;
تفریح و سرگرمی

به شانس و سرنوشت اعتقاد داری یا نه!؟ | یکی از پل ها را برای عبور انتخاب کن تا بهت بگم!

تست شخصیت متکی به انتخاب پل: دوست دارید از کدام پل عبور کنید!؟ پل انتخابی شما، نوع باورتان به سرنوشت را روشن می کند! آیا کنجکاو هستید که بدانید چگونه باورهای شما در سرنوشت می تواند آشکار شود؟ این تست شخصیت جالب را انجام دهید و این مسئله را درک کنید! کنجکاوی خود را آزاد کنید و کشف کنید که از چه پلی عبور می کنید و  این انتخاب چه معنایی برای زندگی شما می تواند داشته باشد.با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به انتخاب پل همراه شوید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که شناخت بهتر خود چگونه می تواند باشد؟ برای درک تفاوت های ظریف شخصیت خود و چگونگی شکل دادن آنها به زندگی شما؟ برای به دست آوردن بینش در مورد اینکه چرا کارهایی را که انجام می دهید انجام می دهید یا چرا احساسات خاصی بر تفکر شما تسلط دارند؟ پاسخ در تست شخصیت متکی به انتخاب پل است.

همه ما نقاط قوت، ضعف و حساسیت های متفاوتی داریم. تست‌های شخصیت برای آشکار کردن ویژگی‌های اساسی ما و نحوه شکل‌گیری رفتار ما طراحی شده‌اند. ممکن است متوجه شویم که به چیزهای خاصی ارتباط بیشتری داریم در حالی که دسترسی به موارد دیگر دشوارتر است. با انجام تست شخصیت می توانیم بینش های ارزشمندی در مورد درون خود به دست آوریم.

شاید بپسندید:حکایت شنیدنی و جالب مرد گدا در بازار !

تست شخصیت متکی به انتخاب پل

آیا به سرنوشت اعتقاد دارید؟ پلی که برای عبور انتخاب می کنید به ما می گوید! تست شخصیت متکی به انتخاب پل، برای عبور از مانع و همچنین پیاده روی سه پل را به تصویر کشیده است. هر پل مجموعه ای از چالش ها و پاداش های خاص خود را دارد، اما کدام یک را انتخاب می کنید؟

تست شخصیت متکی به انتخاب پل را انجام دهید تا بیشتر در مورد خودتان بدانید و بینشی در مورد اینکه چرا کارهایی را انجام می دهید به دست آورید. درون خود را کاوش کنید و ببینید چه مسیری برای شما مناسب است.

شاید بپسندید: یکی در تصویر استخر ساعت 12:05 فوت شده، کدومیکی هست!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب پل

احتمالاً بپسندید: اگه کودک ربا را شناسایی کنی، قابلیت این رو داری که تو FBI استخدام بشی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: برق کار و لوله کشی با یکدیگر مشغول کار در یک ساختمان هستند،یکی از آن دو پدر پسر دیگری بود!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: چهار انگشت و یک شست دارد اما نه استخوان دارد و نه مغز!

تفسیر تست شخصیت متکی به انتخاب پل

با عبور از یکی از این پل ها چه چیزی را کشف خواهید کرد؟ اکنون دریابید! ما اطمینان داریم که نتایج می تواند شما را شگفت زده کند. پس با جواب تست شخصیت متکی به انتخاب پل همراه شوید.

شاید بپسندید: 3 تا تفاوت بین این دو تا سگ بامزه وجود داره | دقت ات بالا باشه میتونی پیداشون کنی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: معمای ریاضی: جواب  30 تقسیم بر نیم و به اضافه 10 چند می شود!؟

 

 

 

.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که خون سیاه را می خورد اما راه سفید میرود؟

تست متکی به انتخاب پل

پل A

افرادی که اولین پل را انتخاب کرده اند رویاپرداز هستند و به سرنوشت اعتقاد قوی دارند. آنها پیگیر و مصمم هستند و زمانی که به نظر می رسد تمام امیدشان از دست رفته است، هرگز تسلیم نمی شوند.

آنها به خود و توانایی خود برای یافتن راه درست اعتماد دارند، حتی زمانی که موانعی بر سر راهشان ظاهر می شود. همانطور که از روی پل عبور می کنند، پاسخ هایی را که به دنبال آن هستند کشف می کنند و متوجه می شوند که چه چیزی در پیش است.

این می تواند آنها را به ایمان به سرنوشت سوق دهد، با این اعتقاد راسخ که همه چیز به دلیلی اتفاق می افتد و آنها آنچه را که برایشان مقدر شده است را خواهند یافت.

آنها اغلب چالش را می پذیرند و معتقدند که هدف نهایی آنها قبلاً نوشته شده است و آنها را به سمت موفقیت هدایت می کند. حتی ممکن است بگویند که تصادف سرنوشت در کار است و نتیجه نهایی از قبل تعیین شده بود.

شاید بپسندید: هر دو زن مدعی هستند که کیف دوشی قرمز رنگ مال اونه، کدومیکی راست میگه!؟

پل B

کسانی که نماد پل دوم را انتخاب کرده اند هدف گرا هستند و حس هدفمندی قوی دارند. آنها با اشتیاق و جاه طلبی هدایت می شوند و هدفشان رسیدن به اهدافشان است و مهم نیست که سفر چقدر دشوار باشد.

آنها از موانع به عنوان پله برای حرکت به جلو استفاده می کنند و تا رسیدن به مقصد از تلاش دست نمی کشند. همانطور که از پل بالا می روند، آنچه را واقعا مهم است تشخیص داده و درک بهتری از زندگی به دست می آورند. آنها معتقدند که هر رویداد و شرایطی هدف خاص خود را دارد و هر مانعی بخشی از یک سرنوشت بزرگتر است.

احتمالاً بپسندید: داستان جالب و شنیدنی مردی که از داروخانه دیب می خواست!

پل C

برای کسانی که پل سوم را انتخاب کرده اند، موفقیت یک اولویت و یک روش زندگی است. آنها بر تحقق رویاهای خود متمرکز هستند و گام های عملی را برای دستیابی به آنها برمی دارند.

آنها مشکل‌گشای خلاقی هستند که راه‌حل‌های جدیدی برای مشکلات پیدا می‌کنند و ایده‌های نوآورانه ارائه می‌کنند. همانطور که آنها پل را می سازند، بینشی در مورد موفقیت آینده خود پیدا می کنند و راه هایی برای تحقق آن پیدا می کنند. با وجود خوش‌بینی و جاه‌طلبی، کسانی که این ویژگی شخصیتی را دارند، به سرنوشت اعتقاد ندارند.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به انتخاب پل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: داستان جالب کشاورز فقیر و بد بیار!

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: داستان انیشتین و راننده اش!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: کدام رفتارت باعث میشه بیشتر به چشم اطرافیانت بیای، برا فهمیدن کافیه یکی از خورشیدها را انتخاب کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:تیزبین ها تو یه نگاه دزد پنگوئن رو شناسایی می کنند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: کدامیک از این سه نفر دکتر نیست و یک خون آشام است، چرا!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: ماریا کدوم مسیر رو برای عبور انتخاب کنه تا بدون خطر به شهر برسه!؟

شاید برایتان جالب باشد

باهوشا بگن: کدام قالب یخ زودتر آب می شود!؟

تنها 5 درصد از افراد موفق میشن که با حرکت دادن یک چوب کبریت، معادله اشتباه را اصلاح کنند!

فقط تیزبین ها می توانند 3 تفاوت تصویر دختر در حال خرید را شناسایی کنند!

چیستان: کدام سلسله ایرانی است که با اضافه کردن یک حرف به ابتدای آن، نام یک پسر بدست می آید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا