;
تفریح و سرگرمی

اگه تو 10 ثانیه مرغ و جوجه هایش رو پیدا کردی، مطمئن باش مثل عقاب چشات تیزه!

تست قدرت دید با مرغ و جوجه هاش: اگر در اوقات فراغت خود هستید و می خواهید به تمرین مهارت های شناختی خود ادامه دهید، در جای مناسبی هستید. ما به شما اطمینان می دهیم که این چالش تصویری شما را بیش از حد لازم به فکر وادار می کند، زیرا نه تنها باید ناظر خوبی باشید، بلکه باید تمام تخیل خود را برای تشخیص اینکه فیل دیگر در کجای تصویر قرار دارد به کار ببرید. اگر در پایان نتوانستید، ما راه حل را در پایین برای شما می گذاریم. با تست قدرت دید با مرغ و جوجه هاش با مجله خبری چشمک همراه باشید.

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ این تصویر در شبکه ردیت بارها همرسانی شده و کاربان کمی توانستند در مدت زمان 5 ثانیه ای متوجه فیل دوم شوند.  آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند. با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با مرغ و جوجه هاش همراه باشید.

شاید بپسندید: یه تفاوت ریز تو این تصویر مادر و دختر هست که فقط یه چشم عقابی اون رو پیدا می کنه!؟

تست قدرت دید با مرغ و جوجه هاش

محققان دریافته اند که به طور کلی، بینایی ضعیف توانایی فرد را برای شرکت در فعالیت هایی که مغز را تحریک می کند، کاهش می دهد. در مطالعه‌ای که توسط American Medical Journal منتشر شد، شرکت‌کنندگانی که از کاهش بینایی رنج می‌بردند، مهارت‌های شناختی پایینی مانند حافظه و جهت‌گیری ضعیف را نیز از خود نشان دادند. کارشناسان معتقدند سلامت بینایی نقش کلیدی در کمک به عملکرد صحیح مغز دارد. دکتر گفت: “تاری دید مساوی تاری مغز است.”

در تصویر سبزه زاری را می بینید. در نگاه اول موجود خاصی در تصویر دیده نمی شود. اما اگر خوب دقت کنید یک مرغ را به همراه 5 جوجه اش را خواهید دید. در تست قدرت دید با مرغ و جوجه هاش ما باید روی یافتن این پرندگان که در این تصویر ظاهر می شود تمرکز کنیم. برای رسیدن به این هدف، ممکن است لازم باشد که از مسیرهای مختلف استفاده کنیم. در واقع برای موفقیت در این چالش ویروسی، کافی نیست که یک ناظر خوب باشید، زیرا باید بهترین تخیل خود را نیز به نمایش بگذارید.

به یاد داشته باشید که در این چالش فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا مکان دقیق مرغ و جوجه هایش را پیدا کنید. اگر آماده هستید با دقت به تست قدرت دید با مرغ و جوجه هاش نگاه کنید!

شاید بپسندید:چیستان:کدام حیوان است که سه حرف ابتدایی اش یک عدد و دو حرف آخرش عضو بدن است؟

تست قدرت دید با مرغ و جوجه هاش

شاید بپسندید:چیستان:کدام حیوان است که سه حرف ابتدایی اش یک عدد و دو حرف آخرش عضو بدن است؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه هند رفتی و هوس زولبیا کردی بی خیال شو | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

.

.

.

 

 شاید بپسندید: چیستان: چه کلمه ای است که مردم به دنبالش هستند ولی از برعکسش دوری میکنند؟

پاسخ تست قدرت دید با مرغ و جوجه هاش

اگر از جستجو منصرف شده اید و علیرغم تلاش ها نتوانستید مکان مرغ و بچه هایش را پیدا کنید، ما پاسخ را به شما نشان خواهیم داد.

 احتمالاً بپسندید:  تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

.

.

 

 

شاید بپسندید: جاه طلبی‌ات برای چیه!؟ | اگه خبر نداری یکی از خورشیدها را انتخاب کن تا بگم!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:عمراً اگه بلد بودی شلوار جین رو اینطوری تو چوب لباسی قرار بدی!+ویدیو

پاسخ تست قدرت دید با مرغ و جوجه هاش: برای دیدن مرغ و جوجه هایش کافی است که به مرکز تصویر با دقت بیشتری دقت می کردید.

شاید بپسندید:چیزی که تو نگاه اول می بینی مشخص می کنه که آدم حسودی هستی یا نه!؟

پاسخ تست قدرت دید با مرغ و جوجه هاش

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که یک لایش نمی رسد ولی دولایش می رسد!؟

امیدوارم از تست قدرت دید با مرغ و جوجه هاش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه جغدی که خودش رو استتار کرده پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: همیشه پیش روت هست، ولی با هیچ عینک و ذره بینی نمی تونی ببینی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان فقیر پرخور و هیزم فروش از داستان های پندآموز مثنوی معنوی!

 

برایتان جالب خواهد بود

 باهوشای تیزبین اشتباه تصویر فضا و فضانورد را در یک نگاه پیدا می کنن!

 اگه پاندا رو میون سگ های خالدار پیدا کنی چشات مثل شاهینه!!!

 کدومیکی از این سه جوون خوش تیپ، همسر این خانم خوشکله است!

اگه باهوشی بگو که کدوم یکی از این دو زوج، زن و شوهر واقعی هستند!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا