;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از این خانم خوشکلا متأهله!؟ | تو یه نگاه متوجه شدی برا خودت اسپند دود کن!

معمای تصویر شناخت زن متأهل: معمای یا آزمون تصویری امروز که در مجله خبری چشمک با شما به اشتراک گذاشته شده است، در فیس بوک با اقبال زیادی روبرو شد. در کمتر از یکساعت نزدیک به 1000 مرتبه همرسانی شده و هر کس تلاش کرد تا با این معما یا آزمون، دوستان خود و سطح توانائیهای آنها را به چالش بکشد. شما هم می توانید با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت زن متأهل همراه شده و ثابت کنید که یک نابغه هستید. فقط باید بتوانید در یک نگاه زن متأهل معمای تصویر شناخت زن متأهل را شناسایی کنید.

در بسیاری از این سوالات یا معماهای تصویری شما برای ارائه پاسخ باید به دنبال یک نشانه باشید. در بیشتر مواقع پاسخ واقعی ممکن است با دلایل منطقی واقعی فاصله زیادی داشته باشد. به واقع این معماها و سوالات تصویری تلاش می کنند تا توانائیهای شناختی شما به ویژه میزان دقت و تمرکز شما را مورد چالش قرار داده و سبب رشد و توسعه آنها شوند. با معمای تصویر شناخت زن متأهل و بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: در اولین نگاه متوجه چه چیزی شدی، بگو تا بهت بگم آدم خوش خیالی یا منطقی!؟

معمای تصویر شناخت زن متأهل

امروزه بسیاری از افراد که به دنبال سلامت مغز و ذهن خود هستند، بازی های فکری و آنچه که برای حل آن نیاز به دقت و تمرکز و فکر کردن است را در برنامه های روزانه خود قرار می دهند. پازل ها و معماهای تصویری برای کسانی که به دنبال بهبود مهارت های شناختی خود هستند، بهترین گزینه است. از این جهت مجله خبری چشمک به صورت مرتب و منظم، جدیدترین و جذاب ترین سوالات تصویری را با شما به اشتراک می گذارد. آیا برای انجام معمای تصویر شناخت زن متأهل آماده اید. شما برای شناسایی زن متأهل با محدودیت زمانی روبرو هستید و باید در یک نگاه این کار را بکنید.

لازم به ذکر است که از هر 6 نفر تنها 1 نفر در زمان تعیین شده موفق به غلبه بر این تمرین ذهنی شدند، برخی به دیدن تصویر حل شده متوسل شدند. در تصویر معمای تصویر شناخت زن متأهل شما  3 زن را می بینید. هر کدام شخصیت و شیوه زندگی خود را دارند، با این حال، یکی از آنها متاهل است: آیا می توانید در چند ثانیه بگویید چه کسی شوهر دارد؟ این مهمترین سوال در این تصویر است که باید آن را حل کنید.

شاید بپسندید: حیوان زیبایی در این تصویر وجود دارد، فقط تیزبین ها در یک نگاه متوجه می شوند!

معمای تصویر شناخت زن متأهل

بیشتر بخوانید:چیستان: اسم پرنده ای است که آگر به آخر آن الف اضافه کنیم نام دخترانه می شود!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت براساس چمدان: مسافرت میری، چمدانت شبیه کدامیک از چمدان هاست!

 

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام سلسله ایرانی است که با اضافه کردن یک حرف به ابتدای آن، نام یک پسر بدست می آید!

پاسخ معمای تصویر شناخت زن متأهل

جواب رو پیدا نتوانستید؟ نگران نباشید. ما تصویر حل شده را با شما به اشتراک می گذاریم تا بفهمید که چه مقدار برای دستیابی به پاسخ نزدیک بوده اید. اما قبل از آن بهتر است باز هم خود به تصویر نگاه کنید تا پاسخ را پیدا کنید.

حکایت بهلول و مرد کفشدوز دزد از سری داستان های بهلول عاقل!

 

 

.

.

احتمالاً بپسندید: با 4 حرکت چوب کبریت، 2 مربع ایجاد کنید، به طوری که یکی از آنها درون دیگری باشد!؟

 

 

 

.

بیشتر بخوانید:ضریب هوش ریاضی خود را با انجام آخرین معادله توپ نخی ارزیابی کنید!

پاسخ معمای تصویر شناخت زن متأهل: ما مطمئن هستیم که شما سخت کار کرده اید! به همین دلیل است که این معمای تصویری را فقط نابغه ها حل می کنند.اگر با دقت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که زن سمت راست یک حلقه دارد، بنابراین او متاهل است.

شاید بپسندید: چیستان جالب:اسم شهری است که اگر حرف اول آن را برداری، اسم یکی از ادوات جنگی می‌شود؟

معمای شناخت زن متأهل

امیدوارم از معمای تصویر شناخت زن متأهل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: یکی از گربه ها یه تفاوت جزئی با بقیه داره که فقط یه تیزبین متوجه میشه

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:اگه سیب متفاوت رو تو یه نگاه تشخیص بدی، دقت و دیدت عالیه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:حکایت شاه و دو غلام زرخریدش!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت سلمان کر و شعبان کر از مثنوی معنوی

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یکی از این دخترا نوه پیرزنه است اما کتمان می کنه، اون بی ادب رو شناسایی کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید برایتان جالب باشد

کدومیک از این خانمای عصبانی، همسر مرد جوانه!؟

آیا تفاوتی بین دو تا تصویر دخترک را می بینی! | فقط آدمای تیز متوجه 3 تفاوت میشن!

فقط یه نابغه میتونه “بابانوئل قلابی” را که در واقع یک دزد است را شناسایی کند!

داستان ضرب المثل دست کسی را توی حنا گذاشتن!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا