;
تفریح و سرگرمی

صاحب اسب کیه!؟ | اگه تو یه نگاه متوجه بشی، آخر باهوشایی!

معمای شناسایی صاحب اسب: مجله خبری چشمک با جذاب ترین و جدیدترین سوالات هوش تصویری در کنار شماست. برخی ازاین سوالات ساده و آسان به نظر می رسند، اما در بسیار اوقات به خوبی توانائیهای شناختی شما را به چالش می کشند. شاید یکی از دلایل پرطرفدار بودن این قبیل مطالب، چالشی بودن این گونه مطالب است. گاهی نیاز نیست به این سوالات فکر کنید، کافی است بدنیال یک نشانه باشید. اگر آماده هستید با مجله خبری چشمک و معمای شناسایی صاحب اسب همراه باشید. در این آزمون باید به دنبال این سوال باشید، که چه کسی صاحب اسب است.

یافتن نشانه ها در این سوالات یا تصاویر معمایی حواس شناختی شما را پرورش می دهد. شما با انجام منظم این بازی ها، در بلند مدت متوجه خواهید شد که قدرت تمرکزتان افزایش یافته و دقت و جزئی نگری شما افزایش می یابد. لذا سوالات هوش تصویری در کنار سرگرم کنندگی برای رشد مهارت های شناختی شما معجزه می کنند. در معمای شناسایی صاحب اسب شرکت کرده و تلاش کنید کنید توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. صاحب این اسب وحشی چه کسی است!؟

شاید بپسندید: فقط یه چشم تیزبین میتونه گربه رو بین جمعیت شناسایی کنه!

معمای شناسایی صاحب اسب

پاسخگویی به معمای شناسایی صاحب اسب نیز به مانند دیگر آزمون های مشابه، نیازمند دقت، تمرکز و قدرت تحلیل شماست. شما باید با نگاه به تصویر، بهترین و منطقی ترین پاسخ را ارائه دهید و این مسئله تنها توسط یک ذهن ارام و خلاق امکان پذیر است. در تصویر معمای شناسایی صاحب اسب شما با سه نفر روبرو هستید که بر سر تصاحب یک اسب وحشی با یکدیگر مناقشه و دعوا دارند. اما کدامیک صاحب واقعی اسب هستند!؟ شما فکر می کنید که اسب وحشی تصویر مال چه کسی است؟

دلیل شما چیست؟ اگر آماده هستید به دقت به تصویر معمای شناسایی صاحب اسب نگاه کنید و پاسخ را همانطور که اشاره شد، همراه با تحلیل قانع کننده ارائه دهید! یادتان باشد که زمان شما محدود است و تنها 5 ثانیه فرصت دارید که جمع بندی کرده و پاسخ ارائه دهید. این زمان محدود، درجه سختی این سوال را افزایش می دهد. زیرا ذهن شما باید به سرعت به یک تحلیل دست پیدا کند!

بیشتر بخوانید:چیستان: آن کدام میوه است!؟ میوه ای که دو حرف اولش یک عدد دو رقمی است!

معمای شناسایی صاحب اسب

شاید بپسندید:فقط یه نابغه میتونه “بابانوئل قلابی” را که در واقع یک دزد است را شناسایی کند!

 

 

 

.

شاید بپسندید: میخای خودت و اطرافیانت رو بهتر بشناسی، پس این تست شخصیت رو از دست نده!

 

 

 

جالب است: داستان ضرب المثل دست کسی را توی حنا گذاشتن!

پاسخ معمای شناسایی صاحب اسب

اگر هنوز به پاسخ نرسیدید، بهتر است نگاهی دقیق تر به تصویر معمای شناسایی صاحب اسب بیندازید. باید بدنبال نشانه ها باشید. به تصویر نگاه کنید. اگر زمان بیشتر نیاز دارید، ما این زمان را به شما می دهیم.

شاید بپسندید: میخای خودت و اطرافیانت رو بهتر بشناسی، پس این تست شخصیت رو از دست نده!

 

 

 

احتمالاً بپسندید: فقط تیزبین ها می توانند 3 تفاوت تصویر دختر در حال خرید را شناسایی کنند!

 

 

.

 

شاید بپسندید: چشمان تیزبین و عقابی می تواند گربه استتار شده تصویر را شناسایی کند!

پاسخ معمای شناسایی صاحب اسب: شما چه فکر کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. همیشه باید دقت کرد و تمرکز نمود تا به پاسخ درست رسید. کاری که کارآگاهان پلیس انجام می دهند. در متن بارها اشاره شد که اسب وحشی است، لذا هیچکدام از این افراد صاخب اسب نیستند. برخی اشاره کرده اند که از طریق کفش های این سه نفر می توان فهمید که کدامیک صاحب اسب است. زن اول از سمت راست دارای کفش های مناسب سوارکاری است. لذا او را صاحب اسب گفته اند، اما اسب فاقد هر گونه زین و افسار و … هست. او یک اسب آزاد در طبیعت است (فضای عکس هم مشخص است) که تاکنون گرفتار نشده است که انسان ها از او بهره کشی و سوارکاری کنند.

بیشتر بخوانید: ضریب هوشی ات رو تست کن: با توجه به دیگر عبارات، مجموع عددی حیوانات در معادله آخر چند است؟

شناسایی صاحب اسب

احتمالاً بپسندید: چیستان: خطرناک و وحشی است اما اگر وارونه اش کنید رام می شود!

امیدوارم ازمعمای شناسایی صاحب اسب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: قابل توجه باهوشا: میون دزدایی که وارد بانک شدن یه زن هم هست، اونو شناسایی کن!

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:اگه سیب متفاوت رو تو یه نگاه تشخیص بدی، دقت و دیدت عالیه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:حکایت شاه و دو غلام زرخریدش!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت سلمان کر و شعبان کر از مثنوی معنوی

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: اگه باهوشی باید تو یه نگاه، چیزی که این تصویر کم داره رو شناسایی کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:باهوشا بگن: فقط یکی از این فضانوردها، انسان واقعی است!

برایتان جالب خواهد بود

 آیا مرد درست می گوید و عروس خانم قبلاً با کس دیگری ازدواج کرده!؟

3 تفاوت جزئی در این تصویر دخترک زیبا وجود دارد که فقط تیزبین ها متوجه آن می شوند!

حکایت پادشاه و شاهینی که پرواز نمی کرد!

 با جابجا کردن 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. اگر به نزدیک ترین زن به اسب (سمت راست) هست دقت بکنید نه تنها ژست است و زن با هم متناسب هستند بلکه روی دست زن اسم اسب نیز نوشته شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + نه =

دکمه بازگشت به بالا