;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن جغد درختی ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

تست قدرت بینایی با جغد درختی: از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. وب سایت چشمک هر روز با مطالب فکری جدید با شماست.

انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در تست قدرت بینایی با جغد درختی با پیدا کردن جغد درختی که می شود او را به سختی در میان درخت تشخیص داد، می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با جغد درختی همراه باشید.

شاید بپسندید:فقط تیزبین ترین چشم ها می توانند در یک نگاه 969 را در میان 959 تشخیص دهند!

تست قدرت بینایی با جغد درختی

بدون یک چشم ماهر آموزش دیده،تشخیص “جغد درختی” که کاملاً در این عکس از تست قدرت بینایی با جغد درختی، پنهان شده اند غیرممکن است. اسماعیل شریف، 41 ساله، عکاس حیات وحش است که در عکاسی از حیوانات مختلف در محیط طبیعی آنها تخصص دارد. مجموعه تصاویر او  از پلنگ های برفی بسیار معروف است. اما امروز تصویری از یک جغد را ارائه داده است. لذا امروز هم مجله خبری چشمک یکی از عکس های او را در تست قدرت بینایی با جغد درختی در این مطلب ارائه شده است.

این عکس در منطقه اسپیتی در هیماچال پرادش، هند گرفته شده است. مجموعه تصاویر او به همراه رمانش تحت عنوان«نگاه پلنگ برفی»، در هشت سال گذشته لقب «مرد پلنگ برفی هند» را برای او به ارمغان آورده است. او از تصاویر خود برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کرده. در تصویر ذیل او معتقد است که یک نگاه تیز بین تنها می تواند جغد درختی را در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهد.

در این آزمون که در یک پست در شبکه اجتماعی برگزار شد، تنها 13 درصد شرکت کنندگان توانستند در یک نگاه جغد درختی را شناسایی کنند. این عکس یک تست خوب برای به چالش کشیدن دقت و قدرت بینایی شماست. اگر آماده هستید با هم تصویر تست قدرت بینایی با جغد درختی را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: اطرافیان تو رو احساساتی می شناسند یا فرد قابل اعتماد!؟ | بگو اول چی دیدی!؟

تست قدرت بینایی با جغد درختی

احتمالاً بپسندید: اگه باهوشی قطعه درست پازل را در 7 ثانیه پیدا کن!

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: حکایت ضرب المثل تب کرد و مرد!

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا خاله زنک تصویر، داره واقعیت رو میگه و زن سمت راستی واقعاً هندونه دزدیده!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با جغد درختی

آیا هنوز در جستجوی جغد درختی تصویر هستید؟

احتمالاً بپسندید: فقط یه نابغه میتونه 3 تفاوت تصویر عکاس و گوزن رو تو 10 ثانیه پیدا کنه!

.

.

.

 

شاید بپسندید: آنچه در نگاه اول در تصویر می بینی ترس واقعی‌ات رو آشکار می کنه!

.

.

.

 

 

احتمالاً بپسندید: آزمون دقت ذهن:خرسی که خودش رو از شکارچی مخفی کرده پیدا کن!

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه هرکول پوآرو هستی بگو که کی راننده بخت برگشته رو کشته!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با جغد درختی:به مرکز تصویر دقت کنید. آیا توانستید آن را تشخیص دهید. او کاملا خود را با شاخ های خشکیده همرنگ کرده است. اما می توان او را شناسایی کرد.

شاید بپسندید: قابل توجه با هوشا: عدد گم شده را در 10 ثانیه پیدا کن!

تست قدرت بینایی با جغد درختی

استتار چیست؟

استتار در لغت نامه ی دهخدا به معنای در پرده پنهان گردیدن و پوشیدگی و نهان کردن می باشد و نوعی پنهان شدن از طریق ایجاد همرنگی و هم شکلی با محیط اطراف می باشد. استتار در طبیعت به وفور توسط حیوانات دیده میشود و انسان برای دفاع از جان خود از این روش استفاده میکند تا طبیعت گردی بهتر و موفق تری را پیش رو داشته باشد.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل روغن ریخته را نذر امامزاده کرده!

استتار جغد

تست قدرت بینایی با جغد درختی

 

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل داستان اگه برای من آب نداره برای تو که نون داره!

استتار

مزایای استتار در طبیعت

در حالت کلی می توان گفت، استتار در طبیعت در مرحله ی اول برای حفاظت از جان در برابر حیوانات و همچنین حملات نظامی صورت می گیرد. اما همیشه حفاظت از جان دلیل این کار نیست، بلکه شکار حیوانات و پرندگان و همچنین شکار سوژه های عکاسی در طبیعت نیز می توانند از جمله مزایای استتار به شمار آیند که به شدت مورد توجه قرار می گیرد.

احتمالاً بپسندید: اگه آخر زرنگایی، بگو کدوم کارمند بخاطر فراز از کار تظاهر می کنه که حالش خوب نیست!؟

استتار جغد شاخدار در میانه درخت

اصول مهم استتار در طبیعت

قبل از یادگیری روش های استتار لازم است بدانید که آشنایی با این روش شرط لازم می باشد اما شرط کافی نیست و تا اصول این کار را ندانید، نمی توانید انتظار رسیدن به موفقیت در این زمینه را داشته باشید.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل منطقی بگو کدوم گروه برنده مسابقه خواهد بود!؟

تست قدرت دید با گربه

قرار گرفتن در مکان مناسب

اگر عکاسی هستید که قصد دارید از پرندگان و حیوانات، تصاویر ناب و خارق العاده ای را به ثبت برسانید یا قصد حفاظت از جانتان در برابر حیوانات و انسان ها را دارید، در مرحله ی اول باید بتوانید مکان مناسبی را برای ایستادن و قرار دادن وسایل و تجهیزاتتان انتخاب کنید. سعی کنید مکانی را انتخاب کنید که شباهت رنگی بیشتری به وسایل و لباس هایتان داشته باشد.

شاید بپسندید: (ویدیو)تهیه بستنی جلو چشم مشتری با میوه‌های تازه، خیلی هم بهداشتی و خوشمزه!

استتار انسان در جنگل و میان درختان

شاید بپسندید: با هوشا بگن: کدام تصویر مربوط به تصویر هوایی این هرم رنگی است!؟

نظم داشته باشید

استتار در طبیعت مستلزم به کار بردن تجهیزات و وسایل مختلفی می باشد و باید بتوانید این وسایل را به گونه ای روی زمین و در محیط بچینید که نظم کلی طبیعت به هم نخورد. به هم خوردن نظم توسط حیوانات و پرندگان براحتی قابل تشخیص می باشد و به نوعی با شکست در استتار همراه خواهد بود.

تست قدرت بینایی با جغد درختی

امیدوارم از تست قدرت بینایی با جغد درختی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:بگو دوست داری روی کدام نیمکت بنشینی تا بگم چقدر با دیگران همدلی داری!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: گربه از پله ها بالا میرود یا پائین!؟ |پاسخ سطح خوش بینی شما به آینده را افشا می کند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

حکایت جالب و شنیدنی ضرب‌المثل نه شیر شتر نه دیدار عرب!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: یکی از والدین تصویر به شدت احمق تشریف دارند، با دلیل بگو کدومیکی هست!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

 احتمالاً بپسندید: با پیدا کردن دو موش مخفی در تصویر شیر اثبات کن که خیلی زبل و تیزی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه تو 5 ثانیه معادله رو با حرکت دادن یه چوب کبریت اصلاح کنی، نابغه ای!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:چیستان: کدام شهر است که هم نام شهر است و هم زیورآلات پا!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان:دیده و چشیده نمیشه، با دستا لمس نمیشه، اما همه جا هست و همه بهش نیاز دارند!

تست هوش: با پیدا کردن پاسخ معادله سوم، ثابت کن خیلی باهوشی!

حکایت شنیدنی و آموزنده گروه 99

اگه باهوشی با حرکت دادن 1 چوب کبریت معادله رو اصلاح کن!

احتمالاً بپسندید: باهوشا جواب بدن: مجموع عددی ماسک ها در معادله آخر چند می شود!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا