;
تفریح و سرگرمی

یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بفهمی که خوش بینی یا بدبین!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب پروانه: خوشبین بودن یا بدبین بودن به اینده، زندگی و … موضوعی است که همواره مورد توجه افراد بوده است. شما با انتخاب یک پروانه در تست شخصیت متکی به انتخاب پروانه می توانید متوجه شوید.

پس آیا آماده هستید تا بفهمید که واقعا چقدر خوش بین هستید؟ تست شخصیت متکی به انتخاب پروانه را انجام دهید و کشف کنید که چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند! این یک راه سرگرم کننده و روشنگر برای یادگیری بیشتر در مورد خود و نحوه نگاه شما به جهان است. امروز امتحانش کن! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به انتخاب پروانه همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان: جسم ندارد، وزن ندارد، اما اگر آن را نگه نداری به راحتی می شکند! آن چیست!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب پروانه

تست های شخصیت می تواند راهی عالی برای به دست آوردن بینش نسبت به شخصیت فرد و روشن کردن نحوه تفکر و احساس شما باشد. انجام تست شخصیت می تواند به شما کمک کند تا خودتان و همچنین افراد اطرافتان را بهتر بشناسید. با در نظر گرفتن این موضوع، ما تست پروانه را ایجاد کرده ایم – یک ارزیابی سرگرم کننده و آموزنده از سطح خوش بینی شما.

تست شخصیت متکی به انتخاب پروانه از شما می خواهد که یکی از پنج پروانه را انتخاب کنید. با انتخاب یک تصویر، بینش ارزشمندی در مورد نحوه برخورد با موقعیت‌های دشوار و میزان خوش‌بین یا بدبین بودن خود به دست خواهید آورد.

شاید بپسندید: آیا می توانید با جابجایی و حرکت دادن 3 چوب کبریت، 4 مربع ایجاد کنید!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب پروانه

شاید بپسندید:چیستان جالب: صبح سرش را از دست می دهد اما شب آن را پس می گیرد! آن چیست!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: ضریب هوش ریاضی خود را با انجام آخرین معادله توپ نخی ارزیابی کنید!

 

.

.

.

شاید بپسندید:کدومیکی از این خانم خوشکلا معشوقه مرد جوان است!

تفسیر تست شخصیت متکی به انتخاب پروانه

پس چرا امروز تست شخصیت متکی به انتخاب پروانه را انجام نمی دهید تا متوجه شوید که خوش بین یا بدبین هستید؟ ممکن است از نتایج شگفت زده شوید!

احتمالاً بپسندید: با جابجا کردن 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

 

 

 

 

شاید بپسندید: باهوشا بگن: آیا به زن بیمار پای جدید پیوند کرده اند!؟

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: 3 تفاوت کودک آتش نشان فانتزی را پیدا کن و اثبات کن خیلی تیزی!

تست شخصیت متکی به انتخاب پروانه

پروانه شماره 1: خوش بین

کسانی که اولین تصویر پروانه را انتخاب کردند معمولاً خوش بین هستند و همیشه به جنبه های روشن زندگی نگاه می کنند. آنها به تصمیمات خود اطمینان دارند و نیازی به تایید دیگران ندارند.

آنها اغلب به خود باور قوی دارند و می توانند بدون نگرانی از عواقب آن ریسک کنند. افرادی که این پروانه را انتخاب کردند اغلب مثبت اندیش هستند و به جای آنچه که نیست، بر آنچه ممکن است تمرکز می کنند.

احتمالاً بپسندید: تنها 5 درصد از افراد موفق میشن که با حرکت دادن یک چوب کبریت، معادله اشتباه را اصلاح کنند!

پروانه شماره 2: برنامه ریز

پروانه دوم نماد کسی است که برنامه ریز است. این نوع از افراد سازماندهی شده و جزئیات گرا هستند و قبل از اقدام به هر مرحله فکر می کنند.

آنها برای خود اهداف تعیین می کنند و برای رسیدن به آنها تلاش می کنند. افرادی که این تصویر را انتخاب کرده‌اند اغلب چشم‌انداز روشنی از آینده خود دارند و مطمئن هستند که آن را محقق می‌کنند. آنها می دانند که سخت کوشی و فداکاری در نهایت نتیجه خواهد داد.

احتمالاً بپسندید: حکایت جالب و شنیدنی حاکم نیشابور و کشاورز بیچاره!

پروانه شماره 3: ماجراجو

کسانی که تصویر سوم پروانه را انتخاب کردند معمولاً ماجراجو هستند. آنها عاشق کشف مکان های جدید و امتحان چیزهای جدید هستند. آنها از ریسک کردن و فشار دادن مرزهای خود نمی ترسند.

این افراد اغلب حس کنجکاوی قوی دارند و همیشه می خواهند درباره دنیای اطراف خود بیشتر بدانند. آنها به دنبال تجربیات جدید هستند، که آن را هیجان انگیز می کند.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی با تشخیص کلمه: تیزبینی و دقت چشم رو با تشخیص جمله درون تصویر ارزیابی کن!

پروانه  شماره 4: اجتماعی

پروانه چهارم نماد کسی است که طبیعتی بیرونی دارد. این نوع افراد عاشق اجتماعی بودن و ایجاد ارتباط هستند. آنها اغلب زندگی مهمانی هستند و از همه با آغوش باز استقبال می کنند. افرادی که این تصویر را انتخاب کرده اند معمولا از ملاقات با افراد جدید و گفتگوهای معنادار لذت می برند. آنها یک انرژی درونی دارند که مردم را به سمت خود جذب می کنند.

پروانه شماره 5: رویاپرداز

کسانی که آخرین تصویر پروانه را انتخاب کردند، در قلبشان رویاپرداز هستند. آنها تخیل و خلاقیت را به عملی بودن و ساختار ارج می نهند.

این افراد اغلب ایده های نوآورانه ای ارائه می دهند که می تواند دنیا را به سمت بهتر شدن تغییر دهد. آنها همچنین از طبیعت، هنر و زیبایی قدردانی می کنند که می تواند برای اطرافیانشان الهام بخش باشد.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به انتخاب پروانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه باهوشی با حرکت دادن 1 چوب کبریت معادله رو اصلاح کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:حکایت شاه و دو غلام زرخریدش!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم دانش آموز از درس و مدرسه و معلم فراری هست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

حکایت جذاب و شنیدنی شاه عباس و پینه دوز!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: حکایت ضرب المثل پایش را از گلیمش درازتر کرده!

برایتان جالب خواهد بود

آیا می توانید آخرین معادله و مجموع میوه ها را حداکثر در 15 ثانیه بدست آورید!؟

زنبور زرد بامزه ای که با بقیه کمی متفاوته رو پیدا کن!

داستان ضرب المثل هیچ گرانی بی حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت نیست!

پرنده تصویر کجاست!؟ | 90 درصد افراد نمی تونن این پرنده را ببینند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا