;
تفریح و سرگرمی

دقت‌ات مثل شرلوک هولمز باشه 5 شکلک متفاوت با روند تصویر را پیدا می کنی!؟

آزمون شناسایی شکلک متفاوت: آیا می توانید 5 مورد فرد و متفاوت را در 15 ثانیه تشخیص دهید؟ امروز با یک تست تصویری دشوار با اشکال هندسی مغز خود را محک بزنید. با این بازی فکری و تصویریی سرگرم کننده خود و مهارت های شناختی خود را امتحان کنید! آیا می توانید 5 شکلکی که با روند شکلک های دیگر عکس متفاوت است را در 15 ثانیه شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی شکلک متفاوت  همراه باشید.

آیا برای یک چالش ذهنی آماده اید؟ بازی امروز همه چیز در مورد یافتن شکلک های متفاوت در بین دیگر اشکال هندسی در کمتر از 15 ثانیه است. این نوع از چالش های تصویری، مانند پیدا کردن یک مورد عجیب و غریب، نقطه تفاوت، و موارد دیگر، در شبکه های اجتماعی در کشورهای سراسر جهان رایج بوده است. اگر از این نوع پازل ها لذت می برید، سایت جشمک مرتبا تعداد بیشتری از آنها را منتشر می کند. بنابراین بیایید شروع کنیم – آیا می توانید پنج مورد عجیب را تشخیص دهید؟

شاید بپسندید: چیستان جالب: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!؟

آزمون شناسایی شکلک متفاوت

مهارت های خود را با این بازی فکری تست کنید! اگر فکر می‌کنید فردی مشاهده‌گر هستید، مهارت‌های خود را با این بازی فکری مشاهداتی آزمایش کنید. آیا می توانید 5 عدد عجیب و غریب از 20 شکل هندسی را تنها در 15 ثانیه تشخیص دهید؟ این یک راه عالی برای به چالش کشیدن خود و یافتن اینکه چقدر سریع و دقیق می توانید موارد متفاوت را شناسایی کنید. زمان محدود است، بنابراین باید تمرکز کنید و سریع کار کنید. برای آسان‌تر کردن کار، سعی کنید هر کدام را یکی یکی نگاه کنید و به دنبال کوچک‌ترین جزئیاتی باشید که با بقیه همخوانی ندارد.

برای موفقیت می توانید مواردی را که شبیه به یکدیگر هستند حذف کنید و روی موارد برجسته تمرکز کنید. فراموش نکنید که مراقب زمان باشید و مطمئن شوید که خیلی سریع از آن عبور نمی کنید. با کمی تمرین می توانید این چالش بصری را به راحتی کامل کنید!

شاید بپسندید: فیل دومی کجای تصویره!؟ | بینایی ات مشکلی نداشته باشه پیداش می کنی

آزمون شناسایی شکلک متفاوت

شاید بپسندید: تقلب درسی خفن در دانشگاهی در اسپانیا: عکسهایی جالب از خودکارهایی که برای تقلب استفاده می شد!

.

.

.

.

 شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه موش رو تو تصویر شیر جنگل پیدا کنی، آخر نابغه هایی!

 

 

.

.

شاید بپسندید: اگه آهوی تصویر رو تو یک نگاه پیدا کنی چشات مثل عقاب تیزه!

پاسخ آزمون شناسایی شکلک متفاوت

آیا 5 عدد فرد را در میان اشکال هندسی پیدا کرده اید؟ آماده‌اید بررسی کنید که آیا درست متوجه شدید؟ بازی‌های مشاهده راهی سرگرم‌کننده و تعاملی برای گذراندن زمان و تقویت مهارت‌های مشاهده‌ای شما هستند. این بازی ها انواع مختلفی دارند و به راحتی در اینترنت یافت می شوند. هدف اصلی چنین بازی هایی این است که میزان توجه شما به جزئیات و میزان مهارت شما در به خاطر سپردن شباهت ها است.

 احتمالاً بپسندید:  تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

.

.

.

 

شاید بپسندید: چقدر پیگیر و خستگی ناپذیری!؟ یکی از این 3 کاملیا را انتخاب کن تا متوجه شوی!؟

 

 

 

.

شاید بپسندید: اگه باهوشی سریع بگو مجموع معادله آخر کیف و کفش و … چند می شود!؟

پاسخ آزمون شناسایی شکلک متفاوت: این آنها را برای افراد در هر سنی بسیار سرگرم کننده و چالش برانگیز می کند. علاوه بر این، آنها می توانند به بهبود تمرکز، مهارت های حل مسئله، حافظه و موارد دیگر کمک کنند. جای تعجب نیست که بازی های مشاهده در حال حاضر بسیار محبوب هستند. به کسانی که در کمتر از 15  ثانیه 5 عدد عجیب و غریب را در بین اشکال هندسی پیدا کردند تبریک می گوئیم. تصویری از راه حل در این قسمت ارائه شده است.

شاید بپسندید: یکی از گل های افتابگردان رو انتخاب کن تا بگم در کل آدم خوش بین هستی یا بدبین!

پاسخ آزمون شناسایی شکلک متفاوت

شاید بپسندید: جاه طلبی‌ات برای چیه!؟ | اگه خبر نداری یکی از خورشیدها را انتخاب کن تا بگم!

امیدواریم از آزمون شناسایی شکلک متفاوت استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با حل معمای قتل مرد تصویر اثبات کن که لیاقت استخدام شدن در FBI داری!

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:باهوشا بگن: کدوم دانش آموز سر جلسه امتحان ادبیات، داره تقلب می کنه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت الاغ سخت کوش و بز حسود؛ بار کج هیچ گاه به مقصد نمی رسد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: یک شکل  دایره ای را انتخاب کن تا بگم خوش بینی یا بدبین!

شاید برایتان جالب باشد

کدومیکی از این دو تا زن تظاهر می کنه خیلی پولداره!؟

جمع گرایی یا فردگرایی!؟ | به عکس نگاه کن و بگو چی اول نظرت رو جلب کرد!؟

یکی از این سه خانم فیس و افاده ای باردار نیست، کدومه!؟

داستان ضرب المثل آب زیر کاه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا