;
تفریح و سرگرمی

اگه هرکول پوآرو هستی بگو که کی راننده بخت برگشته رو کشته!؟

آزمون شناسایی قاتل راننده : مغز ما برای سالم ماندن به ورزش مداوم نیاز دارد، درست مانند ماهیچه های بدن برای قوی ماندن و تناسب اندام. در واقع فعالیت مغز سلامت این عضو مهم بدن را تضمین می کند. بنابراین بیایید یک جلسه تمرین مهم برای این عنصر خاکستری خود داشته باشیم.بازی های فکری، پازل ها، تست ها و … می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند. برخی از این معماها ممکن است ساده به نظر برسند، اما برخی دیگر ممکن است کمی پیچ و تاب داشته باشند.

امروز هم با یک آزمون تصویری جالب دیگر تحت عنوان آزمون شناسایی قاتل راننده با شما همراه هستیم. شما باید در آزمون شناسایی قاتل راننده، کسی که راننده را به قتل رسانده است شناسایی کنید. ان کار چندان ساده نیست و یک چشم تیزبین و نکته سنج می تواند این کار را انجام دهد. در آزمون شناسایی قاتل راننده در می توانید قدرت تحلیل، دقت و تمرکز را آزمایش کرده و میزان هوش خود را بسنجید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی قاتل راننده همراه باشید.

در تصویری که در زیر به شما نشان می دهیم راننده ای است که به طرز فجیعی به قتل رسیده است و سه نفر مظنون هستند. اگرچه همه آنها بی گناه به نظر می رسند، اما یکی از آنها قاتل است و به زندگی راننده بیچاره پایان داده است. آیا می توانید بفهمید که یکی از آنها کیست؟

شاید بپسندید: با پیدا کردن جغد درختی ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

آزمون شناسایی قاتل راننده

علاقمندان به بازی ها و سوالات و تست های هوش از جمله مواردی است که در اینترنت طرفدارن زیادی دارد. بخشی از این مسئله موضوع سرگرمی است، اما بخش دیگر مربوط به تمرین دادن فعالیت های مغزی است. آزمون شناسایی قاتل راننده مجله خبری چشمک تلاش می کند تا ذهن خوانندگان خود را توسعه دهد. شما برای حل این سوالات، نیازمند دقت، توجه و تمرکز شماست. لذا این موضوع می تواند سبب افزایش عملکردهای مغزی شما شود.

در آزمون شناسایی قاتل راننده شما سه شخص را مشاهده می کنید. اتوبوسی در تصویر متوقف شده است و به نظر می رسد که راننده آن توسط فردی به قتل رسیده است. به نظر شما کدامیک از این سه نفر می تواند یک قاتل باشد. برای انجام این تست تنها 5 ثانیه فرصت دارید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی قاتل راننده همراه شوید.

شاید بپسندید:فقط تیزبین ترین چشم ها می توانند در یک نگاه 969 را در میان 959 تشخیص دهند!

آزمون شناسایی قاتل راننده

احتمالاً بپسندید: اگه باهوشی قطعه درست پازل را در 7 ثانیه پیدا کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا خاله زنک تصویر، داره واقعیت رو میگه و زن سمت راستی واقعاً هندونه دزدیده!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل روغن ریخته را نذر امامزاده کرده!

جواب آزمون شناسایی قاتل راننده

قطعا با دیدن پاسخ این سوال، خواهید گفت که چقدر راحت! در واقع راز حل کردن سوالات هوش، دقت و توجه به صورت سوال و نیز جزئیات در تصاویر است. اگر آماده هستید، می توانید به پاسخ آزمون شناسایی قاتل راننده نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط یه نابغه میتونه 3 تفاوت تصویر عکاس و گوزن رو تو 10 ثانیه پیدا کنه!

.

.

.

شاید بپسندید: آنچه در نگاه اول در تصویر می بینی ترس واقعی‌ات رو آشکار می کنه!

 

 

 

.

شاید بپسندید:بینایی ات مشکلی نداشته باشه چهره دوم را در تصویر مرد راهب پیدا می کنی!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل راننده: اگر دقت کنید، یکی از جوانان، یعنی جوان سمت چپی، کفش هایش خونی است. باور نمی کنی؟ صحنه را بررسی کنید، زیرا او قاتل راننده است.

شاید بپسندید: اطرافیان تو رو احساساتی می شناسند یا فرد قابل اعتماد!؟ | بگو اول چی دیدی!؟

پاسخ آزمون شناسایی قاتل راننده

بیشتر بخوانید: حکایت ضرب المثل تب کرد و مرد!

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل راننده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدوم حیوونه که قسمت دوم اسمش، اسم یه سازه!؟

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:بگو دوست داری روی کدام نیمکت بنشینی تا بگم چقدر با دیگران همدلی داری!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: گربه از پله ها بالا میرود یا پائین!؟ |پاسخ سطح خوش بینی شما به آینده را افشا می کند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

حکایت جالب و شنیدنی ضرب‌المثل نه شیر شتر نه دیدار عرب!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: یکی از والدین تصویر به شدت احمق تشریف دارند، با دلیل بگو کدومیکی هست!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

 احتمالاً بپسندید: با پیدا کردن دو موش مخفی در تصویر شیر اثبات کن که خیلی زبل و تیزی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه تو 5 ثانیه معادله رو با حرکت دادن یه چوب کبریت اصلاح کنی، نابغه ای!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:چیستان: کدام شهر است که هم نام شهر است و هم زیورآلات پا!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

قابل توجه با هوشا: عدد گم شده را در 10 ثانیه پیدا کن!

چیستان:دیده و چشیده نمیشه، با دستا لمس نمیشه، اما همه جا هست و همه بهش نیاز دارند!

تست هوش: با پیدا کردن پاسخ معادله سوم، ثابت کن خیلی باهوشی!

حکایت شنیدنی و آموزنده گروه 99

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا