;
تفریح و سرگرمی

یک دسته گل را انتخاب کن! | فکر می کنی چه معنایی در انتخاب شما نهفته باشه!؟

تست شخصیت متکی به دسته گل: آیا تا به حال فکر کرده اید که گل مورد علاقه شما در مورد شما چه می گوید؟ تست شخصیت متکی به دسته گل را انجام دهید تا معنای پنهان پشت انتخاب گل خود را کشف کنید و درک عمیق تری از خود به دست آورید. زبان مخفی گلها را کشف کنید و دریابید که واقعاً چه کسی هستید! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به دسته گل همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایات طنز از عبید زاکانی!

تست شخصیت متکی به دسته گل

آیا کنجکاو هستید که درباره خودتان بیشتر بدانید؟ آیا می خواهید بدانید چرا تصمیمات خاص به طور طبیعی برای شما اتفاق می افتد؟ تست شخصیت متکی به دسته گل می تواند به شما کمک کند تا معنای پنهان در پس انتخاب ها و رفتار خود را کشف کنید.

این تست شخصیت، از شما می خواهد تا یکی از سه  دسته گل را انتخاب کنید که هر کدام ویژگی های متمایز خود را دارند.

شاید بپسندید: همین که به تصویر کنده کاری باستانی نگاه کردی، چی دیدی!؟

تست شخصیت متکی به دسته گل

شاید بپسندید: همسر واقعی مرد کدومیک از این دو زن است!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از افراد ایستگاه اتوبوس، خون آشام است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: به پلیس کمک کنید تا گردنبند الماس را پیدا کند و دزد شناسایی شود!

تفسیر تست شخصیت متکی به دسته گل

کشف معنای پشت انتخاب گل می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما آشکار کند و حتی می تواند بینشی در مورد نحوه تعامل شما با دیگران را ارائه دهد.

شاید بپسندید: 3 تفاوت جزئی بین دو سامورایی هست، میتونی اونا را پیدا کنی!؟

.

.

.

.

جالب خواهد بود: چیستان: نام کشوری است که اگر به میانه آن حرف واو اضافه کنی پایتخت یک کشور می شود!

 

 

 

 

بیشتر بخوانید:کودک از سوی کدامیک از والدین خود در معرض تهدید قرار دارد!؟

تست متکی به دسته گل

گل A

کسانی که گل A را انتخاب می کنند، احتمالاً عاشق پیشه و احساساتی هستند و از زیبایی زندگی قدردانی می کنند. کسانی که به گل‌  شماره 1علاقه دارند ممکن است به دنبال لذت‌های ساده باشند و به چیزهای کوچک زندگی راضی باشند. آنها همچنین ممکن است به سمت طبیعت کشیده شوند و اغلب اوقات خود را در فضای باز می گذرانند تا زیبایی آن را درک کنند.

شاید بپسندید: با به دست آوردن مقادیر عددی اشکال هندسی و حل آخرین معادله،ثابت کن ضریب هوشی‌ات بالاست!

گل B

کسانی که گل B را انتخاب می کنند ممکن است دارای روح سخاوتمندانه ای باشند و همیشه به دنبال راه هایی برای پس دادن باشند. آنها ممکن است از غافلگیر کردن دیگران با هدایای مختلف لذت ببرند، و اغلب از آنها فراتر می روند تا به عزیزانشان احساس خاص بودن بدهند.

آنها احتمالاً متفکر هستند و به نیازهای اطرافیان خود توجه می کنند و اغلب دیگران را بر خود مقدم می دارند. این ویژگی حاکی از همدلی و تمایل قوی آنها برای کمک به هر طریقی است.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا متأهله!؟ | تو یه نگاه متوجه شدی برا خودت اسپند دود کن!

گل c

کسانی که گل C را انتخاب می کنند ممکن است افراد قوی باشند که شجاعت و انعطاف پذیری برای رویارویی با موقعیت های دشوار را دارند.

آنها همچنین درک دقیقی از احساسات خود خواهند داشت و به آنها این امکان را می دهد که در زمان های دشوار با لطف و قدرت عبور کنند. علاوه بر این، آنها احتمالاً در تشخیص احساسات و نیازهای دیگران بسیار قوی هستند.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به دسته گل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن چیست که خون سیاه را می خورد اما راه سفید میرود؟

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: بیرون را دور می اندازید و داخلش را می پزید. بعد بیرون را می خورید و داخلش را دور می ریزید. چه چیزی خوردین؟

فقط یه نابغه تیزبین می تواند هر 3 تفاوت تصویر پسرک دانش آموز را در 10 ثانیه تشخیص دهد!

با توجه به 3 معادله اول، مجموع عددی خرگوش و گربه را بدست آورید!

چیستان: چه حیوانی بالاتر از یک ساختمان می پرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا