;
تفریح و سرگرمی

چه کسی مرد داخل رستوران را به قتل رسانده است!؟ زن جوان یا مرد جوان!؟

آزمون شناسایی قاتل مرد در رستوران: یکی از بخش های جالب و سرگرم کننده شبکه های اجتماعی، سوالات هوش تصویری و معماهایی هستند که شما برای حل آنها نیاز دارید که از تمام توانائیهای شناختی خود به خصوص تیزبینی و دقت استفاده کنید. در آزمون های چشمک شما می توانید این توانائی ها را مورد ازمایش قرار دهید. در صورتی که متوجه ضعف آنها شوید با کمک انواع بازی های فکری، آن ها را رشد و توسعه دهید.

به باور بسیاری از پژوهشگران، کاهش فعالیت های مغز می تواند سبب کاهش توانایی ها و مهارت های شما شود. به همین دلیل لازم است با کم معماها و تست ها همواره مغز خود را فعال نگه دارید. رشد توانائی های شناختی شما می تواند به موفقیت شما در زندگی اجتماعی کمک کند. پس هر روز با جدیدترین و به روز ترین معماهای تصویری با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه شوید. آزمون شناسایی قاتل مرد در رستوران را در کمتر از 3 ثانیه پاسخ دهید و ثابت کنید که می توانید یک کارآگاه یا پلیس خبره باشید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام حیوان است که قسمت اولش یک ساز موسیقی و قسمت دومش مایه‌ حیات است!؟

آزمون شناسایی قاتل مرد در رستوران

در تصویر آزمون شناسایی قاتل مرد در رستوران شما با دو تصویر از یک فضا روبرو هستید. در واقع فضا و افراد در دو تایم متفاوت. در تصویر اول سه نفر در رستورانی مشغول خوردان غذا هستند. پس از چند دقیقه دو نفر کناری که غذایشان تمام شده از جای خود بلند می شوند. اما یک اتفاق بسیار بد اتفاق افتاده است. مرد وسطی به قتل رسیده است؟

این مرد در آزمون شناسایی قاتل مرد در رستوران چگونه و بوسیله چه کسی کشته شده است. شما باید بتوانید قبل از اینکه متهم یا مجرم صحنه جرم را ترک کند، او را شناسایی کرده و به چنگال قانون بسپارید. فقط یادتان باشد وقت شما بسیار کم است. هر دو فرد کنار مرد مقتول در حال ترک رستوران هستند. لذا عجله کنید. فقط 3 ثانیه وقت دارید.

پس با دقت به تصویر آزمون شناسایی قاتل مرد در رستوران نگاه کنید. ارامش خود را حفظ کنید و سپس پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد در رستوران را با دلیل خود مطرح کنید….

شاید بپسندید: 3 اختلاف میان تصویر دو شاهزاده مصری وجود است، آنها را پیدا کنید!

آزمون شناسایی قاتل مرد در رستوران

شاید بپسندید: با اینکه خرگوش جلو چشاته، اما به راحتی نمی تونی تشخیص‌اش بدی!

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: چیستان: استخری کوچک است با دو دیوار دور آن، یکی سفید و نرم و دیگری تیره و سفت!

 

.

.

.

شاید بپسندید: نگاهت به زندگی چطوری هست!؟|  فقط بگو تو تصویر ابتدا چی دیدی!؟

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد در رستوران

اگر به این بخش از متن آزمون شناسایی قاتل مرد در رستوران رسیده اید، به این معناست که شما در ارائه پاسخ ناکام بوده اید. شاید هم پاسخی در ذهن دارید و می خواهید، پاسخ را با جوابی ما که ارائه می کنیم مطابقت دهید. اشکالی ندارد، چند ثانیه دیگر بیشتر به تصویر نگاه کنید. این آزمون می تواند یک تمرین برای مغز شما باشد. در هر صورت شما برنده آزمون شناسایی قاتل مرد در رستوران هستید. چرا که توانسته اید با تمرکز و دقت کردن ذهن و مغز خود را ورزش دهید.

شاید بپسندید: ببری که در صدد حمله به عکاس هست رو شناسایی کن!

.

.

 

.

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: آیا به زن بیمار پای جدید پیوند کرده اند!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: چیستان جالب: دارا آن را ندارد و ندار آن را دارد، آن چیست!؟

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد در رستوران: شاید در ابتدای امر، وقتی لیوان آبمیوه خالی شده زن را کنار سینی مقتول دیدید، احساس کردید که قاتل زن تصویر است. اما اشتباه نکنید. شما هیچ سندی ندارید که این آب میوه، مسموم بوده است. کمتر کسی به همراه سوپ آبمیوه می خورد و احتمالا زن خودش این آبمیوه را به مرد داده است.

اما اگر به مرد کناری نگاه کنید می بینید که در جیب او لوله ای شیشه ای قرار دارد. به احتمال زیاد وی در این لوله شیشه ای سمی هولناک را حمل می کرده است و در زمانی که مرد متوجه نبوده به غذای او اضافه کرده است. نوع نگاه مرد وسطی در تصویر چپ نیز به مرد به گونه ای است که گویا او کاری انجام داده است و مرد جوان در حال توجیه است.

شاید بپسندید:کدومیک همسر این مرد متعجب است!؟ زن پلیس یا زن خانه دار!؟

 شناسایی قاتل مرد در رستوران

شاید بپسندید:فقط یه نابغه میتونه “بابانوئل قلابی” را که در واقع یک دزد است را شناسایی کند!

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل مرد در رستوران استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن کدام میوه است!؟ میوه ای که دو حرف اولش یک عدد دو رقمی است!

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه باهوشی با حرکت دادن دو تا چوب کبریت یه معادله صحیح، درست کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: در نگاه اول به این تصویر چی دیدی!؟ | پاسخ نکات جالبی را درباره‌ات افشا می کنه!

برایتان جالب خواهد بود

چه کسی در این مسابقه دو و میدانی در حال تقلب کردن است!؟

اسلحه پلیس گم شده است، به او کمک کنید تا از نگرانی خلاص شود!

چیستان: می توانی آن را بگیری و به دیگران بدهی، ولی نمی توانی پرتابش کنی!

با توجه به شخصیت‌ات، بهترین راه حل برای مقابله با مشکلات را شناسایی کن! | کدوم پرنده جذابتره!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا