;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از این خانم خوشکلا توهم زده و فکر می کنه مرد جوون خوش تیپ شوهرشه!؟

آزمون هوش تصویر شناسایی همسر مرد: به باور بسیاری از کاربران اینترنت، تجریه و تحلیل و و ارائه پاسخ به معماهای تصویری و سوالات هوش می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. به واقع در کنار جنبه سرگرم کنندگی معماهای تصویری این سوالات می توانند ذهن و مغز شما را به یک چالش جدی مواجه کند. در آزمون هوش تصویر شناسایی همسر مرد شما باید بتوانید در زمان مشخص شده همسر مرد جوانی را که بین دو زن گرفتار شده است را شناسایی کنید. یکی از این دو زن جوان احتمالاً دچار توهم شده است!

مغز با مواجه شدن با سوالات هوش، مجبور به فعالیت می شود. این فعالیت می تواند به رشد و توسعه توانائیهای شناختی فرد منجر شود. تست هوش شناسایی معشوقه مرد که در مجله خبری چشمک به اشتراک گذاشته شده است، نیز بسیار چالش برانگیز است. به واقع زمان محدود 6 ثانیه ای که برای بررسی تصویر این آزمون و دادن جواب دارید، هر چه بیشتر بر سختی این آزمون افزوده است. با مجله خبری چشمک و آزمون هوش تصویر شناسایی همسر مرد همراه شوید.

شاید بپسندید: میون گربه های درخت یه قورباغه خودشو مخفی کرده، قورباغه کجاست!؟

آزمون هوش تصویر شناسایی همسر مرد

مخاطبان مجله خبری چشمک در آزمون هوش تصویر شناسایی همسر مرد، باید بتوانند با توجه به تصویر و همچنین توضیحات ارائه شده، بهترین و منطقی ترین گزینه را برای پاسخ انتخاب کنید. شواهد موجود در تصویر و همچنین تفکر منطقی به شما در حل این چالش تصویری کمک خواهد کرد.

در تصویر آزمون هوش تصویر شناسایی همسر مرد شما باید با دو زن و یک مرد جوان روبرو هستید. هر کدام از این دو زن جوان مدعی است که مرد تصویر همسر اوست. دعوا و مشاجره بالا گرفته است و نشانه خاصی وجود ندارد که بتوان بلافاصله گفت که کدام زن دروغ می گوید تا مسئله حل شود. به نظر شما کدامیک راست می گوید و کدامیک دروغ؟ در آزمون هوش تصویر شناسایی همسر مرد شما باید بتوانید در زمان مشخص شده همسر مرد جوانی را که بین دو زن گرفتار شده است را شناسایی کنید. یکی از این دو زن جوان احتمالاً دچار توهم شده است!

با دقت به تصویر آزمون هوش تصویر شناسایی همسر مرد نگاه کنید. تلاش کنید در کمتر از 7 ثانیه به پاسخ دست پیدا کنید….

شاید بپسندید:حکایت کودک حلوا فروش و شیخ بدهکار، داستانی شنیدنی از مثنوی معنوی!

آزمون هوش تصویر شناسایی همسر مرد

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه در عرض 5 ثانیه ارزش عددی پرنده استوایی قهوه ای را پیدا کنی، هوش ریاضی بالاست!

.

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت ضرب المثل نه خانی آمده نه خانی رفته!

آزمون هوش تصویر شناسایی همسر مرد

اگر به پاسخ رسیده اید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، فرصت دارید با نگاه دقیق تر تصویر را بررسی کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

شاید بپسندید:فیلم سر کار گذاشتن ببر توسط میمون (خیلی باحاله)

 

 

.

.

شاید بپسندید: گربه از پله ها بالا میرود یا پائین!؟ |پاسخ سطح خوش بینی شما به آینده را افشا می کند!

پاسخ آزمون هوش تصویر شناسایی همسر مرد: زن سمت راست دچاز توهم شده است. اگر دقت کنید زن سمت چپ خدمتکار است. به لباس های مرد نیز اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که او نیز کت و شلواری به سبک پیش خدمت های هتل ها یا دیگر مراکز خدماتی پوشیده است. نوع پوشش او و همچنین نگاه متعجب که به زن سمت راست دارد، گویای این مسئله است. لذا زن سمت چپ همسر مرد است. شما چه فکر می کنید. در قسمت نظرات، جواب های خود را در میان بگذارید.

شاید بپسندید: (ویدیو) تا حالا دعوای دو تا زرافه رو دیده بودید!| نبردی که تا مرگ یکی از زرافه ها ادامه پیدا می کند!

پاسخ آزمون هوش تصویر شناسایی همسر مرد

احتمالاً بپسندید: قدرت دیدت رو با شناسایی حیوانات مخفی ارزیابی کن!

امیدوارم از آزمون قدرت دید با قورباغه مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:کدام اتوبوس مدرسه را ترجیح می دهید!؟ | انتخابتان نشان می دهد که آیا نوع دوست هستید یا خودخواه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: داستان چه کسی زنگوله را به گردن گربه می اندازد؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: داستان کوتاه دهقان و خیار اثر لئو تولستوی

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه نابغه ریاضی هستی، این چالش ریاضی را در کمتر از 10 ثانیه حل کنید؟

 

 

شاید برایتان جالب باشد

(ویدیو) تا حالا خط تولید تیله های رنگی رو دیده بودی! | قابل توجه دهه شصتی ها

قدرت دید و تمرکزت رو با پیدا کردن حیوان مخفی تصویر محک بزن!

کدومیکی از این آقایون خوش تیپ، نامزد ماریا است!؟

چشات تیز و عقابی باشه، 10 حیوان مخفی شده در تصویر را پیدا می کنی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا