;
تفریح و سرگرمی

اگر لاک پشت را بین دایناسورها پیدا کنی، دقت و تمرکزت بالاست!

آزمون شناسایی لاک پشت: مشاهده و حل تصاویر چالشی، معماها، تست های شخصیت شناسی و … به یکی از فعالیت های مورد علاقه کاربران اینترنتی تبدیل شده است. کافی است چند دقیقه در فیس‌بوک یا توییتر مرور کنید تا بررسی کنید که چقدر در این پلتفرم‌ها چالش‌هایی منتشر شده که در همه آنها حواس ما مورد آزمایش قرار می گیرد. در آزمون شناسایی لاک پشت امروز نیز دقت، توجه، تمرکز و قدرت بینایی شما به چالش کشیده می شود. با آزمون شناسایی لاک پشت و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید در وحله اول این تست ها فقط به عنوان سرگرمی در نظر گرفته شوند. اما بسیاری از محققان معتقدند که تصاویر معمایی و … سبب می شوند که مغز به دنبال پیدا کردن مورد سوال بیشتر فعالیت کند. این فعالیت به نوعی ورزش برای مغز محسوب می شود، به خصوص آنکه در دنیاب فعلی مغز ما کمتر با چالش هایی که نیازمند دقت و تمرکز است روبرو می شود. این تست ها در بلند سبب افزایش قدرت تمرکز، دقت و در نهایت جزئی نگری افراد می شود. لذا انجام این تست ها فراتر از جنبه سرگرمی همواره توصیه می شود.

بیشتر بخوانید:چیستان: کدام حیوانی است که وارونه اش در حمام وجود دارد!؟

آزمون شناسایی لاک پشت

در این قسمت تصویری برای شما گذاشته شده است. شما باید بتوانید در کمتر از 8 ثانیه لاک پشت را در میان تصویر پیدا کنید. کافی است کمی تمرکز کنید و سپس با آمادگی به تصویر آزمون شناسایی لاک پشت نگاه کنید. مهم است که روی جزئیات تمرکز کنید تا بتوانید لاک پشت را تشخیص دهید. حتی اگرلاک پشت را در میان دایناسورها پیدا نکنید، باز هم یک چالش سرگرم کننده است که به بهبود حافظه و تمرکز شما کمک می کند.

بنابراین با توجه به آنچه در بالا اشاره شد، آیا آماده بازی هستید؟ مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید! آیا فکر می کنید می توانید لاک پشت را در میان دایناسورها در کمتر از 8 ثانیه تشخیص دهید؟ چالش را انجام دهید و دریابید که آیا آنچه را که برای شناسایی تفاوت های ظریف لازم است دارید یا خیر؟ مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید و ببینید که چقدر سریع می توانید لاک پشت را در تصویر تشخیص دهید!

بیشتر بخوانید: چشات مثل شاهینه، پس 3 تفاوت تصویر دو عاشق را پیدا کن!

آزمون شناسایی لاک پشت

 

شاید بپسندید: معنی خط عشق کف دست شما، چه می گوید!؟ | تست شخصیت با خطوط کف دست

.

.

 

 

شاید بپسندید:بینایی ات مشکلی نداشته باشه چهره دوم را در تصویر مرد راهب پیدا می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه پرنده های استتار شده میون برف رو تو تصویر تشخیص بدی، چشات مثل شاهینه!

پاسخ آزمون شناسایی لاک پشت

همان طور که اشاره شده چالش این است که لاک پشتی را پیدا کنید که توانسته در تصویر پنهان شود. احتمالا آن را پیدا کرده اید. اما اگر خسته شده اید می توانید به تصویر پایین نگاه کنید. اما بهتر است بیشتر تصویر را مورد بررسی قرار دهید. برای دریافت پاسخ بهتر است که تمام گوشه های عکس را با دقت نگاه کنید.

شاید بپسندید:اگه سیب متفاوت رو تو یه نگاه تشخیص بدی، دقت و دیدت عالیه!

.

.

 

 

احتمالاً بپسندید:  اگه تو یه نگاه گربه سیاهگوش تصویر را پیدا کردی چشات مثل شاهین تیزه!

پاسخ آزمون شناسایی لاک پشت: لاک پشت دقیقا در همین جاست. در نهایت باید گفت که محققان دریافته اند هر چقدر فعالیت مغز افزایش یابد میزان شکل گیری اختلالاتی نظیر زوال عقل، فراموشی و … کاهش پیدا می کند. بر همین اساس تمرینات منظم هوشی، تمرکز و … می تواند به افزایش کارایی مغز کمک کنند.

شاید بپسندید: قدرت دیدت رو با پیدا کردن یوزپلنگ تصویر محک بزن! | فقط چشم عقابیا متوجه میشن!

آزمون شناسایی لاک پشت

امیدوارم از آزمون شناسایی لاک پشت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: هوش کارآگاهی‌ات رو فعال کن و بگو چه کسی در ساخت لونه سگ نقش نداشته!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا توهم زده و فکر می کنه مرد جوون خوش تیپ شوهرشه!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

یکی از این ماشین های ون یه تفاوت جزئی با بقیه داره که فقط افراد دقیق متوجه میشن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: وقتی میگن چینی ها اعجوبه ان، الکی نیست| میخوای بدونی چرا این فیلمو ببین!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگر فکر میکنی بسته‌بندی میتونه نشونه اصلی بودن کالا باشه، این فیلم رو از دست نده!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه تو 10 ثانیه مرغ و جوجه هایش رو پیدا کردی، مطمئن باش مثل عقاب چشات تیزه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه باهوشی سریع بگو مجموع معادله آخر کیف و کفش و … چند می شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:ارزیابی ضریب هوشی: تو 10 ثانیه عدد مناسب را به جای علامت های سوال قرار دهید!

 

برایتان جالب خواهد بود

اولین چیزی که در تصویر می بینی نگاه شما به محیط زیست رو منعکس می کنه!  

داستان پندآموز مرد فقیر و بقال از سری داستان های هزار و یک شب!

چیستان: دو نفر در خیابان به همدیگر می رسند اولی پسر دومی است در حالی که دومی پدر اولی نیست. این دو چه نسبتی با هم دارند!؟

اگه دقت ات خوب باشه میتونی همه پرندگان را در تصویر شناسایی کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا