;
تفریح و سرگرمی

اگه آخر زرنگایی، بگو کدوم کارمند بخاطر فراز از کار تظاهر می کنه که حالش خوب نیست!؟

آزمون شناخت کارمند فریبکار: بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک با یک آزمون جالب همراه شماست. شما برای حل این آزمون باید تمام توجه و دقت خود را روی این معمای تصویر متمرکز کنید. یک نابغه واقعی که بسیار نکته سنج و تیزبین است می تواند در کمتر از 5 ثانیه این معما را رمز گشایی و حل کند. چه کسی فریبکار است و فقط برای اینکه از زیر کار در بره، به دروغ به همه گفته مشکل سلامتی داره!؟ این سوال امروز است. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت کارمند فریبکار همراه باشید و آن را با نزدیکان دوستان خود به اشتراک بگذارید.

انجام و حل این سوالات و معماهای تصویری علاوه بر اینکه می تواند ذهن شما را آرام و از تمام دل مشغولی های زندگی راحت کند، در عین حال می تواند زمینه رشد مهارت های شناختی شما را فراهم کنند. شما با کمک آزمون شناخت کارمند فریبکار و انجام این آزمون و دیگر سوالات و بازی های فکری، شما مغز را ورزش داده و وادار به فعالیت می کنید. عملکرد افزایشی فعالیت های مغز می تواند در بلند مدت دقت و جزئی نگری شما را افزایش دهد. همچنین زمان محدود این سوالات کمک زیادی می کند که شما بتوانید در زمان کم بر روی پدیده ها تمرکز و دقت کنید.

شاید بپسندید: اگه تو 10 ثانیه مرغ و جوجه هایش رو پیدا کردی، مطمئن باش مثل عقاب چشات تیزه!

آزمون شناخت کارمند فریبکار

همان گونه که در سطور بالا اشاره شد، مجله خبری چشمک امروز یک معمای تصویری جالب را با شما به اشتراک می گذارد. کلیات و همچنین جزئیات تصویر، نوع منطق و تحلیل شما می تواند به رمزگشایی این سوال تصویری کمک زیادی بکند. آیا فکر می کنید که یک کارآگاه خبره برای حل سوالات و معماهای تصویری هستید؟ در صورتی که چنین اعتقادی دارید بهتر است که آزمون شناخت کارمند فریبکار را از دست ندهید. برای یافتن پاسخ صحیح نیاز به یک چشم دقیق و منطق و تحلیلی عالی دارید.

شما در تصویر آزمون شناخت کارمند فریبکار شاهد حضور سه نفر در تصویر هستید. به نظر می رسد که هر کدام از این افراد دارای یک مشکل هستند و همین مسئله سبب شده تا نتوانند در محل کار حاضر شوند. اما به نظر می رسد که یکی از این سه نفر آدم دروغگو و فریبکاری هست و صرفاً برای اینکه از زیر کار در برود تظاهر می کند مشکل دارد. شما باید این شخص فریبکار را شناسایی کنید. یادتان باشد که پیدا کردن او به راحتی نیست و تنها یک کارآگاه خبره قادر به شناسایی چنین افرادی است. برای اینکار 5 ثانیه فرصت دارید. زمان شما از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: یه تفاوت ریز تو این تصویر مادر و دختر هست که فقط یه چشم عقابی اون رو پیدا می کنه!؟

آزمون شناخت کارمند فریبکار

شاید بپسندید: تقلب درسی خفن در دانشگاهی در اسپانیا: عکسهایی جالب از خودکارهایی که برای تقلب استفاده می شد!

.

.

.

شاید بپسندید: (ویدیو)تهیه بستنی جلو چشم مشتری با میوه‌های تازه، خیلی هم بهداشتی و خوشمزه!

.

.

.

 شاید بپسندید: چیستان: چه کلمه ای است که مردم به دنبالش هستند ولی از برعکسش دوری میکنند؟

پاسخ آزمون شناخت کارمند فریبکار

امیدواریم توانسته باشید که آزمون شناخت کارمند فریبکار را رمز گشایی کنید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر فکر کنید. در هر صورت شما اکنون پیروز این آزمون هستید. شما مغز خود را هر چند بسیار کوتاه ورزش داده اید. مطئناً با انجام منظم این سوالات در آینده خیلی سریع به پاسخ دست پیدا می کنید.

شاید بپسندید:عمراً اگه بلد بودی شلوار جین رو اینطوری تو چوب لباسی قرار بدی!+ویدیو

آزمون شناخت کارمند فریبکار

احتمالاً بپسندید: اگه هند رفتی و هوس زولبیا کردی بی خیال شو | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

.

.

.

.

شاید بپسندید: جاه طلبی‌ات برای چیه!؟ | اگه خبر نداری یکی از خورشیدها را انتخاب کن تا بگم!

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان:کدام حیوان است که سه حرف ابتدایی اش یک عدد و دو حرف آخرش عضو بدن است؟

پاسخ آزمون شناخت کارمند فریبکار: بله کاملاً درست است. مرد اول از سمت راست یک فریبکار و دروغگوی واقعی است. او ادعا می کند که دست راستش شکسته است. اما دقت کنید گوشی او در کدام جیبش قرار دارد. در جیب راست! او با وضعیت گچ گرفته دستش نمی تواند گوشی را در سمت راست قرار دهد. با دست چپ هم این کار نرمال نیست. شما اگر گوشی را در دست چپ داشته باشید، برایتان راحت است که پس از استفاده آن را در جیب چپ قرار دهید و همین طور بالعکس. پس این مرد فریبکار است و دست راست او هیچ مشکلی ندارد.

شاید بپسندید:چیستان:کدام حیوان است که سه حرف ابتدایی اش یک عدد و دو حرف آخرش عضو بدن است؟

پاسخ آزمون شناخت کارمند فریبکار

 احتمالاً بپسندید:  تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

امیدوارم از آزمون شناخت کارمند فریبکار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که یک لایش نمی رسد ولی دولایش می رسد!؟

 

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه جغدی که خودش رو استتار کرده پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: همیشه پیش روت هست، ولی با هیچ عینک و ذره بینی نمی تونی ببینی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان فقیر پرخور و هیزم فروش از داستان های پندآموز مثنوی معنوی!

 

برایتان جالب خواهد بود

چیزی که تو نگاه اول می بینی مشخص می کنه که آدم حسودی هستی یا نه!؟

 باهوشای تیزبین اشتباه تصویر فضا و فضانورد را در یک نگاه پیدا می کنن!

 اگه پاندا رو میون سگ های خالدار پیدا کنی چشات مثل شاهینه!!!

 کدومیکی از این سه جوون خوش تیپ، همسر این خانم خوشکله است!

شاید بپسندید: آدم گوشه گیر و منزوی هستی یا اجتماعی و فعال!؟ یه گیتار را انتخاب کن تا بهت بگم!

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا