;
تفریح و سرگرمی

پرنده تصویر کجاست!؟ | 90 درصد افراد نمی تونن این پرنده را ببینند!

تست قدرت بینایی با دم جنبانک: این عکس که توسط رافائل گولز، 44 ساله، که یک مشاور متخصص طب سالمندان است، گرفته است. او در تو.ضیح عکس گفته است که به صورت اتفاقی متوجه این پرنده زیبای کوچک شده است. پرنده ای که به خوبی خود را با سنگریزه های ساحل ترکیب کرده است. در تست قدرت بینایی پرنده مجله خبری چشمک باید سعی کنید تا پرنده کوچک اما دم دراز را با پرهای خاکستری، سفید و سیاه را در ساحل تشخیص دهید.

برایتان جالب خواهد بود: کدامیک از این دو زن زندانی، احتمالاً به زودی از زندان آزاد می شود!؟

تست قدرت بینایی با دم جنبانک

این پرنده که در ساحل وینچلسی در شرق ساسکس قرار دارد، به سختی قابل مشاهده است. آیا شما می توانید این پرنده زیبا را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید. در صورتی که بتوانید این پرنده زیبا را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهید، قدرت بینایی، دقت و تمرکز بسیار عالی دارید. با هم عکس تست قدرت بینایی پرنده را مرور می کنیم….

شاید بپسندید:ریاضی ات خوبه!؟ میتونی این سوال تصویری ریاضی رو تو 20 ثانیه حل کنی!؟

تست قدرت بینایی با دم جنبانک

شاید بپسندید: زنبور زرد بامزه ای که با بقیه کمی متفاوته رو پیدا کن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا متأهله!؟ | تو یه نگاه متوجه شدی برا خودت اسپند دود کن!

 

 

 

 

شاید بپسندید:در مسابقه طناب کشی کدام گروه برنده خواهد شد!؟

 پاسخ تست قدرت بینایی پرنده

امیدوارم این آزمون را به خوبی حل کرده باشید. پیدا کردن این پرنده زیبا به آسانی نیست. بسیاری نتوانسته اند در این چالش موفق شوند.

رافائل، از هاستینگ، شرق ساسکس، گفت: “حدود 20 ثانیه طول کشید تا عکس را ثبت کنم.” بسیاری از بینندگان برای یافتن پرنده در تست قدرت بینایی پرنده با مشکل مواجه شده‌اند، اما وقتی این کار را انجام می‌دهند، آن را بسیار ارزشمند می‌دانند. آیا توانستید پرنده ای را که در میان سنگریزه ها پنهان شده بود تشخیص دهید. اگر نتوانستید به تصویر ذیل مراجعه کنید.

ایناهاش

بیشتر بخوانید: به پلیس کمک کنید تا گردنبند الماس را پیدا کند و دزد شناسایی شود!

تست بینایی با دم جنبانک

این پرنده به نام دم جنبانک نامیده می شود، پرنده ای با پرهای سیاه و سفید که در حال تکان دادن دم بلند خود در سراسر اروپا و همچنین بخش هایی از شمال آفریقا، آسیا و آلاسکا دیده می شود.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل هیچ گرانی بی حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت نیست!

دم جنبانک سفید

دم‌جنبانک سفید (ناشور) (نام علمی: Motacilla alba) گنجشکسانی کوچک از خانوادهٔ دم‌جنبانکهاست که در بیشتر نواحی آسیا، اروپا و بخش‌هایی از شمال آفریقا زاد و ولد می‌کند. این پرنده غیر مهاجر و ساکن نواحی با آب و هوای معتدل است ولی در غیر این صورت به آفریقا مهاجرت می‌کند. همچنین این پرنده به‌طور پراکنده در آلاسکا نیز مشاهده شده است.

دم‌جنبانک سفید (ناشور) پرنده‌ای حشره‌خوار است که نواحی باز را برای شکار کردن می‌پسندد زیرا در این نواحی می‌تواند شکار خود را دیده و آن را تعقیب نماید. در مناطق شهری نیز این پرنده در مکان‌های همواری همچون پارکینگ به‌جستجوی غذا می‌پردازد.

احتمالاً بپسندید: چشمان تیزبین و عقابی می تواند گربه استتار شده تصویر را شناسایی کند!

امیدوارم از آزمون شناخت زندانی در شرف آزادی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چالب خواهد بود: فقط 3% از مردم می توانند در 7 ثانیه کله گربه متفاوت را در تصویر شناسایی کنند!

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدام قالب یخ زودتر آب می شود!؟

شاید برایتان جالب باشد

یکی از گل های زنبق را انتخاب کن تا بگم چه چیزی سبب میشه انگیزه بگیری!

چیستان: استخری کوچک است با دو دیوار دور آن، یکی سفید و نرم و دیگری تیره و سفت!

از 3 مثلث 4 مثلث بسازید | اثبات کنید ضریب هوش تان بالاست!

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی با تشخیص کلمه: تیزبینی و دقت چشم رو با تشخیص جمله درون تصویر ارزیابی کن!

3 تفاوت جزئی بین دو سامورایی هست، میتونی اونا را پیدا کنی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا