;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی همسر واقعی مَرده است!؟ | فقط باهوشایی مثل هرکول پوآرو تو یه نگاه می فهمن!

تست شناسایی همسر اصلی مرد: در این آزمون یا معمای تصویری شما باید با کمک نشانه ها بتوانید همسر واقعی مرد را شناسایی کنید. این کار برای افراد نابغه در یک نگاه امکان پذیر است. بخش تفریح و سرگرمی وب سایت خبری چشمک با یک سوال معمایی تصویری جدید با شماست. بسیاری از این سوالات تصویری، سوال هوش سخت را برای شما مطرح نمی کنند. در بسیاری از این سوالات شما برای بافتن پاسخ باید به دنبال یک نشانه باشید. یافتن نشانه می تواند به حل این گونه سوالات کمک کند. در واقع هدف اصلی سوالات تصویری به چالش کشیدن مهارت های شناختی شماست.

نوع زندگی باعث شده است که ما در بیشتر اوقات قادر به دیدن جزئیات نباشیم. چشم ومغز ما کلی نگر شده است و این مسئله می تواند در بلند مدت آسیب های جدی به این عضو مهم بدن وارد کند. اما انجام مرتب بازی های فکری می تواند زمینه را برای فعالیت مغز و ورزش آن فراهم کرده و سبب رشد توانائیهای شناختی شود. بر همین اساس شما برای انجام این سوالات باید از دقت و تمرکز و در عین حال قدرت بینایی خود استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و تست شناسایی همسر اصلی مرد همراه باشید.

شاید بپسندید:با پیدا کردن پاسخ معادله تصویری، نبوغ بالای ریاضی‌ات رو اثبات کن!

تست شناسایی همسر اصلی مرد

مجله خبری چشمک نیز با انتشار مرتب بازی های فکری تلاش می کند به بخشی از نیازهای افراد به بازی های فکری، پاسخ دهد. شما مخاطبان گرامی در معمای شناسایی همسر اصلی مرد، با تصویر جالب و زیبایی روبرو هستید. مردی که احتمالاً حافظه خود را از دست داده است خود را گرفتار میان دو زن می بیند. یکی از زنان، زن واقعی اوست و دیگری به دروغ مدعی است که مرد همسر اوست. به نظر شما کدامیک از زنان دروغ می گوید؟ زن واقعی مرد کدامیک از زنان تصویر تست شناسایی همسر اصلی مرد است؟ دلیل خود را مطرح کنید.

اگر سوالات و پازل های تصویری را دوست دارید،تست شناسایی همسر اصلی مرد را از دست ندهید. تلاش کنید در کمتر از 3 ثانیه پاسخ درست این آزمون را پیدا کنید و اثبات کنید که قدرت دقت و بینایی خوبی دارید! مجله خبری چشمک و محمد شایسته در پایان مطلب تست شناسایی همسر اصلی مرد، پاسخ تصویری را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. شما برای انجام این آزمون باید تنها دقت و تمرکز کنید.

اگر آماده هستید با دقت به تصویر زیر نگاه کنید….

شاید بپسندید: داستان دست فروش و الاغی که فکر می کرد می تواند دستفروش را خر کند!

تست شناسایی همسر اصلی مرد

احتمالاً بپسندید:چیستان جالب: آن چیست که اگر باشد کور است و اگر نباشد کر است!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: کدام کلمه است که همه آن را نادرست تلفظ می کنند!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه چهره مرد مخفی رو تو 7 ثانیه پیدا کنی، دقت و بینایی ات مثل عقابه!

جواب تست شناسایی همسر اصلی مرد

احتمالا پاسخ تست شناسایی همسر اصلی مرد را پیدا کرده اید. به شما تبریک می گوئیم. مشخص است که قدرت بینایی و تمرکز شما عالی است. اما اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، بهتر است با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: همین که عکس رو دیدی متوجه چی شدی!؟ جواب بده تا بگم چقدر ریسک پذیری!؟

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدام سه عدد را در همدیگر جمع و یا ضرب کنیم، نتیجه یکسانی دارند؟

 

 

 

شاید بپسندید: اگه نمی دونی اعتماد به نفس ات چقدره، کافیه یکی از گل های ارکیده رو انتخاب کنی تا متوجه بشی!

پاسخ تست شناسایی همسر اصلی مرد: به خالکوبی گردن هر دو زن دقت کنید. در کدام سمت قرار گرفته اند!؟ اکنون به خالکوبی گردن زنی که در قاب عکس است دقت کنید. با کمک این نشانه متوجه خواهید شد که زن سمت راست، همسر اصلی مرد است.

شاید بپسندید: آیا بچه زن وسطی زایشگاه واقعاً دزدیده شده است!؟ | باهوشا بگن!

شاید برایتان جالب باشد کدومیکی از این خانمای خوشکل، همسر آقای خوش تیپه!؟ شاید عحیب باشه، اما یه گل رو انتخاب کن تا بگم بقیه تو رو چه جوری می شناسن!؟ شناسایی همسر اصلی مرد

امیدوارم از تست شناسایی همسر اصلی مرد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:چیستان جالب: از چوب است ولی به هیچ وجه اره نمی شود!؟

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: میخای بفهمی نگاهت به زندگی چیه، کافیه یک نوشیدنی داغ را انتخاب کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگه تو 6 ثانیه پرنده کوچیکی که خودش رو بین جغدها مخفی کرده پیدا کنی، چشات خیلی تیزه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: یکی از افراد تصویر انسان نیست، کدومیکی هست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: در بالای سر است و اگر وارونه شود فلز می گردد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: ضریب بالای هوشی ات رو با پیدا کردن زندانی بی گناه، اثبات کن!

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: آن چیست که در هر قرن یک بار و در هر دقیقه دوبار می آید ولی درسال هیچ وقت نمی آید!؟

کدومیکی از این خانمای خوشکل، همسر آقای خوش تیپه!؟

شاید عحیب باشه، اما یه گل رو انتخاب کن تا بگم بقیه تو رو چه جوری می شناسن!؟

نکته تصویر اتاق بیمار را پیدا کن! | فقط تیزبینا و نابغه ها متوجه میشن!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا