;
تفریح و سرگرمی

فقط یه نابغه تیزبین می تواند هر 3 تفاوت تصویر پسرک دانش آموز را در 10 ثانیه تشخیص دهد!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز: آیا اماده چالش هستید؟ چشمان و قدرت دید خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید تفاوت بین این دو تصویر به ظاهر یکسان را تشخیص دهید! آیا برای یک چالش هیجان انگیز آماده اید؟ امروز یک بازی هیجان انگیز برای شما داریم! در این بازی شما باید در کمتر از 10 ثانیه 3 تفاوت بین دو عکس یک پسر مدرسه ای پیدا کنید. با آزمون شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز و مجله خبری چشمک همراه باشید.

10 ثانیه تمرکز شدید خواهد بود! اما نگران نباشید، حتی اگر به نظر یک بازی برای کودکان باشد، برای همه مناسب است. پس بیایید شروع کنیم و ببینیم چشمان شما چقدر تیز است! نبوغ خود را بیازمایید: آیا می توانید 3 تفاوت را تشخیص دهید؟ آیا آماده هستید تا در چالش پسر مدرسه ای شرکت کنید؟ به دو تصویر آزمون شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز با دقت نگاه کنید و ببینید که آیا می توانید سه تفاوت بین آنها را پیدا کنید!

شاید بپسندید: با توجه به 3 معادله اول، مجموع عددی خرگوش و گربه را بدست آورید!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز

آسان به نظر می رسد، اما برای شناسایی هر سه تفاوت نیاز به یک نابغه واقعی است. بنابراین خجالتی نباشید و آن را امتحان کنید. هیچ چیزی برای از دست دادن ندارید؟ پاسخ در مقابل شما نهفته است، پس ببینید آیا می توانید آن را پیدا کنید!  آیا اماده چالش هستید؟ Spot the different یک بازی هیجان انگیز است که می تواند مهارت های چشم عقابی شما را آزمایش کند!

برای شکست دادن چالش پسر مدرسه ای و تشخیص هر سه تفاوت در 10 ثانیه، باید تمرکز خود را حفظ کنید و بتوانید حتی کوچکترین جزئیات را نیز تشخیص دهید. اگر در ابتدا موفق نشدید نگران نباشید، تمرین عالی می شود! به بازی ادامه دهید، هوشیار باشید و به زودی متوجه تفاوت ها خواهید شد. پس برای چی منتظری؟ مهارت های خود را تقویت کنید و برای شکست دادن چالش دانش آموز آماده شوید!

شاید بپسندید: چیستان: چه حیوانی بالاتر از یک ساختمان می پرد؟

آزمون شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز

بیشتر بخوانید:کودک از سوی کدامیک از والدین خود در معرض تهدید قرار دارد!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با به دست آوردن مقادیر عددی اشکال هندسی و حل آخرین معادله،ثابت کن ضریب هوشی‌ات بالاست!

 

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: صبح سرش را از دست می دهد اما شب آن را پس می گیرد! آن چیست!؟

جواب آزمون شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز

آیا سه تفاوت بین این دو عکس را متوجه شده اید؟ بیا، از نزدیک نگاه کن! وقت آن است که مهارت های کارآگاهی خود را آزمایش کنید. بهترین تلاش خود را بکنید.دبرای موفقیت در چالش تفاوت، باید چشم خوبی برای جزئیات، مشاهده دقیق و ذهن باز داشته باشید. مزایای حل چنین پازل‌هایی بسیار زیاد است، زیرا به خواننده کمک می‌کند تا مهارت‌های تفکر انتقادی خود را تقویت کند، توانایی‌های بصری خود را تقویت کند و توانایی‌های حل مسئله خود را افزایش دهد.

این نوع بازی به خواننده اجازه می‌دهد تا ماده خاکستری خود را تمرین کند، زیرا زندگی بزرگسالی می‌تواند با روال‌های روزمره خود بسیار استرس‌زا باشد. انجام بازی تفاوت نقطه ای به شکستن این یکنواختی ها کمک می کند و مغز را فعال نگه می دارد. بنابراین، شرکت در چنین فعالیت های چالش برانگیزی برای تقویت توانایی های شناختی ما مهم است.

شاید بپسندید:چیستان: بیرون را دور می اندازید و داخلش را می پزید. بعد بیرون را می خورید و داخلش را دور می ریزید. چه چیزی خوردین؟

.

.

.

.

 

چالب خواهد بود: چیستان: نام کشوری است که اگر به میانه آن حرف واو اضافه کنی پایتخت یک کشور می شود!

 

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: پرنده تصویر کجاست!؟ | 90 درصد افراد نمی تونن این پرنده را ببینند!

جواب آزمون شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز: تفاوت ها در تصویر زیر علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: در این تصویر از نقاشی خانواده خوشبخت دو چهره مخفی شده است، چهره های مخفی کجان!؟

شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز

شاید بپسندید: در اولین نگاه متوجه چه چیزی شدی، بگو تا بهت بگم آدم خوش خیالی یا منطقی!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی تفاوت تصویر دانش آموز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن چیست که خون سیاه را می خورد اما راه سفید میرود؟

برایتان جالب خواهد بود

در تصمیم گیری آدم صبوری یا عجول!؟ چیزی که اول تو تصویر می بینی مسئله رو روشن می کنه!

با جابجا کردن 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

اگه دقت و دیدت عالی باشه، تو 10 ثانیه 3 تفاوت تابلوی نقاشی رو پیدا می کنی!

فقط تیزبین‌ها می توانند فرد تحت تعقیب تصویر را شناسایی کنند!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا