;
تفریح و سرگرمی

یه تفاوت ریز تو این تصویر مادر و دختر هست که فقط یه چشم عقابی اون رو پیدا می کنه!؟

آزمون شناسایی تفاوت تصویر مادر و دختر: مجله خبری چشمک و محمد شایسته امروز با یک معمای تصویری  چالشی و جالب با شماست. امروز روز خودتان را با ورزش مغز آغاز کنید. با آزمون شناسایی تفاوت تصویر مادر و دختر می توانید به خوبی یک تمرین ورزشی خوب برای ذهن و مغزتان داشته باشید. به باور طراح آزمون شناسایی تفاوت تصویر مادر و دختر تنها افرادی که دارای قوه ادراک و تحلیل عالی باشند، می توانند آن را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای حل کنید.

در ابتدا و مواجه شدن با سوالات و معماهای تصویری، شما احساس خواهید کرد که با سوالات بسیار ساده و نه چندان سخت روبرو هستید. اما با تصمیم به حل این سوالات و معماها متوجه خواهید شد که یافتن یک پاسخ مشخص و منطقی بسیار سخت خواهد بود. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی تفاوت تصویر مادر و دختر همراه شوید و تلاش کنید که هوش و استعداد خود را به همگان اثبات کنید.

شاید بپسندید:چیستان:کدام حیوان است که سه حرف ابتدایی اش یک عدد و دو حرف آخرش عضو بدن است؟

آزمون شناسایی تفاوت تصویر مادر و دختر

این گونه آزمون ها علاقمندان و طرفدارن خاص خود را در اینترنت و شبکه های اجتماعی دارد. چرا که ارائه پاسخ برای افراد چندان آسان و راحت نیست.دادن پاسخ چالشی است و افراد در کنار استفاده از مهارت ها و توانائی های شناختی، باید از سطح ادراک و هوش خود نیز به خوبی استفاده کنند.

اما به هر صورت این آزمون ها می توانند، سطح دقت و تمرکز شما را افزایش دهند. این مهارت ها و پرداختن به بازی های فکری می تواند فعالیت سلول های مغزی را افزایش دهد. به افزایش فعالیت مغزی، سلامت این عنصر مهم بدن نیز تضمین خواهد شد.

در آزمون شناسایی تفاوت تصویر مادر و دختر شما باید به دنبال شناسایی تصویر تصویر مادر و دختری باشید که در تصویر می بینید. تنها یک نگاه تیزبین و دقیق می تواند در یک نگاه این تفاوت را شناسایی کند. شما با کمک آزمون شناسایی تفاوت تصویر مادر و دختر می توانید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را شناسایی کنید. اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی تفاوت تصویر مادر و دختر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید:چیزی که تو نگاه اول می بینی مشخص می کنه که آدم حسودی هستی یا نه!؟

آزمون شناسایی تفاوت تصویر مادر و دختر

شاید بپسندید: اگه تو 10 ثانیه مرغ و جوجه هایش رو پیدا کردی، مطمئن باش مثل عقاب چشات تیزه!

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: اگه هند رفتی و هوس زولبیا کردی بی خیال شو | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

.

.

.

.

 احتمالاً بپسندید:  تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر مادر و دختر

اگر به این قسمت از متن رسیده اید احتمالا شما نتوانسته اید پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر مادر و دختر را پیدا کنید. شاید به دنبال یک شانس جدید هسنید. بر همین اساس ما شانس دیگری هم به شما خواهیم داد. 5 ثانیه دیگر تلاش کنید تا پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر مادر و دختر را پیدا کنید.

 شاید بپسندید: چیستان: چه کلمه ای است که مردم به دنبالش هستند ولی از برعکسش دوری میکنند؟

.

.

.

 

شاید بپسندید: جاه طلبی‌ات برای چیه!؟ | اگه خبر نداری یکی از خورشیدها را انتخاب کن تا بگم!

.

.

.

.

شاید بپسندید:عمراً اگه بلد بودی شلوار جین رو اینطوری تو چوب لباسی قرار بدی!+ویدیو

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر مادر و دختر: این تفاوت جزئی در موی دخترک بود. می توانید به تصویر علامتگذاری شده مراجعه کنید.

شاید بپسندید: باهوشای تیزبین اشتباه تصویر فضا و فضانورد را در یک نگاه پیدا می کنن!

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر مادر و دختر

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که یک لایش نمی رسد ولی دولایش می رسد!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی تفاوت تصویر مادر و دختر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه جغدی که خودش رو استتار کرده پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: همیشه پیش روت هست، ولی با هیچ عینک و ذره بینی نمی تونی ببینی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان فقیر پرخور و هیزم فروش از داستان های پندآموز مثنوی معنوی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 اگه پاندا رو میون سگ های خالدار پیدا کنی چشات مثل شاهینه!!!

 کدومیکی از این سه جوون خوش تیپ، همسر این خانم خوشکله است!

اگه باهوشی بگو که کدوم یکی از این دو زوج، زن و شوهر واقعی هستند!؟

آنچه در نگاه اول در تصویر می بینی ترس واقعی‌ات رو آشکار می کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا