;
تفریح و سرگرمی

عمراً اگه بلد بودی شلوار جین رو اینطوری تو چوب لباسی قرار بدی!+ویدیو

قرار دادن شلوار اتو شده جین درون چوب لباسی: امروزه در اغلب خانه‌ ها کمدهای دیواری در هر اتاقی تعبیه شده‌ اند که در میان این کمدهای دیواری، کمدهایی هم مخصوص قرار دادن انواع لباس‌ ها هستند. اگر چه افراد در ابتدای چیدمان لباس در کمد، آنها را به صورت مرتب قرار می ‌دهند، اما بعد از مدتی فضای داخل کمد لباس بسیار به هم ریخته و نامرتب می‌ شود. مرتب کردن کمد لباس گاهی بسیار وقت گیر است و بسیار خسته کننده می باشد. برای این که به کمد لباس سر و سامان دهیم باید از روش های خاصی استفاده کرد.

شاید بپسندید:داستان فقیر پرخور و هیزم فروش از داستان های پندآموز مثنوی معنوی!

معمولاً نامرتب و نامنظم بودن کمدهای مخصوص لباس، از جمله مشکلاتی است که افراد در خانه با آن مواجه هستند. اغلب افراد به دنبال راهکارهایی می ‌گردند تا با استفاده از آنها بتوانند کمد لباسی جادار، تمیز و سازمان یافته داشته باشند و هر زمان که نیاز به برداشتن لباسی از داخل کمد داشتند، بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند.

اگر می ‌خواهید همیشه کمد لباس شما مرتب و منظم بوده و لباس‌ها در آن سازمان‌ دهی‌شده باشند؛ می ‌توانید از ایده ‌ها و تکنیک‌ هایی در جهت چیدمان لباس در کمد استفاده نمایید. از تکنیک قرار دادن شلوار اتو شده جین درون چوب لباسی حتما لذت خواهید برد.

شاید بپسندید: تقلب درسی خفن در دانشگاهی در اسپانیا: عکسهایی جالب از خودکارهایی که برای تقلب استفاده می شد!

 

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: داستان حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه جغدی که خودش رو استتار کرده پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: همیشه پیش روت هست، ولی با هیچ عینک و ذره بینی نمی تونی ببینی!؟

لینک های جالب:

ماری که می خواست هزارپا بخوره، خودش طعمه هزارپا شد + فیلم

 اگه مثل هرکول پوآرو باهوشی بگو که کی از فروشگاه سرقت کرده و چی دزدیده!؟

تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

چیستان: چه کلمه ای است که مردم به دنبالش هستند ولی از برعکسش دوری میکنند؟

 اگه هند رفتی و هوس زولبیا کردی بی خیال شو | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

جاه طلبی‌ات برای چیه!؟ | اگه خبر نداری یکی از خورشیدها را انتخاب کن تا بگم!

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که یک لایش نمی رسد ولی دولایش می رسد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =

دکمه بازگشت به بالا