;
تفریح و سرگرمی

همین که به تصویر کنده کاری باستانی نگاه کردی، چی دیدی!؟

تست شخصیت با مجسمه باستانی: همیشه فکر می کردم که تصاویر توهم نوری وزمینه های شکل گیری آن در قرون جدید است. با رشد علم روان شناسی، کارشناسان این علم تصمیم گرفته اند که راههای بیشتری برای شناخت انسان و به خصوص ضمیر ناخودآگاه او بیابند. اما با دیدن این تصویر توهم نوری دیدگاهم کاملاً تغییر کرد. تصویر مربوط به تست شخصیت امروز قدیمی ترین تصویر توهم نوری جهان است که حداقل 900 سال قدممت دارد. در تست شخصیت با مجسمه باستانی بر اساس نوع دید افراد از این مجسمه، شخصیت و باطن افراد مورد ارزیابی قرار می گرفت.

مفهومی که انسان را با  استعدادها و ویژگی های خود در زندگی اجتماعی با دیگر انسان ها متفاوت می کند. به عبارت دیگر شخصیت، انسان را به عنوان موجودی منحصر به فرد و متفاوت بیان می کند. در روانشناسی جایگاه غالبی دارد و با توجه به برداشت های مختلف به روش های مختلفی تعریف می شود.
اگرچه شخصیت شامل برخی از تمایلات ذاتی است، اما عمدتاً از تعاملات فرد با اطرافیان خود از دوران کودکی و تجربیاتی که در نتیجه این تعاملات تجربه می کند، شکل می گیرد. از نظر روانشناسان، شخصیت به عنوان کل رفتارهای متمایز فرد تعریف می شود. با کمک تست شخصیت با مجسمه باستانی می توانید ویژگی های غالب شخصیتی خود یا اطرافیانتان را مورد شناسایی قرار دهید.

بیشتر بخوانید:کودک از سوی کدامیک از والدین خود در معرض تهدید قرار دارد!؟

تست شخصیت با مجسمه باستانی

این تصویر در معبد آیرواتسوارا در تانجاور، در ایالت تامیل نادو در جنوب هند بر روی سنگ حک شده است.اعتقاد بر این است که این کنده کاری معبد در هند 900 سال قدمت دارد علاوه بر اینکه یک اثر هنری قابل توجه از سلسله چولا است.

 تا آنجا که می دانیم، هند به خاطر میراث فرهنگی گسترده اش شناخته شده است. یکی از سه معبد چولای سه گانه باقی مانده در هند، معبد “AIRAVATESVARA” است. سلسله 1500 ساله چولا معابد هندو را در قرن 11 و 12 پس از میلاد ساختند. شاه راجاراجا چولا دوم معبد آیرواتسوارا را ساخت که اگر بخواهیم اکنون آن را از نزدیک ببینیم باید به داراسورام، ایالت تامیل نادو پیدا کرد. این معبد به خداوند شیوا تقدیم شده است.

تست شخصیت شناسی تصویری مجسمه باستانی چه چیزی ازشخصیت شما را آشکار می کند؟

شاید بپسندید:چیستان: بیرون را دور می اندازید و داخلش را می پزید. بعد بیرون را می خورید و داخلش را دور می ریزید. چه چیزی خوردین؟

تست شخصیت با مجسمه باستانی

شاید بپسندید:یک دسته گل را انتخاب کن! | فکر می کنی چه معنایی در انتخاب شما نهفته باشه!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: با به دست آوردن مقادیر عددی اشکال هندسی و حل آخرین معادله،ثابت کن ضریب هوشی‌ات بالاست!

 

 

.

.

شاید بپسندید: به پلیس کمک کنید تا گردنبند الماس را پیدا کند و دزد شناسایی شود!

تفسیر تست شخصیت با مجسمه باستانی

اما همانطور که در ابتدا اشاره شد این توهم نوری به عنوان نوعی تست شخصیت عمل می کند که برخی از ویژگی های شخصیتی شما را بسته به تصویری که در ابتدا در این مجسمه می بینید نشان می دهد. به نظر می رسد یک فیل و یک گاو نر، یک سر مشترک دارند. اگر بدن پاهای موجود در سمت چپ را بپوشانید، حیوان سمت راست به وضوح یک فیل است. اما اگر روی حیوان دست چپ تمرکز کنید، واضح است که این حیوان یک گاو نر است که سرش به سمت آسمان بلند شده است.

شاید بپسندید: حکایات طنز از عبید زاکانی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا متأهله!؟ | تو یه نگاه متوجه شدی برا خودت اسپند دود کن!

 

 

 

 

شاید بپسندید: فقط یه نابغه تیزبین می تواند هر 3 تفاوت تصویر پسرک دانش آموز را در 10 ثانیه تشخیص دهد!

تست با مجسمه باستانی

دیدن گاو نر

گاو نر در سمت چپ مجسمه دیده می شود. گاو نر که به عنوان وسیله نقلیه لرد شیوا نیز شناخته می شود، بیشتر با ویژگی هایی مانند صداقت، وفاداری، سرسختی، خشونت، قدرت و مثبت گرایی مرتبط است. گفته می‌شود کسانی که همه این ویژگی‌ها را دارند، احتمالاً ابتدا چشم گاو را تشخیص می‌دهند. به هر روی شما نمی توانید هر دو حیوان را در یک زمان ببینید. این همان چیزی است که مجسمه سازان تقریباً یک هزار سال پیش آن را در نظر داشتند.

همچنن اگر ابتدا گاو نر را دیدید، شما لجباز و به لحاظ خلقی کم زود رنج و عصبانی هستید. شما می دانید که چگونه در مواقعی که ممکن است غیرممکن به نظر برسد، قوی و مثبت بمانید.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از افراد ایستگاه اتوبوس، خون آشام است!؟

دیدن فیل

در سمت راست مجسمه فیل قرار دارد. فیل در اساطیر هندو نماد آرامش، حسن نیت، احترام، فداکاری و هوش است. این فیل علاوه بر خدمت به عنوان وسیله نقلیه لرد ایندرا، با الهه لاکشمی، خدای ثروت نیز مرتبط است. پس وقتی فیل را می بینید باید تلاش کنید که خوب تر، مهربان تر و متفکرتر باشید.

در نهایت همانطور که اشاره شد شما به دوستان و خانواده خود وفادار هستید و به آنها احترام می گذارید. متفکر و با ملاحظه هستید و با مردم با مهربانی و احترام رفتار می کنید.

چالب خواهد بود: چیستان: نام کشوری است که اگر به میانه آن حرف واو اضافه کنی پایتخت یک کشور می شود!

امیدوارم از تست شخصیت با مجسمه باستانی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن چیست که خون سیاه را می خورد اما راه سفید میرود؟

برایتان جالب خواهد بود

با توجه به 3 معادله اول، مجموع عددی خرگوش و گربه را بدست آورید!

چیستان: چه حیوانی بالاتر از یک ساختمان می پرد؟

در این تصویر از نقاشی خانواده خوشبخت دو چهره مخفی شده است، چهره های مخفی کجان!؟

در تصمیم گیری آدم صبوری یا عجول!؟ چیزی که اول تو تصویر می بینی مسئله رو روشن می کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سه =

دکمه بازگشت به بالا