;
تفریح و سرگرمی

باهوشا بگن: کدوم دانش آموز سر جلسه امتحان ادبیات، داره تقلب می کنه!

آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب: مشکلات بشر امروز به گرم شدن زمین و بحران های زیست محیطی ختم نمی شود. بیماری هایی که حاصل زندگی مدرن است، سلامتی او را تهدید می کند. کم تحرکی جسمی و ذهنی از جمله مشکلات جدیدی است که با آن روبروست و می تواند بر سلامت جسم و روح او تأثیر منفی بگذارد.

بر همین اساس کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که باید روزانه به صورت مرتب 20 دقیقه از زمان خود را صرف ورزش سبک و حرکات کششی کنیم. این مسئله سلامت جسم ما را تضمین می کند. اما برای سلامت ذهن چه باید کرد؟ انجام سوالات هوش، بازی های فکری و … می توانند در این زمینه کمک فراوانی کنند. مجله خبری چشمک با انتشار جذاب ترین سوالات هوش معمایی این زمینه را فراهم کرده است. امروز نیز با آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب می توانید ذهن و مغز خود را به چالش بکشید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هر چیز و هر کس آن را دارد!

آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب

همانگونه که در سطور بالا به آن اشاره شد،انجام منظم بازی های فکری می تواند در تمرین و ورزش مغز موثر باشند. شما برای پاسخگویی به سوالات تصویر معمایی نیازمند دقت و تمرکز هستید. بر همین اساس مغز شما وادار به فعالیت بیشتر می شود. لذا شما می توانید به صورت روزانه با حل سوالات هوش تصویری؛مغز خود را ورزش دهید. در این سوالات هوش زمان شما محدود است تا از این طریق مغز شما بیشتر تحریک شود.

در تصویر آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب، شما با یک کلاس درس مواجه هستید. در تصویر این آزمون، شما می توانید چند دانش آموز را مشاهده کنید. دانش آموزان امتحان ادبیات دارند. مشخص است که دانش آموزان توقع سوالات سخت را نداشته اند. همه نگران دیده می شوند. اما در این میان یکی از دانش آموزان در حال تقلب است. به نظر شما دانش آموز متقلب کدام یک از دانش آموزان است؟ با دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:بگو دوست داری روی کدام نیمکت بنشینی تا بگم چقدر با دیگران همدلی داری!؟

آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب

شاید بپسندید: اگه مثل هرکول پوآرو باهوش و دقیق باشی، قاتل را در یک نگاه پیدا می کنی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: داستان شنیدنی آنچه تو از رو می خوانی من از برم!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تو محیط کار بیشتر روحیه همکاری داری یا رقابت، چیزی که اول می بینی جوابتو میده!

پاسخ آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب

اگر پاسخ را پیدا نکردید به بالا برگردید و شانس خود را برای حل آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب امتحان کنید. اگر خسته شدید هم می توانید به پایین صفحه مراجعه کرده و پاسخ را ببینید!

شاید بپسندید: (ویدیو) برداشت دیدنی عسل کوهی| این عسل با زنبورای توش واقعا پرخاصیت هست!

.

.

.

شاید بپسندید: (ویدیو) شیرینی هندی با طعم زیربغل!

 

 

 

.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه جغدی که خودش رو استتار کرده پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

به باور سازنده آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب، نزدیک به هشتاد درصد از پاسخ دهندگان بلافاصله دخترک شما را 2 را متقلب معرفی می کند. علت هم نوشته هایی که بر روی دستان او دیده می شود. اما اگر به صورت سوال دقت بیشتری می شد، متوجه می شدید که دانش آموزان امتحان ادبیات دارند. همچنین باید گفت که فرمول های ریاضی که در دستان این کودک دیده نمی شود، بدرد امتحان ادبیات نمی خورند.

به نظر می رسد کودک شماره 4 در حال تقلب کردن است. به ورقه روی میز او نگاه کنید. نقاشی کشیده شده است و او در زیر میز در حال نوشتن تقلب بر روی ورقه امتحانی است!

شاید بپسندید: هوش کارآگاهی‌ات رو فعال کن و بگو چه کسی در ساخت لونه سگ نقش نداشته!؟

پاسخ آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب

احتمالاً بپسندید: (ویدیو)تایم ناهار در یکی از روستاهای هند!| لامصب چرا ملاقه استفاده نمی کنی!؟

امیدوارم از آزمون هوش تصویری دانش آمور متقلب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون دقت ذهن:خرسی که خودش رو از شکارچی مخفی کرده پیدا کن!

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: روح شما تشنه چیست؟ یک نماد را انتخاب کنید تا متوجه شوید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات تیزه، گربه ای که خودش رو میون جغدها مخفی کرده را شناسایی کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: اگر نکته تصویر ببر حنگلی را پیدا کنی، جزو 1 درصد تیزبین جهان هستی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: (ویدیو) جالب تهیه شیرنی زبان در قنادی!

 

 

 

شاید بپسندید

اگه ریاضی ات خوب باشه در 15 ثانیه، مجموع معادله آخر را بدست میاری!

اگه باهوشی سریع بگو کدوم یکی ادای نقاشا رو در میاره!

فقط یه چشم عقابی میتونه چنگالی که با بقیه فرق داره رو شناسایی کنه!

دانش آموزی که داره تقلب می کنه رو شناسایی کنی نابغه ای!

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل آخرش معلوم شد توی ظرف یارو چی بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا