;
تفریح و سرگرمی

تو محیط کار بیشتر روحیه همکاری داری یا رقابت، چیزی که اول می بینی جوابتو میده!

تست شخصیت براساس ماهی: انگیزه بیشتری در رقابت دارید یا همکاری؟ تست شخصیت براساس ماهی که سرگرم کننده است را انجام دهید و این موضوع را درک کنید! این تست کوتاه، انگیزه های واقعی شما را آشکار می کند و به شما کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را درک کنید. خوب پس چرا امتحانش نکنیم؟ ممکن است از نتایج شگفت زده شوید! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس ماهی همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه مثل هرکول پوآرو باهوش و دقیق باشی، قاتل را در یک نگاه پیدا می کنی!

تست شخصیت براساس ماهی

همانطور که اشاره شد بیشتر ما آدم ها خود را فاقد صفات زشت می دانیم. شاید معتقد باشیم که بهتر از من وجود ندارد. یکی از مسائلی که همیشه ممکن است از خود پرسیده باشید میزان حسادت شماست. به عنوان مثال در محیط کار آیا روحیه همکاریتان بیشتر است یا روحیه رقابت. آیا در رقابت با دیگران انگیزه دارید یا همکاری با آنها! انجام تست شخصیت براساس ماهی نشان می دهد که کدام یک به شما انگیزه بیشتری می دهد.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه جغدی که خودش رو استتار کرده پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

تست شخصیت براساس ماهی

شاید بپسندید: اگه در عرض 5 ثانیه ارزش عددی پرنده استوایی قهوه ای را پیدا کنی، هوش ریاضی بالاست!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: (ویدیو)تایم ناهار در یکی از روستاهای هند!| لامصب چرا ملاقه استفاده نمی کنی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: (ویدیو) برداشت دیدنی عسل کوهی| این عسل با زنبورای توش واقعا پرخاصیت هست!

پاسخ تست شخصیت براساس ماهی

این آزمون بر اساس این ایده است که نحوه تعامل ما با دنیای اطراف به شدت تحت تأثیر شخصیت ما است. پس به این تصویر نگاهی بیندازید و ابتدا آنچه را که می بینید به ما بگویید! چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما آشکار خواهد کرد.

شاید بپسندید:اگه چشات مثل شاهین تیزه، مغزهای ورزشکار فانتزی که با بقیه فرق دارند را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:باهوشا بگن: کدوم دانش آموز سر جلسه امتحان ادبیات، داره تقلب می کنه!

تست شخصیت براساس ماهی

ماهی

اگر اولین چیزی که متوجه شدید ماهی است، می تواند نشان دهنده این باشد که شما یک فرد رقابتی هستید. افرادی که ابتدا ماهی را می بینند، اغلب انگیزه رقابت دارند و هدفشان این است که در هر کاری که انجام می دهند بهترین باشند. آنها برای رسیدن به اهداف بلندپروازانه تلاش می کنند و در هنگام انجام وظایف و چالش ها از مزیت رقابتی برخوردار هستند. آنها همچنین روحیه تیمی بالایی دارند و از همکاری با دیگران برای رسیدن به اهداف خود لذت می برند.

احتمالاً بپسندید: داستان شنیدنی آنچه تو از رو می خوانی من از برم!

گل ها

اگر اولین چیزی که به آن توجه کردید گل است، می تواند نشان دهنده این باشد که شما بیشتر یک همکار هستید تا یک رقیب. افرادی که ابتدا گل‌ها را می‌بینند، اغلب از کار کردن با دیگران بیشتر انگیزه می‌گیرند تا اینکه در صدر قرار بگیرند. آنها از ارائه راه حل های خلاقانه به عنوان بخشی از یک تیم و کمک به دیگران برای رسیدن به اهداف خود لذت می برند.

اگرچه ممکن است برخی از جاه طلبی و انگیزه افراد رقابتی را نداشته باشند، اما با توانایی خود در ایجاد ارتباطات قوی با افراد دیگر آن را جبران می کنند.

شاید بپسندید: (ویدیو) شیرینی هندی با طعم زیربغل!

لکه های قرمز روی ماهی

اگر اولین چیزی که متوجه شدید لکه های قرمز روی ماهی است، می تواند نشان دهنده این باشد که شما هم از رقابت و هم از همکاری انگیزه می گیرید. افرادی که ابتدا لکه های قرمز روی ماهی را می بینند، رویکرد متعادلی برای دستیابی به اهداف خود دارند.

آنها از رقابت با خود یا دیگران لذت زیادی می برند، اما از همکاری هم به عنوان بخشی از یک تیم لذت می برند. این افراد به سمت موفقیت سوق داده می شوند اما ارزش همکاری نزدیک با افراد دیگر را نیز قدر می دانند.

احتمالاً بپسندید: اگه تمرکزت خوبه 3 تفاوت دو تصویر درخت با شکوفه های زیبا را در 10 ثانیه پیدا کن!

امیدوارم از تست شخصیت براساس ماهی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: روح شما تشنه چیست؟ یک نماد را انتخاب کنید تا متوجه شوید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات تیزه، گربه ای که خودش رو میون جغدها مخفی کرده را شناسایی کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: اگر نکته تصویر ببر حنگلی را پیدا کنی، جزو 1 درصد تیزبین جهان هستی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: (ویدیو) جالب تهیه شیرنی زبان در قنادی!

 

 

شاید بپسندید

چیستان: آن چیست که هر چیز و هر کس آن را دارد!

بگو دوست داری روی کدام نیمکت بنشینی تا بگم چقدر با دیگران همدلی داری!؟

هوش کارآگاهی‌ات رو فعال کن و بگو چه کسی در ساخت لونه سگ نقش نداشته!؟

اگه ریاضی ات خوب باشه در 15 ثانیه، مجموع معادله آخر را بدست میاری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا