;
تفریح و سرگرمی

اگه آهوی مخفی تصویر رو تو یه نگاه شناسایی کنی، چشات مثل شاهینه!

تست قدرت بینایی با شناسایی آهوی مخفی: زندگی در قرن حاضر با مشکلات فراوان روبرو است. کم تحرکی از معضلاتی است که بشر امروز با آن روبروست. محققان معتقدند بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در حوزه سلامت مربوط به بی تحرکی یا کم تحرکی است. تغذیه مناسب، ورزش منظم و … از بسیاری از مشکلات جسمی بکاهد. در کنار آن برای افزایش عملکردها و توانائیهای شناختی لازم است، عملکرد مغزمان را افزایش داده و آن را با انواع بازی های فکری و … تمرین دهیم. بیماری هایی نظیر فراموشی، ضعف حافظه و آلزایمر و … همگی بدلیل کم تحرکی در فعالیت هاس مغزی است.

پرداختن و تلاش برای حل جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو که می توانند به افزایش عملکرد مغز و ورزش آن کمک شایانی بکنند.شما می توانید با پرداختن به این سوالات هوش تصویری، برای مدتی کوتاه دقت و تمرکز کنید. همین کافی است که مغزتان وادار به فعالیت شود. فعالیت مغز می تواند در کهنسالی از بروز بیماری های مربوط به حافظه و مغز جلوگیری کند. با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با شناسایی آهوی مخفی همراه شده و آهویی که در میان درختچه ها مخفی شده است را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: حکایت جالب و شنیدنی ضرب‌المثل نه شیر شتر نه دیدار عرب!

تست قدرت بینایی با شناسایی آهوی مخفی

چالش ها در زندگی علیرغم آنکه می توانند خسته کننده و سخت باشند، اما در مواردی می توانند سبب رشد افراد شوند. موفقیت در چالش ها تعیین کننده میزان توانایی یک فرد است. یکی از چالش هایی که این روزها فضای مجازی را فرا گرفته است، تعیین میزان دقت، تمرکز و بینایی افراد است. در این چالش ها تصاویری از طبیعت به نمایش گذاشته می شود که پرنده یا حیوانی در آن به خوبی خود را استتار کرده است و تنها یک نگاه تیز می تواند آنها را شناسایی کنند. در تست قدرت بینایی با شناسایی آهوی مخفی نیز شما با تصویری از یک منطقه جنگلی روبرو هستید. شما باید بتوانید در کمتر از ده ثانیه یک آهوی زیبا را در این تصویر شناسایی کنید.

این تصویر در این روزها مرتب در شبکه های اجتماعی همرسانی می شود. در توضیحات این عکس هم آمده است که یک آهوی زیبا در این تصویر خودنمایی می کند. تنها تعداد کمی از افراد قادر به شناسایی این آهو شدند و برخی مدعی شدند که اساساً هیچ حیوانی در این عکس حضور ندارد. اما واقعا یک آهو در عکس وجود دارد و فقط یک چشم تیزبین قادر به دیدن آن است. اگر آماده هستید شما نیز یکبار امتحان کنید. باید بدانید که انجام این تست ها و پازل های تصویری، سبب افزایش فعالیت مغز و در نهایت افزایش قدرت تمرکز و جزئی نگری شما می شود.

شاید بپسندید: یکی از این ماشین های ون یه تفاوت جزئی با بقیه داره که فقط افراد دقیق متوجه میشن!

تست قدرت بینایی با شناسایی آهوی مخفی

شاید بپسندید: داستان جالب ضرب المثل صد رحمت به دزد سر گردنه!

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگه چشات مثل شاهین تیزه، مغزهای ورزشکار فانتزی که با بقیه فرق دارند را پیدا کنید!

.

.

.

شاید بپسندید: گربه داخل کوچه رو تو یه نگاه ببینی، قدرت دید و تمرکزت مثل عقابه!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با شناسایی آهوی مخفی

در این تصویر نیز یک آهو زیبای در میان درختان خود را به خوبی هماهنگ کرده است. اگر این آهو را بتوانید پیدا کنید واقعا دارای دقت و قدرت بینایی عالی هستید. بینندگانی که آهو  را در کمتر از 10 ثانیه دیدند، می توانند ادعا کنند که بینایی یک عقاب را دارند. این عکس در TikTok به اشتراک گذاشته شد و صدها کاربر در نظرات واکنش نشان دادند. اگر هنوز نتوانستید این حیوان را در تصویر شناسایی کنید می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید. او در حال دیدن زدن شماست.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل نه کور می کند نه شفا می دهد!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: یک شکل  دایره ای را انتخاب کن تا بگم خوش بینی یا بدبین!

جواب تست قدرت بینایی با شناسایی آهوی مخفی: اگر هنوز نتوانسته این این آهو یا گوزن زیبا را پیدا کنید می توانید به تصویر پایین نگاهی بیندازید. دیدن این حیوان واقعا به آسانی نبوده است و واقعا اگر شما این حیوان را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کردید باید به دقت وتمرکز شما نمره 20 داد.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل یک کلاغ چهل کلاغ!

جواب تست قدرت بینایی با شناسایی آهوی مخفی

استتار چیست؟

استتار در لغت نامه ی دهخدا به معنای در پرده پنهان گردیدن و پوشیدگی و نهان کردن می باشد و نوعی پنهان شدن از طریق ایجاد همرنگی و هم شکلی با محیط اطراف می باشد. استتار در طبیعت به وفور توسط حیوانات دیده میشود و انسان برای دفاع از جان خود از این روش استفاده میکند تا طبیعت گردی بهتر و موفق تری را پیش رو داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: نقطه جوش متولدین هر ماه: این چیزا متولدین هر ماه رو عصبی و بداخلاق می کنه؟

مزایای استتار در طبیعت

در حالت کلی می توان گفت، استتار در طبیعت در مرحله ی اول برای حفاظت از جان در برابر حیوانات و همچنین حملات نظامی صورت می گیرد. اما همیشه حفاظت از جان دلیل این کار نیست، بلکه شکار حیوانات و پرندگان و همچنین شکار سوژه های عکاسی در طبیعت نیز می توانند از جمله مزایای استتار به شمار آیند که به شدت مورد توجه قرار می گیرد.

استتار در طبیعت

امیدوارم از تست قدرت بینایی با شناسایی آهوی مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط یک نابغه می تواند با جابجایی یک چوب کبریت معادله 511-2=309 را تصحیح کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه هوشی پلیسی ات قوی باشه، می تونی قناد قاتل را شناسایی کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: تو نقاشی اول چی دیدی تا بگم چه رابطه‌ای بین برداشت و نوع شخصیت‌ات هست!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان کف گیرش به ته دیگ خورده، حکایتی زیبا و دلنشین از ادبیات فاخر زبان فارسی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

(ویدیو)تهیه بستنی جلو چشم مشتری با میوه‌های تازه، خیلی هم بهداشتی و خوشمزه!

چیستان: آن چیست که یک لایش نمی رسد ولی دولایش می رسد!؟

با حل معمای قتل مرد تصویر اثبات کن که لیاقت استخدام شدن در FBI داری!

 آزمون خطای دید: آیا دو خط مشکی در این شکل یک اندازه هستند؟

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل اول چاه را بکن بعد مناره را بدزد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + سه =

دکمه بازگشت به بالا