;
تفریح و سرگرمی

یکی از گل های زنبق را انتخاب کن تا بگم چه چیزی سبب میشه انگیزه بگیری!

تست شخصیت با انتخاب گل رنبق: آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی به شما انگیزه می دهد و تصمیمات شما را هدایت می کند؟ آزمایش را انجام دهید تا متوجه شوید. تست شخصیت با انتخاب گل رنبق بینشی از عملکرد درونی شما ارائه می دهد و می تواند به شما در درک بهتر خود کمک کند. سفر کنید و در مورد اینکه چه کسی هستید بیشتر بدانید!  آیا به دنبال کشف بیشتر در مورد خود و ارزش هایی هستید که شما را هدایت می کنند؟ برای کشف آنچه شما را هدایت می کند، آزمایش را انجام دهید!

شاید بپسندید: چیستان: استخری کوچک است با دو دیوار دور آن، یکی سفید و نرم و دیگری تیره و سفت!

تست شخصیت با انتخاب گل رنبق

تست‌های شخصیت قرن‌هاست که وجود داشته‌اند و نگاهی اجمالی به درونی‌ترین خود ما ارائه می‌دهند. آنها می توانند به ما کمک کنند تا افکار، عواطف و رفتارهای خود را به روش هایی که ممکن است قبلاً در نظر نمی گرفتیم درک کنیم. با تست شخصیت با انتخاب گل رنبق، سه عدد رنبق به شما ارائه می شود. هر کدام از این رنبقها مجموعه متفاوتی از ارزش‌ها و انگیزه‌ها را نشان می‌دهند که می‌توانند بینش‌هایی را در مورد شخصیت شما آشکار کنند.با مجله خبری چشمک و تست شخصیت با انتخاب گل رنبق همراه باشید.

شاید بپسندید: از 3 مثلث 4 مثلث بسازید | اثبات کنید ضریب هوش تان بالاست!

تست شخصیت با انتخاب گل رنبق

شاید بپسندید:ریاضی ات خوبه!؟ میتونی این سوال تصویری ریاضی رو تو 20 ثانیه حل کنی!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا متأهله!؟ | تو یه نگاه متوجه شدی برا خودت اسپند دود کن!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از افراد ایستگاه اتوبوس، خون آشام است!؟

پاسخ تست شخصیت با انتخاب گل رنبق

با انتخاب یکی از این رنبقها، می توانید درک بهتری از اینکه چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند و به دست آورید.

شاید بپسندید: به پلیس کمک کنید تا گردنبند الماس را پیدا کند و دزد شناسایی شود!

.

.

.

.

.

چالب خواهد بود: فقط 3% از مردم می توانند در 7 ثانیه کله گربه متفاوت را در تصویر شناسایی کنند!

 

 

 

 

شاید بپسندید: 3 تفاوت جزئی بین دو سامورایی هست، میتونی اونا را پیدا کنی!؟

تست شخصیت با انتخاب گل رنبق

رنبق های A

گفته می شود افرادی که اولین گل را انتخاب می کنند شخصیت مستقلی دارند. آنها قادر به تصمیم گیری و اقدام بدون اتکا به دیگران هستند.

آنها با اعتماد به نفس و مستقل هستند، اما گاهی اوقات ممکن است سرسخت هم باشند. این افراد همچنین بسیار منظم هستند و دوست دارند از قبل برنامه ریزی کنند، اما زمانی که همه چیز آن طور که انتظار می رود پیش نمی رود ممکن است ناامید شوند. آنها در مورد درست یا غلط بودن نظرات قوی دارند و محکم پشت سر آنها خواهند ایستاد.

احتمالاً بپسندید: چشمان تیزبین و عقابی می تواند گربه استتار شده تصویر را شناسایی کند!

رنبق های B

گل دوم با افرادی مرتبط است که دارای رگه های خلاقانه هستند. این افراد در بیان ایده های خود به روش های منحصر به فرد، اغلب از طریق هنر یا نوشتن، خوب هستند. آنها خارج از چارچوب فکر می کنند و همیشه به دنبال راه حل های جدید برای مشکلات هستند. آنها از کار در تیم لذت می برند اما از تنهایی خود نیز لذت می برند. آنها تمایل دارند از احساسات خود و اطرافیانشان نیز آگاهی بیشتری داشته باشند.

رنبق های C

گل سوم مربوط به کسانی است که شخصیت اجتماعی دارند. آنها عاشق بودن در کنار دیگران، ایجاد ارتباطات جدید و درگیر شدن با آنها هستند. این افراد اغلب دوستانه، صمیمی و خوش برخورد دیده می شوند. آنها از بودن در یک جامعه لذت می برند و در محیط های اجتماعی پیشرفت می کنند. علیرغم ماهیت برون‌گرایانه‌شان، ممکن است هنگام ابراز احساسات یا عقاید خود دچار مشکل شوند.

امیدوارم از تست شخصیت با انتخاب گل رنبق استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدام قالب یخ زودتر آب می شود!؟

برایتان جالب خواهد بود

همسر واقعی مرد کدومیک از این دو زن است!؟

یک دسته گل را انتخاب کن! | فکر می کنی چه معنایی در انتخاب شما نهفته باشه!؟

حکایات طنز از عبید زاکانی!

همین که به تصویر کنده کاری باستانی نگاه کردی، چی دیدی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا