;
تفریح و سرگرمی

یکی از مناظر کوهستانی را انتخاب کن تا بفهمی رویاپردازی یا منطقی!؟

تست شخصیت مبتنی بر انتخاب کوهستان: آیا به دنبال مسیر شغلی مناسب خود هستید؟ مسیری که بتواند به صورت منطقی رویاهای شما را برآورده کند. یا آنکه به دنبال شانس هستی!؟ پس تست شخصیت مبتنی بر انتخاب کوهستان را انجام دهید تا بفهمید چه نوع کاری با علایق شما مطابقت دارد. کافی است یکی از تصاویر کوهستانی موجود را انتخاب و خود را کشف کنید. اکنون در تست شخصیت مبتنی بر انتخاب کوهستان شرکت کنید و برای سفر پیش رو آماده شوید! با تست شخصیت مبتنی بر انتخاب کوهستان و مجله خبری جشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: 3 تا تفاوت بین این دو تا سگ بامزه وجود داره | دقت ات بالا باشه میتونی پیداشون کنی!

تست شخصیت مبتنی بر انتخاب کوهستان

به تست شخصیت مبتنی بر انتخاب کوهستان خوش آمدید! تست ما برای کمک به شما طراحی شده است که علایق خود را در کار کشف کنید و بفهمید کدام کوه مناسب شماست.

تست های شخصیت می تواند راهی عالی برای به دست آوردن بینش نسبت به خودتان باشد و می تواند اطلاعات ارزشمندی را در مورد انواع مسیرهای شغلی که برای شما مناسب تر است ارائه دهد.

شاید بپسندید: اگه کودک ربا را شناسایی کنی، قابلیت این رو داری که تو FBI استخدام بشی

تست شخصیت مبتنی بر انتخاب کوهستان

شاید بپسندید: باهوشا جواب بدن: زن خدمتکار کدام یک از افراد تصویر را مسموم کرده است!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: برق کار و لوله کشی با یکدیگر مشغول کار در یک ساختمان هستند،یکی از آن دو پدر پسر دیگری بود!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی با تشخیص کلمه: تیزبینی و دقت چشم رو با تشخیص جمله درون تصویر ارزیابی کن!

تفسیر تست شخصیت مبتنی بر انتخاب کوهستان

بنابراین اگر علاقه مند به کاوش در دنیای تست های شخصیت هستید، یا اگر فقط کنجکاو هستید که شغل ایده آل شما برای برآورده کردن آرزوهای شما چیست، امروز در آزمون ما شرکت کنید و یکی از این 3 کوهستان را انتخاب کنید!

شاید بپسندید:چیستان: مردی زیر دوش است اما حتی یک تار مویش هم خیس نشده است!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:به شانس و سرنوشت اعتقاد داری یا نه!؟ | یکی از پل ها را برای عبور انتخاب کن تا بهت بگم!

تست شخصیت مبتنی بر انتخاب کوهستان

کوه 1

افرادی که اولین کوه را در تست شخصیت مبتنی بر انتخاب کوهستان انتخاب می کنند کسانی هستند که برای رسیدن به اهداف خود آرزوی بزرگی دارند. آن‌ها انگیزه بالایی دارند و اجازه نمی‌دهند چیزی مانع از آن شود. حتی زمانی که کار سخت می شود، آنها برای رسیدن به رویاهای خود تلاش می کنند و از کار دست نمی کشند. به این ترتیب منطقی بودن شاخصه اصلی این افراد است.

افرادی که دارای این شخصیت کوهستانی هستند، جاه طلب و مصمم هستند. آنها اخلاق کاری قوی دارند و مایلند ساعت ها وقت خود را برای رسیدن به آنچه می خواهند صرف کنند.

احتمالاً بپسندید: معمای ریاضی: جواب  30 تقسیم بر نیم و به اضافه 10 چند می شود!؟

کوه 2

کوهستان  دوم نماد کسانی است که در تصمیم گیری به شدت به شهود و غریزه تکیه می کنند. آنها چیزها را از نظر ظاهری نمی بینند و ترجیح می دهند به دنبال پاسخ عمیق تر باشند. افراد با این شخصیت کوهستانی اغلب خلاق و شهودی هستند و می توانند ارتباطاتی را ببینند که دیگران نمی بینند.

آنها همچنین متفکرانی مستقل هستند که لزوماً با هنجارهای جامعه مطابقت ندارند. در عوض، آنها بر اساس حقیقت درونی خود تصمیم می گیرند.

شاید بپسندید: هر دو زن مدعی هستند که کیف دوشی قرمز رنگ مال اونه، کدومیکی راست میگه!؟

کوه 3

کوه سوم برای کسانی است که علاقه شدیدی به خود اندیشی و درون نگری دارند. آنها عمیقاً در مورد خود کنجکاو هستند و به دنبال فرصت هایی برای رشد شخصی هستند.

افراد با این شخصیت کوهستانی اغلب افرادی متفکر هستند که برای مکث و تأمل در تجربیات زندگی خود وقت می گذارند. آنها همچنین ممکن است ماهیت روحانی یا مذهبی داشته باشند، زیرا از قدرت درون نگری خود برای ارتباط با چیزی بزرگتر از خودشان استفاده می کنند. به این ترتیب ممکن است معتقد به شانس و سرنوشت باشند.

احتمالاً بپسندید: داستان جالب و شنیدنی مردی که از داروخانه دیب می خواست!

امیدوارم از آزمون شناخت تفاوت تصویر سگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: داستان جالب کشاورز فقیر و بد بیار!

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: دیدت مشکلی نداشته باشه به راحتی نوشته درون تصویر رو می بینی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: کدام رفتارت باعث میشه بیشتر به چشم اطرافیانت بیای، برا فهمیدن کافیه یکی از خورشیدها را انتخاب کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:تیزبین ها تو یه نگاه دزد پنگوئن رو شناسایی می کنند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: کدامیک از این سه نفر دکتر نیست و یک خون آشام است، چرا!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدوم شهره که اگر حرف اولش رو برداریم اسم شکل هندسی میشه و اگه حرف دومش را برداریم پایتخت ایتالیا میشه!

شاید برایتان جالب باشد

حکایت شنیدنی و جالب مرد گدا در بازار !

یکی در تصویر استخر ساعت 12:05 فوت شده، کدومیکی هست!؟

چیستان: آن چیست که خون سیاه را می خورد اما راه سفید میرود؟

باهوشا بگن: کدام قالب یخ زودتر آب می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا