;
تفریح و سرگرمی

اگه تو یه نگاه گربه ای که داره نگات می کنه رو پیدا کنی، چشات مثل شاهینه!

تست هوش بینایی با گربه خانگی: بازی های فکری تصویری امروزه به شدت ذهن و فکر ما را مشغول می کنند. این تصاویر هر روز بیشتر در اینترنت در حال داغ شدن می باشند. مجله خبری چشمک امروز یک تصویر بسیار جالب را برای شما به اشتراک گذاشته است. در این تصویر یک حیوان ملوس پنهان شده است. اگر شما بتوانید گربه ملوس را در این تصویر پیدا کنید، قدرت دید و تمرکزت بسیار عالی است.

با تست هوش بینایی با گربه خانگی مجله خبری چشمک همراه باشید. شما در این آزمون اگر بتوانید در کمتر از 5 ثانیه گربه را پیدا کنید، قدرت تمرکز، دقت و دیدت عالی است.

شاید بپسندید: داستان کوتاه و شنیدنی کلوچه های خانم!

تست هوش بینایی با گربه خانگی

آیا می توانید در 5 ثانیه گربه موجود در عکس را پیدا کنید؟ اما اگراین گربه خود را به خوبی در خانه پنهان کرده است. آیا می توانید گربه ها را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟ در واقع هیچ کس نمی تواند بدون تمرکز و دقت کافی گربه ای که در خانه نهان شده است را پیدا کند. آن را امتحان کنید. این تصویر در واقع یک توهم نوری است که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

استتار حیوانات از جمله شگفتی های طبیعت است. حیوانات از این ابزار در جهت اهداف خاص خود استفاده های زیادی می کنند. حیوانات شکارچی از این ابزار برای صید طعمه و دیگر حیوانات برای حفاظت خود از آن استفاده می کنند. اسستار یا ترکیب این حیوانات با محیط اطرافشان آنقدر ماهرانه صورت می گیرد که گاهی اوقات شناسایی آنها در طبیعت تنها با یک چشم تیزبین ممکن است.

همین مسئله سبب شده است تا برخی از افراد از عکس های استتار شده حیوانات برای به چالش کشیدن اطرافیان خود استفاده کنند. شناسایی این حیوانات واقعا برای هر کسی ممکن نیست و افراد باید از نهایت دقت و تمرکز خود استفاده کنند. با مجله خبری چشمک و تست هوش بینایی با گربه خانگی همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر فکر میکنی بسته‌بندی میتونه نشونه اصلی بودن کالا باشه، این فیلم رو از دست نده!

تست هوش بینایی با گربه خانگی

شاید بپسندید: وقتی میگن چینی ها اعجوبه ان، الکی نیست| میخوای بدونی چرا این فیلمو ببین!

.

.

.

.

شاید بپسندید: یعنی چشم شور به این میگن! بزکوهی رو ترکوند!

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از والدین تصویر به شدت احمق تشریف دارند، با دلیل بگو کدومیکی هست!؟

پاسخ تست هوش بینایی با گربه خانگی

احتمالاً توانسته اید گربه را پیدا کنید. به شما تبریک می گویئم. از شما دعوت می کنیم که دیگر چالش هاص تصویری مجله خبری چشمک را نیز امتحان کنید. اما اگر هنوز نتوانستید گربه را پیدا کنید، به شما یک فرصت دیگر نیز می دهیم. می توانید به بالا برگردید و در 5 ثانیه گربه را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل بشنو و باور نکن!

تست هوش بینایی با گربه خانگی

احتمالاً بپسندید: چشات تیز و عقابی باشه تو یه نگاه همه بزهای کوهی تصویر رو شناسایی می کنی!

.

.

(ویدیو) تا حالا دعوای دو تا زرافه رو دیده بودید!| نبردی که تا مرگ یکی از زرافه ها ادامه پیدا می کند!

 

 

.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل شاهین تیز باشه تو 5 ثانیه عدد 208 متفاوت رو پیدا می کنی!

پاسخ تست هوش بینایی با گربه خانگی: باید بدانید که انجام منظم این تست ها می تواند بدون آنکه شما باخبر شوید بر سطح توانائیهای شناختی شما تأثیر مثبت بگذارد. در آینده متوجه خواهید شد که توانائیهای شناختی شما افزایش پدیا کرده است و هر چالشی را در زمان کم حل می کنید. پاسخ این تصویر در زیر علامت گذاری شده است. گربه کاملا در مقابل چشمان شما قرار گرفته بود.

شاید بپسندید: چیستان: چه کلمه ای است که مردم به دنبالش هستند ولی از برعکسش دوری میکنند؟

پاسخ تست هوش بینایی با گربه خانگی

شاید بپسندید: (ویدیو)تهیه بستنی جلو چشم مشتری با میوه‌های تازه، خیلی هم بهداشتی و خوشمزه!

استتار چیست؟

در کلی‌ترین معنای آن، استفاده از مواد، رنگ‌ها، ساختارها و اندام‌های مختلف است تا خود را نامرئی کند یا دیدن آن را دشوارتر کند. یا آن را مانند یک شی دیگر پنهان کند. این گونه جانوری می تواند پلنگ، قورباغه، آخوندک یا انسان یا شیر باشد. در وب سایت چشمک ما در آزمون های مختلف، نمونه های زیادی از استتار تکامل یافته در انواع مختلف ارائه خواهیم کرد. در تصویر زیر نمونه یک استتار جغد در میان در طبیعت را می توانید مشاهده کنید:

شاید بپسندید: یه آبشار رو انتخاب کن تا بفهمی موقع عصبانیت‌، چه جوری کنترلش می کنی!

استتار جغد در میان درختان

احتمالاً بپسندید: باهوشا جواب بدن: مجموع عددی ماسک ها در معادله آخر چند می شود!؟

استتار در لغت نامه دهخدا

استتار در لغت نامه ی دهخدا به معنای در پرده پنهان گردیدن و پوشیدگی و نهان کردن می باشد و نوعی پنهان شدن از طریق ایجاد همرنگی و هم شکلی با محیط اطراف می باشد. استتار در طبیعت به وفور توسط حیوانات دیده میشود و انسان برای دفاع از جان خود از این روش استفاده میکند تا طبیعت گردی بهتر و موفق تری را پیش رو داشته باشد.

فیلم جالب: (ویدیو) تا حالا خط تولید تیله های رنگی رو دیده بودی! | قابل توجه دهه شصتی ها

تست هوش بینایی با گربه خانگی

شاید بپسندید: آدم گوشه گیر و منزوی هستی یا اجتماعی و فعال!؟ یه گیتار را انتخاب کن تا بهت بگم!

مزایای استتار در طبیعت

در حالت کلی می توان گفت، استتار در طبیعت در مرحله ی اول برای حفاظت از جان در برابر حیوانات و همچنین حملات نظامی صورت می گیرد. اما همیشه حفاظت از جان دلیل این کار نیست، بلکه شکار حیوانات و پرندگان و همچنین شکار سوژه های عکاسی در طبیعت نیز می توانند از جمله مزایای استتار به شمار آیند که به شدت مورد توجه قرار می گیرد.

شاید بپسندید: بازسازی چهره فرعون دوران حضرت موسی با کمک هوش مصنوعی!

امیدوارم از تست هوش بینایی با گربه خانگی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اگه عدد مخفی این تصویر را تشخیص بدی، چشات هیچ مشکلی نداره!

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:با شناسایی پلنگ برفی دراین منظر کوهستانی، ثابت کن که چشات مثل عقاب تیزه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه مثل هرکول پوآرو باهوش و دقیق باشی، قاتل را در یک نگاه پیدا می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

داستان خر بیار باقلا بار کن!

 

شاید برایتان جالب باشد

اگه تو یه نگاه موش رو تو تصویر شیر جنگل پیدا کنی، آخر نابغه هایی!

اگه رقیب هرکول پوآرو در حل معماها هستی، سریع بگو کی میخاد کودک بدزده!؟

همیشه ادعا می کنی در دوستی بهترینی، برای اثباتش این تست شخصیت رو انجام بده!

تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

تست هوش: با دلیل منطقی بگو کدوم گروه برنده مسابقه خواهد بود!؟

شاید بپسندید: با هوشا بگن: کدام تصویر مربوط به تصویر هوایی این هرم رنگی است!؟

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا