;
تفریح و سرگرمی

اگه رقیب هرکول پوآرو در حل معماها هستی، سریع بگو کی میخاد کودک بدزده!؟

تست هوش تصویری کودک ربا: سوال تصویری معمایی امروز هم از جمله معماهای تصویری که ذهن شما را حسابی درگبر خواهد کرد. برای اینکه بتوانید به پاسخ صحیح دست پیدا کنید، باید از قدرت دید بالایی برخوردا باشید و جزئی نگری شما عالی باشد. احتمالا در ابتدا معتقد باشید که تست هوش تصویری کودک ربا فاقد یک پاسخ است. اما اگر بیشتر دقت کنید با یک نشانه می توانید این معمای تصویری را حل کنید. با مجله خبری چشمک و تست هوش تصویری کودک ربا همراه باشید.

در این آزمون توانائیهایی شما به چالش کشیده می شود. در ابتدا قدرت دید شما برای دیدن جزئیات و در نهایت دقت شما برای اینکه بتواند جزئیات را مورد تحلیل قرار دهد. زمان محدود ارائه پاسخ نیز به دلیل بالا بردن سطح سختی تست هوش تصویری کودک ربا است. زمان محدود 6 ثانیه ای قطعا می تواند بیشتر شما را دچار چالش کند. با مجله خبری چشمک و یک آزمون جالب دیگر همراه باشید. از شما می خواهیم این ازمون و آزمون های مشابه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید:همیشه ادعا می کنی در دوستی بهترینی، برای اثباتش این تست شخصیت رو انجام بده!

تست هوش تصویری کودک ربا

در سوال معمایی امروز که تنها عده کمی تاکنون توانسته اند به آن پاسخ دهند، شما باید بتوانید کسی که تلاش می کند کودکی را بدزد را شناسایی کنید. همان طور که اشاره شد برای پاسخگویی به تست هوش تصویری کودک ربا تنها کاری که باید انجام دهید تمرکز کردن و دقت تمام به جزئیات تصویر است. شما 6 ثانیه فرصت دارید. آیا متوجه چیز عجیبی شده اید؟ کودک ربا کجاست؟ چه فکر می کنید؟

در تصویر تست هوش تصویری کودک ربا، شما دو کودک و دو بزرگسال را می بینید. در نگاه اول موضوع غیرطبیعی در تصویر مشاهده نمی شود، اما اگر دقت کنید متوجه خواهید در یکی از تصاویر فرد بزرگسال تصمیم دارد کودک را برباید. سازنده این آزمون معتقد است که هدف او تنها بالا بردن سطح توانایی های شناختی افراد است و وی تلاش می کند با ایجاد چنین آزمون هایی سطح دقت و تمرکز مخاطبان را افزایش دهد. به باور کارشناسان انجام منظم چنین آزمون هایی سطح توانائیهای شناختی ما را افزایش مبی دهند. بدون آنکه خود متوجه باشیم.اگر اماده هستید با دقت به تصویر تست هوش تصویری کودک ربا نگاه کنید!

شاید بپسندید: تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

تست هوش تصویری کودک ربا

چیستان: چه کلمه ای است که مردم به دنبالش هستند ولی از برعکسش دوری میکنند؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که سه چشم و یک پا دارد!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل بشنو و باور نکن!

پاسخ تست هوش تصویری کودک ربا

اگر به این قسمت از متن تست هوش تصویری کودک ربا رسیده اید، به احتمال زیاد راه حل این چالش را پیدا کرده اید. اگر برعکس است، نگران نباشید، زیرا همانطور که در ابتدا گفتیم تعداد بسیار کمی از کاربران اینترنت راه حل را پیدا کردند. می توانید به بالا نگاه کنید و تصویر را با جزئیات بررسی کنید و سعی کنید در این چالش تصویری متوجه شوید که کدامیک بچه دزد است. 6 ثانیه دیگه فرصت دارید.

شاید بپسندید: یکی از والدین تصویر به شدت احمق تشریف دارند، با دلیل بگو کدومیکی هست!؟

.

.

.

شاید بپسندید: یعنی چشم شور به این میگن! بزکوهی رو ترکوند!

 

 

 

.

اگه تو یه نگاه موش رو تو تصویر شیر جنگل پیدا کنی، آخر نابغه هایی!

پاسخ تست هوش تصویری کودک ربا: اگر دقت کنید هر دو تصویر کنار در توالت عمومی زنانه است. در تصویر اول مرد دختر بچه را که لج کرده به سوی خودش می کشاند و دختربچه به دلایلی گریه می کند. هیچگاه یک کودک ربا کاری نمی کند توجه اطرافیان را جلب کند. احتمالا این مرد پدر دختر بچه است. اما در سمت راست زن تصویر پسربچه را دعوت به رفتن به توالت عمومی زنانه می کند. کودک با شک و تردید نگاه می کند. احتمال این زن تصمیم دارد در توالت این کودک را بیهوش کند و راحت تر او را برباید. شما چه فکر می کنید؟

شاید بپسندید: اگر اشیاء متفاوت یا فرد تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، دقت ات نمره‌اش بیسته!

پاسخ تست هوش تصویری کودک ربا

شاید بپسندید: یه آبشار رو انتخاب کن تا بفهمی موقع عصبانیت‌، چه جوری کنترلش می کنی!

امیدوارم از تست هوش تصویری کودک ربا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: باهوشا جواب بدن: مجموع عددی ماسک ها در معادله آخر چند می شود!؟

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:با شناسایی پلنگ برفی دراین منظر کوهستانی، ثابت کن که چشات مثل عقاب تیزه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه مثل هرکول پوآرو باهوش و دقیق باشی، قاتل را در یک نگاه پیدا می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

داستان خر بیار باقلا بار کن!

 

شاید برایتان جالب باشد

دو تا خرگوش خودشون رو از دست شکارچی مخفی کردند، شما میتونی پیداشون کنی!؟

حکایت کوتاه و آموزنده کدام کشنده تر است نیش زنبور یا نیش مار!؟

ماری که می خواست هزارپا بخوره، خودش طعمه هزارپا شد + فیلم

چیستان: شما می توانید مرا در زمین، زحل و زهره پیدا کنید اما در مریخ نیست!

(ویدیو) تا حالا دعوای دو تا زرافه رو دیده بودید!| نبردی که تا مرگ یکی از زرافه ها ادامه پیدا می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا