;
تفریح و سرگرمی

کدام رفتارت باعث میشه بیشتر به چشم اطرافیانت بیای، برا فهمیدن کافیه یکی از خورشیدها را انتخاب کنی!

تست شخصیت مبتنی بر انتخاب خورشید: تست های شخصیت این قدرت را دارند که به شما کمک کنند ویژگی های منحصر به فردی که باعث درخشش شما می شوند را کشف کنید! برای کشف ویژگی هایی که شما را متمایز می کند، تست شخصیت مبتنی بر انتخاب خورشید یا به عبارت دیگر تست شخصیت 5 خورشید را انجام دهید. چه خلاقیت، هوش، همدلی یا چیز دیگری، هیچ راهی آسان تر از شرکت در این تست سرگرم کننده و آموزنده برای برقراری ارتباط با خود واقعی نیست. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت مبتنی بر انتخاب خورشید همراه شوید.

شاید بپسندید: حکایت شاه و دو غلام زرخریدش!

تست شخصیت مبتنی بر انتخاب خورشید

این تست شخصیت به شما کمک می‌کند کیفیتی را که باعث می‌شود بدرخشید و از دیگران متمایز شوید، کشف کنید. این یک ابزار ساده و در عین حال قدرتمند است که به شما کمک می‌کند تا در مورد اینکه چه چیزی شما را منحصر به فرد می‌کند و چگونه می‌توان از این ویژگی‌ها به نفع خود استفاده کرد، بینشی به دست آورید.

با استفاده از تست شخصیت مبتنی بر انتخاب خورشید می توانید درک بهتری از خود و نحوه استفاده از قدرت و استعدادهای خود برای دستیابی به موفقیت در زندگی به دست آورید.

شاید بپسندید: آیا می توانی مقدار عددی نوشیدنی ها را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید!؟ تعداد کمی موفق می شوند!

تست شخصیت مبتنی بر انتخاب خورشید

شاید بپسندید: حکایت آهو در طویله خران ! | همنشینی با احمق و ناجنس از جهنم بدتر است!

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل آدم گرسنه سنگ را هم می خورد!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: درخت گیلاسی که در این تست انتخاب می کنید، شخصیت آرام یا هیجانی شما را آشکار می کند!

تفسیر تست شخصیت مبتنی بر انتخاب خورشید

پس از انتخاب یکی از این خورشیدها در تست شخصیت مبتنی بر انتخاب خورشید بهتر است به بخش تفسیر هر انتخاب مراجعه کنید. یادتان باشد برای انتخاب زیاد فکر نکنید. بگذارید ناخودآگاه شما صحبت کند و برای شما انتخاب کند.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه تو این بیشه زار خیلی راحت گرگ رو پیدا می کنی!

.

.

.

 

 

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل ریش گرو گذاشتن!

 

 

.

.

شاید بپسندید:حکایت خرگوش پير و دسته فيلها!

تفسیر تست شخصیت مبتنی بر انتخاب خورشید

خورشید 1

کسانی که خورشید 1 را انتخاب می کنند اغلب افرادی خونگرم و کاریزماتیک هستند که دارای هاله ای از رفتار و روحیه مثبت و خوش بینی هستند. آن‌ها مکالمه‌گرهای درخشانی هستند که می‌توانند با هوش و جذابیت سریع خود، مردم را آرام و به خود جذب کنند. گرما و جذابیت آنها اغلب کیفیتی است که باعث می شود در  بین جمعیت بدرخشند. این افراد، رهبران بزرگ بالقوه ای هستند و از طریق اشتیاق و جذابیت طبیعی خود به دیگران الهام می‌بخشند.

شاید بپسندید: تنها 12 درصد از افراد موفق به اصلاح معادله غلط با حرکت دادن 2 چوب کبریت می شوند!

خورشید 2

کسانی که خورشید 2 را انتخاب می کنند اغلب دارای حس تجدید و خوش بینی هستند. آنها خلاق هستند و برای ایده های جدید باز هستند و همیشه به دنبال راه هایی برای نوآوری و بهبود هستند. آنها احساس قوی عدالت دارند و به دنبال عدالت در همه جنبه های زندگی هستند. همچنین نسبت به دیگران سخاوتمند هستند و در صورت امکان کمک می کنند. مثبت بودن و تمایل آنها برای کمک به اطرافیانشان چیزی است که باعث درخشش آنها می شود.

احتمالاً بپسندید: تست هوش: کدام یک از تساوی های زیر نادرست است!؟

خورشید 3

کسانی که خورشید 3 را انتخاب می کنند طبیعتی مراقبت کننده و محافظت کننده دارند. آنها دارای حس وفاداری قوی هستند و همیشه از ارزش ها و اعتقادات خود حتی در مواجهه با مشکلات دفاع می کنند. آنها همچنین بسیار همدل هستند و همیشه سعی می کنند بفهمند دیگران چه احساسی دارند. این ترکیب وفاداری و همدلی چیزی است که باعث می‌شود آن‌ها در میان جمعیت بدرخشند.

خورشید 4

کسانی که خورشید 4 را انتخاب می کنند، رفتاری آرام از خود نشان می دهند. آنها قبل از اقدام فکر می کنند و قبل از هر تصمیمی همه گزینه ها را در نظر می گیرند. آنها درک ذاتی از طبیعت انسان دارند که به آنها امکان می دهد با اطرافیان خود همدلی کنند. این ترکیب خرد و درک چیزی است که باعث می شود آنها در میان جمعیت بدرخشند.

شاید بپسندید: چیستان: چیزی است که هم در آشپزخانه وجود دارد هم اتومبیل!

خورشید 5

کسانی که خورشید 5 را انتخاب می کنند، سادگی و وضوح را ترجیح می دهند. آنها در رویکرد خود به زندگی سازماندهی شده اند و نظم را بر هرج و مرج ترجیح می دهند.همچنین دارای یک احساس قوی از نظم و انضباط خود هستند، که آنها را قادر می سازد بدون توجه به آنچه زندگی به آنها وارد می کند، روی اهداف خود متمرکز بمانند. این ترکیبی از سازماندهی و خود انضباطی چیزی است که باعث می شود آنها در میان جمعیت بدرخشند.

امیدوارم از تست شخصیت مبتنی بر انتخاب خورشید استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: کدومیکی تظاهر می کند زن است!؟

 

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:با حل معمای قتل مرد تصویر اثبات کن که لیاقت استخدام شدن در FBI داری!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: داستان کوتاه و شنیدنی کلوچه های خانم!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:اگه شکلک بامزه متفاوت رو تو 5 ثانیه پیدا کنی بعدش به قدرت چشمات شک نکن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: یکدومیکی از این دو تا زن تظاهر می کنه خیلی پولداره!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آیا خاله زنک تصویر، داره واقعیت رو میگه و زن سمت راستی واقعاً هندونه دزدیده!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست بینایی:فقط کسایی که چشم عقابی دارند،می‌تونند پرنده را بین شکوفه ها پیدا کنند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

با پیدا کردن جغد درختی ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: اگر لاک پشت را بین دایناسورها پیدا کنی، دقت و تمرکزت بالاست!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که مدام راه می رود و مدام سرش به سنگ می خورد؟

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: سه تا رفیق (یک کور، یک لال و یک کر) با هم میرن جزیره ای که هیچ کسی توش نیست. کر به قتل میرسه، لال چطور به رفیق کورش بفهمونه که کر مرده!؟

اگه چشات تیز باشه 5 تفاوت تصویر باغچه رو تو 10 ثانیه تشخیص میدی!

آیا احساساتی و عاطفی هستی، کافیه بگی در نگاه اول در تصویر چه دیدی!؟

دانش آموز بی ادبی که لباس خانم معلم رو کثیف کرده، شناسایی کن!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا