;
تفریح و سرگرمی

با حل معمای قتل مرد تصویر اثبات کن که لیاقت استخدام شدن در FBI داری!

آزمون شناسایی قاتل مرد جوان در خانه: مغز ما برای سالم ماندن به ورزش مداوم نیاز دارد، درست مانند ماهیچه های بدن برای قوی ماندن و تناسب اندام. در واقع فعالیت مغز سلامت این عضو مهم بدن را تضمین می کند. بنابراین بیایید یک جلسه تمرین مهم برای این عنصر خاکستری خود داشته باشیم.بازی های فکری، پازل ها، تست ها و … می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند.

برخی از این معماها ممکن است ساده به نظر برسند، اما برخی دیگر ممکن است کمی پیچ و تاب داشته باشند. امروز هم با یک آزمون تصویری جالب دیگرتحت عنوان آزمون شناسایی قاتل مرد جوان در خانه با شما همراه هستیم. شما باید بگوئید چه کسی مرد حوان را که نقش بر زمین شده است را شناسایی کنید.

در سوال آزمون شناسایی قاتل مرد جوان در خانه می توانید قدرت تحلیل، دقت و تمرکز را آزمایش کرده و میزان هوش خود را بسنجید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی قاتل مرد جوان در خانه همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون خطای دید: آیا دو خط مشکی در این شکل یک اندازه هستند؟

آزمون شناسایی قاتل مرد جوان در خانه

علاقمندان به بازی ها و سوالات و تست های هوش از جمله مواردی است که در اینترنت طرفدارن زیادی دارد. بخشی از این مسئله موضوع سرگرمی است، اما بخش دیگر مربوط به تمرین دادن فعالیت های مغزی است. آزمون شناسایی قاتل در آسانسور مجله خبری چشمک تلاش می کند تا ذهن خوانندگان خود را توسعه دهد. شما برای حل این سوالات، نیازمند دقت، توجه و تمرکز شماست. لذا این موضوع می تواند سبب افزایش عملکردهای مغزی شما شود.

در آزمون شناسایی قاتل مرد جوان در خانه شما شاهد حضور دو زن در یک خانه هستید. مرد نقش زمین شده و احتمالاً به قتل رسیده است. شما باید تلاش کنید که این معمای جنایی را حل کنید. آیا مرد توسط دو زن تصویر به قتل رسیده است؟  برای انجام این تست تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

بیشتر بخوانید: تیز و زبل باشی تو 5 ثانیه عدد 89 رو پیدا می کنی!

آزمون شناسایی قاتل مرد جوان در خانه

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که یک لایش نمی رسد ولی دولایش می رسد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: تو محیط کار بیشتر روحیه همکاری داری یا رقابت، چیزی که اول می بینی جوابتو میده!

.

.

.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل نه کور می کند نه شفا می دهد!

جواب آزمون شناسایی قاتل مرد جوان در خانه

قطعا با دیدن پاسخ این سوال، خواهید گفت که چقدر راحت! در واقع راز حل کردن سوالات هوش، دقت و توجه به صورت سوال و نیز جزئیات در تصاویر است. اگر آماده هستید، می توانید به پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد جوان در خانه نگاه کنید.

شاید بپسندید: گربه داخل کوچه رو تو یه نگاه ببینی، قدرت دید و تمرکزت مثل عقابه!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه آهوی مخفی تصویر رو تو یه نگاه شناسایی کنی، چشات مثل شاهینه!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد جوان در خانه: هیچ رد خونی دیده نمی شود. رد پایی وحود دارد که به نظر نمی رسد مربوط به رد پای کفش های دو زن باشد. چرا که کفش هر دو زن تمیز هستند. اگر دقت کنید متوجه شلوار و کفش های کثیف مقتول شده اید. احتمالا او در مسموم شده باشد. در فضایی آلوده قرار داشته و زمانی که به خانه رسیده، جان خود را از دست داده باشد.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی: بگو اول چی دیدی تا بگم واقعی بینی یا خیال پرداز!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد جوان در خانه

احتمالاً بپسندید: نقطه جوش متولدین هر ماه: این چیزا متولدین هر ماه رو عصبی و بداخلاق می کنه؟

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل مرد جوان در خانه امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط یک نابغه می تواند با جابجایی یک چوب کبریت معادله 511-2=309 را تصحیح کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه هوشی پلیسی ات قوی باشه، می تونی قناد قاتل را شناسایی کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: فقط تیزبینا اشتباه تصویر آغاز سال نو در یک خانه را پیدا می کنن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان کف گیرش به ته دیگ خورده، حکایتی زیبا و دلنشین از ادبیات فاخر زبان فارسی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت شنیدنی ضرب المثل با همه بله با ما هم بله!

یعنی چشم شور به این میگن! بزکوهی رو ترکوند!

 این هم کارگاه تولید چیپس موز در هند | یعنی بهداشت بیداد می کنه!

چیستان: منظور از خروس بیوه چیست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − هفت =

دکمه بازگشت به بالا