;
تفریح و سرگرمی

با توجه به 3 معادله اول، مجموع عددی خرگوش و گربه را بدست آورید!

آزمون هوش با مجموع عددی حیوانات: فکر می کنی باهوشی؟ مهارت های خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید IQ خود را پیشی بگیرید و آخرین معادله را در حداکثر 10 حل کنید! برای قبول چالش آماده اید؟ آیا آماده اید تا عضلات ذهنی خود را منعطف کنید و مهارت های منطق و استنباط خود را آزمایش کنید؟ اگر چنین است، پس شما به جای درست آمده اید! با مجله خبری چشمک و آزمون هوش با مجموع عددی حیوانات همراه باشید.

امروز یک مشکل چالش برانگیز برای شما داریم که باید حل کنید. بیان مشکل در تصویر زیر خلاصه شده است. وظیفه شما حل آخرین معادله است. آیا فکر می کنید آنچه را که لازم است دارید؟ آیا باور دارید که بتوانید این معما را حل کنید؟ این چالش به شما نیاز دارد که چهار معادله را حل کنید که در آن برخی از اعداد با یک گربه، یک خرگوش و یک فیل جایگزین می شوند. هدف یافتن پاسخ آخرین معادله با شناسایی مقادیر عددی برای هر حیوان است.

شاید بپسندید: چیستان: چه حیوانی بالاتر از یک ساختمان می پرد؟

آزمون هوش با مجموع عددی حیوانات

این چالش از سطح متوسطی برخوردار است و شما را ملزم می کند تا از مهارت های ریاضی خود برای حل آن استفاده کنید. شما باید معادلات را به عنوان یک کل در نظر بگیرید و به طور منطقی در مورد نحوه پیوند آنها با یکدیگر فکر کنید تا ارزش عددی هر حیوان را شناسایی کنید. هنگامی که هر چهار معادله را حل کردید، پاسخ خود را خواهید داشت.

برای حل آخرین معادله باید ذهن منطقی خود را آموزش دهید. مغز ما می تواند مهارت های حل مسئله قابل توجهی داشته باشد و با آموزش آن ها با تمرینات ذهنی مختلف، می توانیم از پتانسیل کامل خود استفاده کنیم. این امر به ویژه در ریاضیات مهم است، زیرا معادلات اغلب به ترکیبی از تفکر منطقی و خلاقیت برای یافتن راه حل صحیح نیاز دارند. آموزش مغز به شما کمک می کند تا مهارت های تجزیه و تحلیل و ترکیب را توسعه دهید، که می تواند در انواع وظایف حل مسئله به کار رود.

علاوه بر این، تمرین ذهن ما را از نظر ذهنی تیز نگه می دارد و به ما کمک می کند تا روی کار در حال انجام متمرکز بمانیم و یافتن پاسخ مناسب را آسان تر می کند. پس اگر می خواهید معادله آخر را حل کنید، فراموش نکنید که به مغز خود تمرین بدهید!

شاید بپسندید: در این تصویر از نقاشی خانواده خوشبخت دو چهره مخفی شده است، چهره های مخفی کجان!؟

آزمون هوش با مجموع عددی حیوانات

شاید بپسندید:چیستان: بیرون را دور می اندازید و داخلش را می پزید. بعد بیرون را می خورید و داخلش را دور می ریزید. چه چیزی خوردین؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: با به دست آوردن مقادیر عددی اشکال هندسی و حل آخرین معادله،ثابت کن ضریب هوشی‌ات بالاست!

 

 

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: صبح سرش را از دست می دهد اما شب آن را پس می گیرد! آن چیست!؟

جواب آزمون هوش با مجموع عددی حیوانات

همانطور که بارها اشاره شده است، بازی های فکری پازل ها و مسائلی هستند که مغز ما را تحریک می کنند. آنها یک راه سرگرم کننده برای خارج کردن ما از منطقه راحتی هستند، زیرا ما را به چالش می کشند تا متفاوت فکر کنیم و راه حل های خلاقانه ارائه دهیم. بازی های فکری همچنین به تقویت مهارت های حل مسئله و همچنین توانایی های تفکر انتقادی ما کمک می کند. علاوه بر این، آنها می توانند به ما در بهبود حافظه و تمرکز کمک کنند، زیرا برای یافتن راه حل باید روی کار در حال انجام تمرکز کنیم.

ما باید سعی کنیم هر روز خودمان را با بازی های فکری به چالش بکشیم. چرا چالش بازی فکری روز را بررسی نمی کنید؟ این یک راه عالی برای تیز کردن ذهن ما و استفاده از آن مهارت های خلاقانه حل مسئله است.

احتمالاً بپسندید: پرنده تصویر کجاست!؟ | 90 درصد افراد نمی تونن این پرنده را ببینند!

.

.

.

.

چالب خواهد بود: چیستان: نام کشوری است که اگر به میانه آن حرف واو اضافه کنی پایتخت یک کشور می شود!

 

 

 

 

شاید بپسندید: فقط یه نابغه تیزبین می تواند هر 3 تفاوت تصویر پسرک دانش آموز را در 10 ثانیه تشخیص دهد!

جواب آزمون هوش با مجموع عددی حیوانات: ما می دانیم که یک گربه، یک خرگوش و یک فیل وقتی با هم جمع شوند ارزش 15 دارند. حالا 2 فیل و یک خرگوش هم وقتی با هم جمع شوند ارزش 15 را دارند. بنابراین ارزش دو فیل به اندازه یک فیل و یک گربه است. بنابراین یک گربه و یک فیل ارزش یکسانی دارند. اگر یک خرگوش به اضافه 2 فیل 15 باشد، یک خرگوش به اضافه 2 گربه 15 است.

شاید بپسندید:در تصمیم گیری آدم صبوری یا عجول!؟ چیزی که اول تو تصویر می بینی مسئله رو روشن می کنه!

آزمون با مجموع عددی حیوانات

شاید بپسندید: در اولین نگاه متوجه چه چیزی شدی، بگو تا بهت بگم آدم خوش خیالی یا منطقی!؟

امیدوارم از آزمون هوش با مجموع عددی حیوانات استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن چیست که خون سیاه را می خورد اما راه سفید میرود؟

برایتان جالب خواهد بود

با جابجا کردن 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

اگه دقت و دیدت عالی باشه، تو 10 ثانیه 3 تفاوت تابلوی نقاشی رو پیدا می کنی!

فقط تیزبین‌ها می توانند فرد تحت تعقیب تصویر را شناسایی کنند!

داستان هر چه می گویم نر است می گوید بدوش!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دو =

دکمه بازگشت به بالا