;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از افراد ایستگاه اتوبوس، خون آشام است!؟

آزمون شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس: در تصویر آزمون شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس شما شاهد حضور 4 نفر در تصویر هستید. نکته خاصی در تصویر در نگاه اول دیده نمی شود، اما به نظر می رسد یکی از این افراد یک خون آشام است، کدامیکی است!؟ کدام فرد خون آشام واقعی است!؟ آیا جرأت این را دارید که خود و توانائی های خودر را با آزمون شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس امتحان کنید. آزمونی که تنها 5 درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند آن را حل کنند.

به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دقت و تمرکزی همچون کارآگاهان پلیس باشد، می تواند آن را در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای رمزگشایی و تحلیل خود را ارائه دهند. فرصت را غنیمت شمرده و با کمک آزمون شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ آیا می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟ با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس همراه باشید.

شاید بپسندید:چیستان جالب: صبح سرش را از دست می دهد اما شب آن را پس می گیرد! آن چیست!؟

آزمون شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس

شما همواره می توانید جذاب ترین، پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین سوالات و  معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله خبری چشمک دنبال کنید. همکاران ما در مجله خبری چشمک تلاش دارند با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. پس با چشمک همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان و نزدیکان خود همرسانی کنید.

اگر اغراق نباشد،آزمون شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس آنقدر چالشی است که تنها 5 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز آزمون شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر آزمون شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس را بررسی کنید.

همانطور که اشاره شد در تصویر آزمون شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس شما شاهد حضور 4 نفر در تصویر هستید. نکته خاصی در تصویر در نگاه اول دیده نمی شود، اما به نظر می رسد یکی از این افراد یک خون آشام است، کدامیکی است!؟ کدام فرد خون آشام واقعی است!؟ اگر در 5 ثانیه این فرد را شناسایی کنید شما یک نابغه هستید.

شاید بپسندید:کدومیکی از این خانم خوشکلا معشوقه مرد جوان است!

آزمون شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس

شاید بپسندید: تو 10 ثانیه 3 تفاوت تصویر نقاشی شده گربه زیبا را پیدا کن!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: با جابجا کردن 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

پاسخ آزمون شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس

احتمالا درجه سختی آزمون شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید. اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید: ضریب هوش ریاضی خود را با انجام آخرین معادله توپ نخی ارزیابی کنید!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: 3 تفاوت کودک آتش نشان فانتزی را پیدا کن و اثبات کن خیلی تیزی!

 

 

 

 

شاید بپسندید: داستان پیرمردی که خرشانس بود، اما خودش رو خرشانس نمی دونست!

جواب آزمون شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس: برخی بلافاصله پسرک را بواسطه دندان های نیش، خون آشام معرفی کرده اند. اما به آینه دقت کنید. همه افراد و این پسرک بازتاب دارند، اما مادر این پسرک بازتاب ندارد. خون آشام واقعی این زن است.

شاید بپسندید:یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بفهمی که خوش بینی یا بدبین!؟

شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس

احتمالاً بپسندید: تنها 5 درصد از افراد موفق میشن که با حرکت دادن یک چوب کبریت، معادله اشتباه را اصلاح کنند!

امیدوارم از آزمون شناسایی خون آشام ایستگاه اتوبوس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: چشمان تیزبین داشته باشی همه حیوانات مخفی تصویر را در 7 ثانیه پیدا می کنید!؟

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه باهوشی با حرکت دادن 1 چوب کبریت معادله رو اصلاح کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:حکایت شاه و دو غلام زرخریدش!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت سلمان کر و شعبان کر از مثنوی معنوی

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: حکایت جالب و شنیدنی حاکم نیشابور و کشاورز بیچاره!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

حکایت جذاب و شنیدنی شاه عباس و پینه دوز!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: حکایت ضرب المثل پایش را از گلیمش درازتر کرده!

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: جسم ندارد، وزن ندارد، اما اگر آن را نگه نداری به راحتی می شکند! آن چیست!؟

آیا می توانید با جابجایی و حرکت دادن 3 چوب کبریت، 4 مربع ایجاد کنید!؟

باهوشا بگن: آیا به زن بیمار پای جدید پیوند کرده اند!؟

آیا می توانید آخرین معادله و مجموع میوه ها را حداکثر در 15 ثانیه بدست آورید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا