;
تفریح و سرگرمی

باهوشا جواب بدن: زن خدمتکار کدام یک از افراد تصویر را مسموم کرده است!؟

آزمون شناسایی فرد مسموم شده:آیاشما فکر می کنید در حل سوالات و معماهای تصویری متبحر هستید. اگر فکر می کنید دارای ذهنی خلاق و هوش بالا هستید، می توانید به آزمون شناسایی فرد مسموم شده مراجعه کنید. اگر چنین است، پس این معما می تواند راهی عالی برای درگیر کردن مغز شما باشد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی فرد مسموم شده همراه شده و بگوئید کدامیک از افراد تصویر بدست زن خدمتکار مسموم شده است. برای این کار فقط 5 ثانیه وقت دارید.

آنچه که شما در آزمون شناسایی فرد مسموم شده با آن برخورد می کنید، می تواند به خوبی هوش و مهارت های شناختی شما را محک بزند. شما با کمک این آزمون و آزمون های مشابه مجله خبری چشمک میتوانید مغز خود را ورزش دهید. با ورزش مغز فعالیت این عنصر مهم بدن افزایش پیدا می کند. به باور بسیاری از کارشناساین حوزه سلامت، کاهش فعالیت های مغزی می تواند در سنین کهنسالی ما را با بیماری هایی همچون فراموشی، ضعف حافظه و … مواجه کند.

شاید بپسندید:چیستان: مردی زیر دوش است اما حتی یک تار مویش هم خیس نشده است!

آزمون شناسایی فرد مسموم شده

این تمرین ذهنی که تحت عنوان آزمون شناسایی فرد مسموم شده در مجله خبری چشمک منتشر شده است، قبل از آن در شبکه های اجتماعی مختلف بارها همرسانی شده است. اگر علاقه مند هستید می توانید آزمون را در ثانیه حل کنید. هزاران نفر در هر زمانی از روز به دنبال دشوارترین معماهای تصویری برای غلبه بر خستگی هستند. به همین دلیل، چالشی ذهنی را به شما ارائه می کنیم که هر یک از توانایی های شما را مورد آزمایش قرار می دهد.

آیا برای نشان دادن قدرت بینایی و هوش خود آماده اید؟ در تصویر شما خدمتکاری را می بنید که یک شیشه زهر در دست دارد. او یکی از افراد تصویر را با سم خود مسموم کرده است. اما به نظر شما کدامیک از افراد تصویر توسط این زن مسموم شده است!؟ برای شناسایی این موضوع شما زمان زیادی ندارید. از تمام مهارت ها و توانائیهای شناختی خود استفاده کرد و آزمون شناسایی فرد مسموم شده را رمزگشایی کنید. اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی فرد مسموم شده را با هم مرو می کنیم.

شاید بپسندید: یکی از مناظر کوهستانی را انتخاب کن تا بفهمی رویاپردازی یا منطقی!؟

آزمون شناسایی فرد مسموم شده

احتمالاً بپسندید: چیستان: هر چه بیشتر باشد، هر چه بیشتر شود، سطح دید شما کمتر می شود!

.

.

.

.

شاید بپسندید: هر دو زن مدعی هستند که کیف دوشی قرمز رنگ مال اونه، کدومیکی راست میگه!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: برق کار و لوله کشی با یکدیگر مشغول کار در یک ساختمان هستند،یکی از آن دو پدر پسر دیگری بود!

پاسخ آزمون شناسایی فرد مسموم شده

آیا آزمون شناسایی فرد مسموم شده را حل کردید!؟ نگران نباشید، در پایان این مطلب ما پاسخ را برای شما ارائه کرده ایم. اما قبل از آن لازم است بار دیگر به بالا برگشته و تصویر را بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی با تشخیص کلمه: تیزبینی و دقت چشم رو با تشخیص جمله درون تصویر ارزیابی کن!

.

.

.

3 تا اختلاف جزیی بین دو تا شیر ماداگاسکار هست که بیشتر افراد متوجه نمیشن!

 

 

 

احتمالاً بپسندید: معمای ریاضی: جواب  30 تقسیم بر نیم و به اضافه 10 چند می شود!؟

پاسخ آزمون شناسایی فرد مسموم شده: برخی از افراد بلافاصله براساس همرنگ بودن نوشیدنی زن پشت میز و سم موجود در دستان خدمتکار، رای داده اند که زن تصویر مسموم شده است. اما اگر دقت کنید او فقط سردرد شده است. احتمالا نوشیدنی او الکلی است و همین مسئله سبب سردرد او شده است. اما مرد تصویر رنگ چهره اش تغییر کرده و با کشیدن یقه اش، قصد دارد آن را باز کند. او احساس خفگی می کند و احتمالاً زهر در حال از پای درآوردن اوست.

شاید بپسندید: 3 تا تفاوت بین این دو تا سگ بامزه وجود داره | دقت ات بالا باشه میتونی پیداشون کنی!

شناسایی فرد مسموم شده

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل بز خری کردن!

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد مسموم شده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:  یکی از این سه ماجراجو پس از پریدن از هواپیما دچار سانحه شد!| کدومیکی و چرا؟

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: دیدت مشکلی نداشته باشه به راحتی نوشته درون تصویر رو می بینی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: کدام رفتارت باعث میشه بیشتر به چشم اطرافیانت بیای، برا فهمیدن کافیه یکی از خورشیدها را انتخاب کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:تیزبین ها تو یه نگاه دزد پنگوئن رو شناسایی می کنند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: کدامیک از این سه نفر دکتر نیست و یک خون آشام است، چرا!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدوم شهره که اگر حرف اولش رو برداریم اسم شکل هندسی میشه و اگه حرف دومش را برداریم پایتخت ایتالیا میشه!

شاید برایتان جالب باشد

اگه کودک ربا را شناسایی کنی، قابلیت این رو داری که تو FBI استخدام بشی

به شانس و سرنوشت اعتقاد داری یا نه!؟ | یکی از پل ها را برای عبور انتخاب کن تا بهت بگم!

حکایت شنیدنی و جالب مرد گدا در بازار !

احتمالاً بپسندید: داستان جالب کشاورز فقیر و بد بیار!

یکی در تصویر استخر ساعت 12:05 فوت شده، کدومیکی هست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا