;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: با انتخاب یکی از گل ها، نگاهت به زندگی رو مشخص می کنه!

تست شخصیت شناسی مبتنی بر گلها: تست های شخصیت ابزاری است که می تواند به ما کمک کند تا درک بهتری از خودمان و همچنین دیگران نسبت به خود داشته باشیم. همچنین این تست ها می تواند به ما در درک بهتر رفتار خود و دیگران کمک کند. با تست شخصیت شناسی مبتنی بر گلها می توانید پاسخ سوالاتی در مورد شخصیت خود و روابطی که با دیگران دارید پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت شناسی مبتنی بر گلها همراه شوید.

شاید بپسندید: معمای ریاضی: جواب  30 تقسیم بر نیم و به اضافه 10 چند می شود!؟

تست شخصیت شناسی مبتنی بر گلها

این یک تست شخصیتی است که بر اساس انتخاب یک تصویر از گل ها از چندین احتمال انجام می شود. این تست به شما این امکان را می‌دهد که مشخصات روان‌شناختی خود را بررسی کنید و به شما ایده دهد که چگونه انتخاب‌های شما می‌تواند بر زندگی شما و نحوه تعامل دیگران با شما تأثیر بگذارد.

این آزمون به گونه ای طراحی شده است که سرگرم کننده و آموزنده باشد و بر اساس اصول روانشناختی درستی است. از شما خواسته می شود تا یک تصویر از مجموعه گل های متنوعی را انتخاب کنید که هر کدام یک ویژگی خاص را نشان می دهد. هر تصویر با توضیحات مختصری همراه است که سرنخی از معنای پشت آن می دهد.

شاید بپسندید: پدر نوزاد کدوم یکی از این دو تا مرد هست!؟

تست شخصیت شناسی مبتنی بر گلها

شاید بپسندید:چیستان: کدام حیوان است که یک سبک موسیقی در نام آن هست!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدامیک از این 3 زن، مرد تصویر را به قتل رسانده است!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت جالب و شنیدنی تاجر و چهار همسرش

تفسیر تست شخصیت شناسی مبتنی بر گلها

اکنون که انتخاب خود را کرده اید، می توانید به تفسیر تست مراجعه کنید. ما اطمینان داریم که نتایج تست شخصیت شناسی مبتنی بر گلهامی تواند شما را دگرگون کند.

شاید بپسندید: هوش و نبوغ خودت رو با حل معادله (2-5)2÷12 ارزیابی کن!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه بینایی و دقت ات مشکلی نداره ساعت متفاوت را شناسایی کن!

تست شخصیت شناسی مبتنی بر گلها

شخصیت های مرتبط با تصویر 1

افرادی که اولین تصویر را انتخاب می کنند شخصیت منحصر به فردی دارند. آنها بسیار کنجکاو هستند و دوست دارند جنبه های مختلف زندگی را کشف کنند. ایده های آنها بدیع و ذهن آنها بسیار باز و خلاق است.

از پذیرش چالش های جدید و تحریک شدن توسط تجربیات مختلف لذت می برند. این افراد بسیار مستقل هستند و تمایل دارند که بیشتر شهودی باشند تا منطقی. آنها همچنین بسیار پرشور، خوش بین و عمیقاً به اعتقادات خود متعهد هستند. آزادی برای آنها مهم است و آنها دوست دارند آزاد باشند تا زندگی خود را همانطور که می خواهند زندگی کنند زیرا باعث خوشحالی آنها می شود.

برایتان جالب خواهد بود: خرس قطبی تصویر را پیدا کن!| فقط تیزبین ها موفق میشن!

شخصیت های مرتبط با تصویر 2

افرادی که تصویر دوم را انتخاب می کنند شخصیت بسیار اجتماعی نشان می دهند. آنها از معاشرت با دیگران لذت می برند و تمایل به درگیر شدن در انواع مختلف روابط دارند. همچنین این افراد، رهبران طبیعی هستند، اگرچه ممکن است در ابتدا به تنهایی تصمیم بگیرند. عموماً بسیار همدل هستند و حس عدالت و شرافت زیادی دارند. آنها به دیگران توجه می کنند و اغلب می خواهند به نیازمندان کمک کنند.

این افراد مهربانی و صبر زیادی از خود نشان می دهند که به آنها اجازه می دهد با دیگران رابطه خوبی داشته باشند.

احتمالا بپسندید: عکس کودک درون تان چه شکلیه؟ براساس ماه تولدتان عکس کودک درون تان را ببینید!

شخصیت های مرتبط با تصویر 3

افرادی که تصویر سوم را انتخاب می کنند شخصیت بسیار مثبت و مشتاقی دارند. آنها بهترین ها را در هر موقعیتی می بینند و همیشه به دنبال یافتن راهی به جلو هستند، حتی زمانی که همه چیز سخت به نظر می رسد.

این افراد همیشه لیوان را نیمه پر می بینند تا خالی و غیرمعمول نیست که دیگران را به انجام همین کار تشویق کنند. آنها دوست دارند تجربیات مثبت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند تا بتوانند از آنها بیاموزند. آنها به طور کلی دنیا را از منظری خوش بینانه می بینند که به آنها کمک می کند در طول مسیر با انگیزه بمانند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: یک پرنده است که اگر نامش را به دو نیم تقسیم کنیم، نام دو شهر می شود!؟

شخصیت های مرتبط با تصویر 4

افرادی که تصویر چهارم را انتخاب می کنند، حساسیت عمیقی نسبت به آنچه که آنها را احاطه کرده است، دارند. آنها بسیار شهودی هستند و تمایل دارند آنچه را که دیگران احساس می کنند بدون نیاز به توضیح بیشتر یا افشاگری احساس کنند.

این افراد به دیگران احترام می گذارند، اخلاق کاری عالی دارند و احساس مسئولیت بالایی از خود نشان می دهند. آنها همچنین بسیار رمانتیک، ملایم و مهربان هستند، که آنها را برای هر رابطه پایدار مناسب می کند. آن‌ها از لذت‌های ساده در زندگی مانند پیاده‌روی یا نزدیک شدن به یکی از عزیزانشان قدردانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تست هوش: با کمک دو تکه چوبی که شاه آرتور در جزیره دارد به او کمک کنید که از آنجا فرار کند!

شخصیت های مرتبط با تصویر 5

افرادی که تصویر پنجم را انتخاب می کنند، نگرش آرام، متفکر و جمعی را در مواجهه با موقعیت های پیچیده یا استرس زا نشان می دهند. آنها می دانند که چگونه احساسات خود را مهار کنند تا بتوانند موقعیت های دشواری را که در راه با آنها مواجه می شوند مدیریت کنند.

این افراد ممکن است در ابتدا درونگرا به نظر برسند، اما این عمدتاً به دلیل توانایی استثنایی آنها در گوش دادن دقیق به آنچه دیگران می گویند قبل از شرکت فعال در گفتگوها یا بحث ها است. آنها دائماً به دنبال هماهنگی بین خود و دیگران هستند که آنها را اعضای ارزشمند هر جامعه ای می کند.

امیدوارم از آزمون هوش شناسایی پدر نوزاد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: اطلاعات جالب درباره گلادیاتورها که قطعاً نمی دانستید!

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

چقدر کم رو هستی، هر کدوم از این پلنگ ها میزان خجالتی بودن شما را آشکار می کنه!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:اولین چیزی که در تصویر می بینی نگاه شما به محیط زیست رو منعکس می کنه!  

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قابل توجه باهوشا: مصرع یا جمله مربوط به این تصویر را پیدا کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: کدوم دانش آموز از درس و مدرسه و معلم فراری هست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: دانش آموز بی ادبی که لباس خانم معلم رو کثیف کرده، شناسایی کن!

شاید برایتان جالب باشد

فقط تیزبین ها می توانند قلب کوچک را در تصویر شناسایی کنند!

ضریب هوشی خود را تست و بگید کدامیک از این سه زن، مادر این دختر است؟

حکایت مرد شترسوار و مار، بازنوشت حكایتی از جوامع الحكایات

اگه دقت ات بالا بشه تو یه نگاه خرس قطبی رو میون یخ های قطبی تشخیص میدی!

باهوشا جواب بدن: با جابجایی دو چوب کبریت، بزرگترین عدد ممکن را بدست بیار!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا