;
تفریح و سرگرمی

اگه تو یه نگاه موش رو تو تصویر شیر جنگل پیدا کنی، آخر نابغه هایی!

تست قدرت دید با موش: در تصویر تست قدرت دید با موش، شماا تصویری از سر یک شیر یالدار بزرگ را می بینید.شاید در نگاه اول شما تنها یک شیر را در این تصویر شناسایی کنید. اما اگر خوب دقت کنید و چشمان تیزبین و دقیقی داشته باشید، قادر خواهید بود که یک موش را نیز در تصویر شناسایی کنید. تنها یک چشم تیزبین آنها را در تست قدرت دید با موش مجله خبری چشمک می بیند. آیا می توانید موش را در تست قدرت دید با موش پیدا کنید.

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

همه چیز در جزئیات است. شما فقط باید موش را پیدا کنید که به روشی استادانه پنهان شده است که به این راحتی دیده نمی شوند، پس تمام توجه خود را معطوف کنید. در این چالش تصویری یا تست قدرت دید با موش فقط 7 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید:اگه رقیب هرکول پوآرو در حل معماها هستی، سریع بگو کی میخاد کودک بدزده!؟

تست قدرت دید با موش

این چالش تصویری مهارت های شناختی شما را به حداکثر می رساند. برای حل تست قدرت دید با موش، باید حواس پنج گانه خود را آماده کنید و در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.

فراموش نکنید که این تصاویر به ما کمک می‌کنند در هر جنبه ای پیشرفت کنیم. علاوه بر این، این تست ها ما را از نظر ذهنی قوی و سریع می‌کنند تا محرک‌های خاصی را روز به روز جذب کنیم. اگر در این چالش ها تجربه داشته باشید، می دانید که چالشی که امروز با آن روبرو هستید، یکی از پیچیده ترین چالش هاست. لذا با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با موش همراه باشید. اگر آماده هستید به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:همیشه ادعا می کنی در دوستی بهترینی، برای اثباتش این تست شخصیت رو انجام بده!

تست قدرت دید با موش

شاید بپسندید: داستان کوتاه و شنیدنی کلوچه های خانم!

.

.

.

شاید بپسندید: یعنی چشم شور به این میگن! بزکوهی رو ترکوند!

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل بشنو و باور نکن!

پاسخ تست قدرت دید با موش

اگر نتوانستید تست قدرت دید با موش را حل کنید، مشکلی نیست. شما بخشی از گروه منتخبی از نابغه‌هایی نبودید که در این چالش به موفقیت رسیدند.

شاید بپسندید: یکی از والدین تصویر به شدت احمق تشریف دارند، با دلیل بگو کدومیکی هست!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: یه آبشار رو انتخاب کن تا بفهمی موقع عصبانیت‌، چه جوری کنترلش می کنی!

 

 

 

 

.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه گربه ای که داره نگات می کنه رو پیدا کنی، چشات مثل شاهینه!

پاسخ تست قدرت دید با موش: نگران نباشید. از شما دعوت می کنیم راه حل این چالش باورنکردنی ویروسی را ببینید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

پاسخ تست قدرت دید با موش

احتمالاً بپسندید: باهوشا جواب بدن: مجموع عددی ماسک ها در معادله آخر چند می شود!؟

امیدوارم از تست قدرت دید با موش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

(ویدیو) تا حالا دعوای دو تا زرافه رو دیده بودید!| نبردی که تا مرگ یکی از زرافه ها ادامه پیدا می کند!

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:با شناسایی پلنگ برفی دراین منظر کوهستانی، ثابت کن که چشات مثل عقاب تیزه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه مثل هرکول پوآرو باهوش و دقیق باشی، قاتل را در یک نگاه پیدا می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

داستان خر بیار باقلا بار کن!

شاید برایتان جالب باشد

اگر اشیاء متفاوت یا فرد تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، دقت ات نمره‌اش بیسته!

دو تا خرگوش خودشون رو از دست شکارچی مخفی کردند، شما میتونی پیداشون کنی!؟

حکایت کوتاه و آموزنده کدام کشنده تر است نیش زنبور یا نیش مار!؟

ماری که می خواست هزارپا بخوره، خودش طعمه هزارپا شد + فیلم

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا