنید. ما اطمینان داریم که از نتایج شگفت زده خواهید شد.

شاید بپسندید: چیستان: خطرناک و وحشی است اما اگر وارونه اش کنید رام می شود!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط نابغه ها میتونن خطای تصویر رستوران را در یک نگاه تشخیص بدن!

تست شخصیت ویژگی خاص

گربه چشمک زن:

افرادی که بچه گربه چشمک زن را انتخاب می کنند همواره در روابط خلق و خوی دوستانه خود را آشکار می کنند. لذا این ویژگی آنان را برجسته می کند. آنها از آن دسته افرادی هستند که به دیگران احساس راحتی و آرامش می دهند. آنها روحیه ای شاد و صمیمانه دارند که می تواند هر موقعیتی را سبک و سنگین کند. و حضور آنها در حلقه دوستان قابل تقدیر است.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل بز خری کردن!

بچه گربه B :

افرادی که یک بچه گربه را در حال بازی با نخ انتخاب می کنند، ذهن کنجکاو خود را آشکار می کنند. آنها همیشه به دنبال پاسخ هستند، احتمالات جدید را بررسی می کنند و مرزها را کنار می زنند. ذهن آنها پر از سوالاتی است که به راحتی نمی توان به آنها پاسخ داد، اما هرگز از تلاش برای یافتن پاسخ دست نمی کشند. آنها همیشه مشتاق یادگیری و گسترش دانش خود هستند. این افراد به افراد دقیق و پرسشگر معروف هستند.

شاید بپسندید: حکایت لاک پشت و مار، داستانی جالب و شنیدنی از کلیله و دمنه!

بچه گربه خوابیده:

کسانی که یک بچه گربه خواب را انتخاب می کنند، روحیه توجهی از خود نشان می دهند. آنها به جزئیات، اعم از بزرگ و کوچک توجه می کنند، که یک ویژگی ضروری برای روابط موفق است.آنها قابل اعتماد و متفکر هستند، همیشه مراقب دیگران هستند و اطمینان می دهند که نیازهای همه برآورده می شود. حضور آنها آرامش بخش است. این افراد نزد دوستانشان احترام خاصی دارند.

احتمالاً بپسندید:  یکی از این سه ماجراجو پس از پریدن از هواپیما دچار سانحه شد!| کدومیکی و چرا؟

امیدوارم از تست قدرت بینایی با تشخیص کلمه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: داستان جالب کشاورز فقیر و بد بیار!

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: دیدت مشکلی نداشته باشه به راحتی نوشته درون تصویر رو می بینی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه تو این بیشه زار خیلی راحت گرگ رو پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:تیزبین ها تو یه نگاه دزد پنگوئن رو شناسایی می کنند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: کدامیک از این سه نفر دکتر نیست و یک خون آشام است، چرا!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدوم شهره که اگر حرف اولش رو برداریم اسم شکل هندسی میشه و اگه حرف دومش را برداریم پایتخت ایتالیا میشه!

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: هر چه بیشتر باشد، هر چه بیشتر شود، سطح دید شما کمتر می شود!

3 تا اختلاف جزیی بین دو تا شیر ماداگاسکار هست که بیشتر افراد متوجه نمیشن!

باهوشا جواب بدن: زن خدمتکار کدام یک از افراد تصویر را مسموم کرده است!؟

چیستان: مردی زیر دوش است اما حتی یک تار مویش هم خیس نشده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هشت =

دکمه بازگشت به بالا