;
تفریح و سرگرمی

همین که عکس رو دیدی متوجه چی شدی!؟ جواب بده تا بگم چقدر ریسک پذیری!؟

تست شخصیت شناسی مبتنی به درک: همان گونه که بارها اشاره شده است، تست های شخصیت راهی سرگرم کننده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خود هستند! از این یکی استفاده کنید تا متوجه شوید که چقدر ریسک پذیر بوده و آیا تمایل زیادی به کاوش یا مراقبت از دیگران دارید. آسان است.  فقط چند دقیقه طول می کشد، پس چرا آن را امتحان نکنید و ببینید در مورد خودتان چه می یابید؟ شما هرگز نمی دانید، ممکن است از نتایج شگفت زده شوید! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت شناسی مبتنی به درک همراه شوید.

شاید بپسندید: کدومیکی همسر واقعی مَرده است!؟ | فقط باهوشایی مثل هرکول پوآرو تو یه نگاه می فهمن!

تست شخصیت شناسی مبتنی به درک

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که مردم چگونه شما را درک می کنند؟ آیا می خواهید بدانید ویژگی های شخصیتی شما چیست و دیگران آنها را چگونه می بینند؟ انجام تست شخصیت می تواند به شما کمک کند تا در مورد نحوه برخورد خود با دیگران بینش کسب کنید.

این تست شخصیت نشان می دهد که بر اساس آنچه ابتدا می بینید، تمایل بیشتری به کاوش یا مراقبت از دیگران دارید یا خیر؟ ابتدا آنچه را که می بینید به ما بگویید و درک بهتری از درونی ترین افکار و احساسات خود به دست آورید.

شاید بپسندید:با پیدا کردن پاسخ معادله تصویری، نبوغ بالای ریاضی‌ات رو اثبات کن!

تست شخصیت شناسی مبتنی به درک

شاید بپسندید: قبل از آنکه قاتل خیابانی بتواند کسی را به قتل برساند، او را شناسایی کنید!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: کدام کلمه است که همه آن را نادرست تلفظ می کنند!؟

.

.

.

شاید بپسندید: اگه نمی دونی اعتماد به نفس ات چقدره، کافیه یکی از گل های ارکیده رو انتخاب کنی تا متوجه بشی!

تفسیرهای تست شخصیت شناسی مبتنی به درک

اکنون که تصویر را دیده و توانسته اید درک و فهم خود را از تصویر بدست بیارید، بهتر است به بخش تفاسیر مراجعه کنید. اطمینان داریم که با خواندن تفاسیر شگفت زده خواهید شد.

احتمالاً بپسندید:چیستان جالب: آن چیست که اگر باشد کور است و اگر نباشد کر است!؟

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: داستان دست فروش و الاغی که فکر می کرد می تواند دستفروش را خر کند!

شخصیت شناسی مبتنی به درک

پر: مراقبت از دیگران

کسانی که در وهله اول پر را دیدند، معمولاً افرادی ملایم و مراقب هستند. آنها حس همدلی قوی دارند و حاضرند هر کاری که لازم است انجام دهند تا دیگران احساس راحتی کنند و مورد قدردانی قرار گیرند.

آنها در درک احساسات دیگران مشکلی ندارند. همچنین قدردانی زیادی از زیبایی دارند، چه هنر باشد، چه طبیعت یا حتی چیزهای کوچک زندگی. آنها دوستان وفادار و قابل اعتمادی هستند.

شاید بپسندید: اگه چهره مرد مخفی رو تو 7 ثانیه پیدا کنی، دقت و بینایی ات مثل عقابه!

پروانه: کاوش در افق های جدید

کسانی که در وهله اول یک پروانه دیدند، کاملاً ماجراجو و خلاق هستند. آنها همیشه به دنبال تجربیات جدید هستند، اغلب ریسک می کنند و از مرزها عبور می کنند. آنها عاشق کشف ناشناخته ها هستند و بدشان نمی آید که در این مسیر اشتباه کنند.

کنجکاوی آنها سیری ناپذیر است و همیشه در حال یادگیری چیزهای جدید در مورد جهان هستند. آنها همچنین تمایل دارند که ذهنی باز داشته باشند و دیگران را بپذیرند.

شاید بپسندید: چیستان: کدام سه عدد را در همدیگر جمع و یا ضرب کنیم، نتیجه یکسانی دارند؟

امیدوارم از تست شخصیت شناسی مبتنی به درک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:چیستان جالب: از چوب است ولی به هیچ وجه اره نمی شود!؟

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: میخای بفهمی نگاهت به زندگی چیه، کافیه یک نوشیدنی داغ را انتخاب کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگه تو 6 ثانیه پرنده کوچیکی که خودش رو بین جغدها مخفی کرده پیدا کنی، چشات خیلی تیزه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: یکی از افراد تصویر انسان نیست، کدومیکی هست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: در بالای سر است و اگر وارونه شود فلز می گردد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: ضریب بالای هوشی ات رو با پیدا کردن زندانی بی گناه، اثبات کن!

شاید برایتان جالب باشد

آیا بچه زن وسطی زایشگاه واقعاً دزدیده شده است!؟ | باهوشا بگن!

چیستان: آن چیست که در هر قرن یک بار و در هر دقیقه دوبار می آید ولی درسال هیچ وقت نمی آید!؟

کدومیکی از این خانمای خوشکل، همسر آقای خوش تیپه!؟

شاید عحیب باشه، اما یه گل رو انتخاب کن تا بگم بقیه تو رو چه جوری می شناسن!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا