;
تفریح و سرگرمی

آنچه در نگاه اول در تصویر می بینی ترس واقعی‌ات رو آشکار می کنه!

تست های شخصیت ابزار بسیار مفیدی برای درک و شناخت بهتر شخصیت خود و دیگران هستند. آنها می توانند به ما کمک کنند خودمان را بهتر درک کنیم و تصمیمات آگاهانه تری بگیریم. تست شخصیت براساس برداشت از تصویر یک آزمون منحصربه‌فرد است که ترس‌های عمیق و انگیزه‌های پنهانی را که می‌تواند بر رفتار فرد تأثیر بگذارد را بررسی می‌کند. این آزمون بر اساس ادراک بصری است و توضیح عمیق تری از چگونگی تأثیر کلمات و تصاویر بر ما ارائه می دهد. با مجله خبری چشمک و  تست شخصیت براساس برداشت از تصویر همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه باهوشی سریع بگو مجموع معادله آخر کیف و کفش و … چند می شود!؟

تست شخصیت براساس برداشت از تصویر

هدف اصلی این آزمون درک بهتر افراد از خود است. تست شخصیت براساس برداشت از تصویر بررسی می کند که چگونه ترس آنها می تواند بر نحوه تفکر و عمل آنها تأثیر بگذارد. علاوه بر این، به شرکت کنندگان فرصتی برای کشف تعصبات، باورها و تصورات نادرست خود ارائه می دهند. از طریق این تست، افراد می توانند جنبه هایی از خود را که قبلاً درباره آنها نمی دانستند، کشف کنند.

شاید بپسندید:دقت‌ات مثل شرلوک هولمز باشه 5 شکلک متفاوت با روند تصویر را پیدا می کنی!؟

تست شخصیت براساس برداشت از تصویر

شاید بپسندید:اگه باهوشی بگو که کدوم یکی از این دو زوج، زن و شوهر واقعی هستند!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: چقدر پیگیر و خستگی ناپذیری!؟ یکی از این 3 کاملیا را انتخاب کن تا متوجه شوی!؟

.

.

.

 شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه موش رو تو تصویر شیر جنگل پیدا کنی، آخر نابغه هایی!

پاسخ تست شخصیت براساس برداشت از تصویر

اکنون که تصویر را دیده و برداشت خود را از تصویر پیدا کردید، بهتر است به بخش تفاسیر مراجعه کنید.

شاید بپسندید: تقلب درسی خفن در دانشگاهی در اسپانیا: عکسهایی جالب از خودکارهایی که برای تقلب استفاده می شد!

.

.

.

شاید بپسندید: جاه طلبی‌ات برای چیه!؟ | اگه خبر نداری یکی از خورشیدها را انتخاب کن تا بگم!

.

.

.

 

شاید بپسندید: چیستان جالب: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!؟

تست شخصیت براساس برداشت از تصویر

دیدن چهره مرد

اگر مردی را در تست شخصیت براساس برداشت از تصویر دیدید، نشان می‌دهد که بزرگترین ترس شما مربوط به ناشناخته‌ها، تازگی و عدم اطمینان است. شما فردی هستید که دوست دارید احساس امنیت و آرامش کنید و به راحتی ریسک نمی کنید. شما بیشتر تمایل دارید که برای فکر کردن و تصمیم گیری سنجیده وقت بگذارید.

انرژی شما صرف تجزیه و تحلیل یک موقعیت و جستجوی راه حل هایی برای بهبود اوضاع می شود. این گاهی اوقات می تواند شما را بسیار محتاط کند، حتی اگر این احتیاط با نیت خوبی باشد. شما فردی هستید که ترجیح می دهید از غافلگیری اجتناب کنید.

شاید بپسندید: اگه آهوی تصویر رو تو یک نگاه پیدا کنی چشات مثل عقاب تیزه!

دیدن فرشته

اگر فرشته ای را در تست شخصیت دیدید، نشان می دهد که بزرگترین ترس شما مربوط به احساس گناه یا احساس حقارت نسبت به دیگران است. شما فردی هستید که به فکر دیگران در مورد خود بسیار اهمیت می‌دهید و همیشه می‌خواهید آنچه را که برای قدردانی لازم است انجام دهید. شما اغلب سعی می کنید دیگران را راضی کنید تا تأیید و تحسین آنها را جلب کنید. با این حال، گاهی اوقات این نگرش می تواند منجر به مشکلاتی شود زیرا می تواند باعث نارضایتی یا استرس شخصی شود. بزرگترین ترس شما طرد شدن یا قضاوت منفی است.

 احتمالاً بپسندید:  تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

دیدن تابلو

اگر تابلو را در تست شخصیت دیدید، نشان می دهد که بزرگترین ترس شما مربوط به تغییر و ناتوانی در سازگاری با شرایط جدید است. شما کسی هستید که کارهای روزمره را دوست دارید و وقتی همه چیز خوب پیش می رود احساس خوبی دارید. بنابراین سازگاری با تغییرات غیرمنتظره برای شما دشوار است. در زمان‌های سخت، عادت‌های قدیمی شما همیشه مفید نخواهد بود و این می‌تواند باعث ایجاد اضطراب در برخی افراد شود. بزرگترین ترس شما ناتوانی در مواجهه با تغییر است.

شاید بپسندید: با حل معمای قتل مرد تصویر اثبات کن که لیاقت استخدام شدن در FBI داری!

دیدن نقاش

اگر یک نقاش را در تست شخصیت دیدید، نشان می دهد که بزرگترین ترس شما به عدم کنترل بر سرنوشت خود یا جهت گیری زندگی شما مربوط می شود. شما کسی هستید که می خواهید بر وجود خود کنترل داشته باشید و می خواهید بتوانید بدون دخالت بیرونی مسیر خود را هدایت کنید. با این حال، این کنترل همیشه امکان پذیر نیست زیرا همیشه عناصر خارجی وجود خواهند داشت که بر انتخاب ها و تصمیمات ما تأثیر می گذارند. بزرگترین ترس شما تحت تأثیر عوامل بیرونی است.

امیدواریم از تست شخصیت براساس برداشت از تصویر استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:باهوشا بگن: کدوم دانش آموز سر جلسه امتحان ادبیات، داره تقلب می کنه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: همیشه پیش روت هست، ولی با هیچ عینک و ذره بینی نمی تونی ببینی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: یک شکل  دایره ای را انتخاب کن تا بگم خوش بینی یا بدبین!

شاید برایتان جالب باشد

فیل دومی کجای تصویره!؟ | بینایی ات مشکلی نداشته باشه پیداش می کنی

یکی از گل های افتابگردان رو انتخاب کن تا بگم در کل آدم خوش بین هستی یا بدبین!

کدومیکی از این دو تا زن تظاهر می کنه خیلی پولداره!؟

جمع گرایی یا فردگرایی!؟ | به عکس نگاه کن و بگو چی اول نظرت رو جلب کرد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا