;
تفریح و سرگرمی

اگه شکلک بامزه متفاوت رو تو 5 ثانیه پیدا کنی بعدش به قدرت چشمات شک نکن!

آزمون شناخت شکلک بامزه متفاوت: آیا می توانید شکلک متفاوت را در 5 ثانیه تشخیص دهید؟ امروز با یک تست تصویری دشوار خود را محک بزنید. با این بازی فکری و تصویریی سرگرم کننده خود و مهارت های شناختی خود را امتحان کنید! آیا می توانید شکلکی که با روند شکلک های دیگر عکس متفاوت است را در 5 ثانیه شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت شکلک بامزه متفاوت همراه باشید.

آیا برای یک چالش ذهنی آماده اید؟ بازی امروز همه چیز در مورد یافتن شکلک های متفاوت در بین دیگر اشکال  در کمتر از 5 ثانیه است. این نوع از چالش های تصویری، مانند پیدا کردن یک مورد عجیب و غریب، نقطه تفاوت، و موارد دیگر، در شبکه های اجتماعی در کشورهای سراسر جهان رایج بوده است. اگر از این نوع پازل ها لذت می برید، سایت جشمک مرتبا تعداد بیشتری از آنها را منتشر می کند. بنابراین بیایید شروع کنیم – آیا می توانید مورد عجیب را تشخیص دهید؟

شاید بپسندید: اگه مثل هرکول پوآرو باهوشی بگو که کی از فروشگاه سرقت کرده و چی دزدیده!؟

آزمون شناخت شکلک بامزه متفاوت

مهارت های خود را با این بازی فکری تست کنید! اگر فکر می‌کنید فردی مشاهده‌گر هستید، مهارت‌های خود را با این بازی فکری مشاهداتی آزمایش کنید. آیا می توانید مورد متفاوت و عجیب و غریب را در میان اشکال دیگر تنها در 5 ثانیه تشخیص دهید؟ این یک راه عالی برای به چالش کشیدن خود و یافتن اینکه چقدر سریع و دقیق می توانید موارد متفاوت را شناسایی کنید است. زمان محدود است، بنابراین باید تمرکز کنید و سریع کار کنید. برای آسان‌تر کردن کار، سعی کنید هر کدام را یکی یکی نگاه کنید و به دنبال کوچک‌ترین جزئیاتی باشید که با بقیه همخوانی ندارد.

برای موفقیت می توانید مواردی را که شبیه به یکدیگر هستند حذف کنید و روی موارد برجسته تمرکز کنید. فراموش نکنید که مراقب زمان باشید و مطمئن شوید که خیلی سریع از آن عبور نمی کنید. با کمی تمرین می توانید این چالش بصری را به راحتی کامل کنید!

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی مردی که روزی بی زحمت می خواست!

آزمون شناخت شکلک بامزه متفاوت

 احتمالاً بپسندید:  تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

.

.

.

 

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که سه چشم و یک پا دارد!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه هند رفتی و هوس زولبیا کردی بی خیال شو | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

پاسخ آزمون شناخت شکلک بامزه متفاوت

آیا مورد متفاوت را در میان اشکال دیگر پیدا کرده اید؟ آماده‌اید بررسی کنید که آیا درست متوجه شدید؟ بازی‌های مشاهده راهی سرگرم‌کننده و تعاملی برای گذراندن زمان و تقویت مهارت‌های مشاهده‌ای شما هستند. این بازی ها انواع مختلفی دارند و به راحتی در اینترنت یافت می شوند. هدف اصلی چنین بازی هایی این است که میزان توجه شما به جزئیات و میزان مهارت شما در به خاطر سپردن شباهت ها است.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: به جای مربع خالی کدومیک از شکل های A تا F را باید قرار بدیم؟

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که یک لایش نمی رسد ولی دولایش می رسد!؟

.

.

.

.

 شاید بپسندید: چیستان: چه کلمه ای است که مردم به دنبالش هستند ولی از برعکسش دوری میکنند؟

پاسخ آزمون شناخت شکلک بامزه متفاوت: این آنها را برای افراد در هر سنی بسیار سرگرم کننده و چالش برانگیز می کند. علاوه بر این، آنها می توانند به بهبود تمرکز، مهارت های حل مسئله، حافظه و موارد دیگر کمک کنند. جای تعجب نیست که بازی های مشاهده در حال حاضر بسیار محبوب هستند. به کسانی که در کمتر از 5 ثانیه شکلک متفاوت را  پیدا کردند تبریک می گوئیم. تصویری از راه حل در این قسمت ارائه شده است.

شاید بپسندید:عمراً اگه بلد بودی شلوار جین رو اینطوری تو چوب لباسی قرار بدی!+ویدیو

پاسخ آزمون شناخت شکلک بامزه متفاوت

احتمالاً بپسندید: باهوشا جواب بدن: مجموع عددی ماسک ها در معادله آخر چند می شود!؟

امیدوارم از آزمون شناخت شکلک بامزه متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان: همیشه پیش روت هست، ولی با هیچ عینک و ذره بینی نمی تونی ببینی!؟

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: کدوم بچه‌ است که وقتی به مادرش می‌رسه ناپدید می‌شه!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه جغدی که خودش رو استتار کرده پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: کدوم حیوونه که قسمت دوم اسمش، اسم یه سازه!؟

 یه تفاوت ریز تو این تصویر مادر و دختر هست که فقط یه چشم عقابی اون رو پیدا می کنه!؟

چیستان:کدام حیوان است که سه حرف ابتدایی اش یک عدد و دو حرف آخرش عضو بدن است؟

چیزی که تو نگاه اول می بینی مشخص می کنه که آدم حسودی هستی یا نه!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا