;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت شناسی: بگو اول چی دیدی تا بگم واقعی بینی یا خیال پرداز!

تست شخصیت شناسی برداشت نخستین: ابتدا چه چیزی را می بینید؟ این نشان می دهد که آیا شما آرمانگرا هستید یا واقع بین! آیا شما یک اتوپیست هستید یا یک واقع گرا؟ این تست جالب را انجام دهید تا متوجه شوید! ابتدا آنچه را که مشاهده می کنید ببینید و بینش خود را در مورد نحوه نگرش خود به جهان دریافت کنید. با این آزمون، متوجه خواهید شد که آیا رویاپرداز هستید یا خوش بین، یا ترجیح می دهید پاهای خود را محکم روی زمین نگه دارید. تست را انجام دهید و همین الان متوجه شوید! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت شناسی برداشت نخستین همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی ضرب المثل با همه بله با ما هم بله!

تست شخصیت شناسی برداشت نخستین

آیا شما یک اتوپیست هستید یا یک واقع گرا؟ این تست شخصیت را انجام دهید تا متوجه شوید. اول چی میبینی؟ یک تست سرگرم کننده و در عین حال روشنگر است که به شما کمک می کند تا شخصیت و ترجیحات خود را بهتر درک کنید. در بخش تفریح و رگرمی مجله خبری چشمک، تست شخصیت شناسی برداشت نخستین را انجام داده و خود را بهتر بشناسید.

شاید بپسندید: یعنی چشم شور به این میگن! بزکوهی رو ترکوند!

تست شخصیت شناسی برداشت نخستین

شاید بپسندید: اگه آهوی مخفی تصویر رو تو یه نگاه شناسایی کنی، چشات مثل شاهینه!

.

.

.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل نه کور می کند نه شفا می دهد!

.

.

.

شاید بپسندید: گربه داخل کوچه رو تو یه نگاه ببینی، قدرت دید و تمرکزت مثل عقابه!؟

پاسخ تست شخصیت شناسی برداشت نخستین

با گفتن آنچه ابتدا در این تصویر می بینید، اطلاعات بیشتری در مورد خود خواهید آموخت و می توانید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و تصمیمات بهتری بگیرید.

بیشتر بخوانید: تیز و زبل باشی تو 5 ثانیه عدد 89 رو پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: این هم کارگاه تولید چیپس موز در هند | یعنی بهداشت بیداد می کنه!

تفسیر تست شخصیت شناسی برداشت نخستین

درخت نخل

افرادی که ابتدا درخت خرما را می بینند معمولا رویاپردازانی هستند که در یک حباب ایده آل زندگی می کنند و برای کمال تلاش می کنند. آنها افرادی تخیلی و خلاق هستند که حس امید قوی دارند. آنها اغلب ایده ها و راه حل های نوآورانه ای ارائه می دهند که معتقدند جهان را به مکانی بهتر تبدیل می کند.

علیرغم خوش‌بینی‌شان، ممکن است وقتی رویاهایشان محقق نمی‌شود، مستعد ناامیدی باشند. آن‌ها می‌توانند آرمان‌گرا باشند، اما در عین حال واقع‌گرا باشند و درک کنند که محدودیت‌هایی برای آنچه می‌توانند انجام دهند وجود دارد.

شاید بپسندید: تو محیط کار بیشتر روحیه همکاری داری یا رقابت، چیزی که اول می بینی جوابتو میده!

عینک آفتابی

افرادی که ابتدا عینک آفتابی را می بینند، معمولاً کسانی هستند که زندگی را همانطور که می آید می بینند و زیاد بر روی آنچه که می توانست باشد فکر نمی کنند.

آنها مشکل گشا هستند و می توانند به زندگی به شیوه ای عملی برخورد کرده و به جای نگرانی در مورد آینده، بر انجام کارها تمرکز می کنند. آنها می دانند که زندگی پر از چالش است و موفقیت مستلزم کار سخت است. آنها همچنین در مورد اهداف خود واقع بین هستند و می دانند که گاهی اوقات همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود. این افراد اجازه نمی دهند که مسئله ای آنها را از پیگیری اهدافشان باز دارد.

امیدوارم از تست شخصیت شناسی برداشت نخستین استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط یک نابغه می تواند با جابجایی یک چوب کبریت معادله 511-2=309 را تصحیح کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه هوشی پلیسی ات قوی باشه، می تونی قناد قاتل را شناسایی کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: فقط تیزبینا اشتباه تصویر آغاز سال نو در یک خانه را پیدا می کنن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان کف گیرش به ته دیگ خورده، حکایتی زیبا و دلنشین از ادبیات فاخر زبان فارسی!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: منظور از خروس بیوه چیست!؟

اگر مجسمه های معروف حرف می زدند…. + تصاویر طنز جالب

یه آبشار رو انتخاب کن تا بفهمی موقع عصبانیت‌، چه جوری کنترلش می کنی!

با دلیل بگو که آقاهه از کدومیکی از این خانم خوشکلا خواستگاری می کنه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا