;
تفریح و سرگرمی

اگه تو 6 ثانیه پرنده کوچیکی که خودش رو بین جغدها مخفی کرده پیدا کنی، چشات خیلی تیزه!

آزمون شناسایی پرنده کوچک: در بازی فکری و تصویری امروز، مهارت‌های مشاهده ای خود را به چالش می کشید: آیا می‌توانید پرنده کوچک را در کمتر از 6 ثانیه در کنار جغدها پیدا کنید؟ ببینید آیا می توانید پرنده ای را که در این تصویر پنهان شده است ببینید! این یک مشکل است، اما مطمئن هستیم که شما می توانید آن را در کمترین زمان پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی پرنده کوچک همراه باشید.

پیدا کردن یک پرنده کوچک در بین گروهی از جغدها در 6 ثانیه ممکن است کاری غیرممکن به نظر برسد. اما این چالش بازی فکری برای هر کسی که به دنبال آزمایش مهارت‌های مشاهده و چابکی ذهنی خود است، تمرین مغزی عالی است. از سوی دیگر به طرز شگفت آوری سرگرم کننده و جذاب است..این چالش مستلزم یافتن یک پرنده در میان گروهی از جغدها در یک تصویر است و باید در عرض 6 ثانیه تکمیل شود.

اگرچه این کار ممکن است دشوار به نظر برسد، ااین کمک می کند تا تمرکز را افزایش دهیم و در عین حال توانایی ما را برای تشخیص سریع جزئیات کوچک ارزیابی کند.

شاید بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا شاخ اینستاگرامه!؟

آزمون شناسایی پرنده کوچک

باید بدانید که رضایت حاصل از موفقیت در این چالش بسیار زیاد است و این یک راه عالی برای تمرین ذهن است. همچنین به ما کمک می کند هوشیار و حواسمان باشد و همچنین مهارت های حل مسئله خود را در معرض آزمایش قرار دهیم.

پس برای به چالش کشیدن مهارت های خود آماده شده و در آزمون شناسایی پرنده کوچک شرکت کنید. ببینید آیا می توانید پرنده کوچک را در کمتر از 6 ثانیه پیدا کنید! این چالش ردیابی پرندگان به بینایی و تمرکز دقیق نیاز دارد. این کار آسانی نیست و در یک لحظه کامل نمی شود.

تمرکز و مشاهده هنگام تلاش برای تشخیص پرنده کوچک در حال استراحت با جغدها ضروری است. تمرکز بر روی یک بخش کوچک از تصویر به شما این امکان را می دهد که سریعتر از زمانی که چشمان خود را به طور آشفته به اطراف حرکت دهید، پرنده را پیدا کنید. مهم است که وقتی به دنبال چیزی کوچک یا پنهان در یک تصویر بزرگ هستید صبور باشید. با تمرین، می توانید پرنده را در کمتر از 6 ثانیه پیدا کنید!

شاید بپسندید: حکایت روباه و مرغ های قاضی!

آزمون شناسایی پرنده کوچک

بیشتر بخوانید: امتحان ادبیاته و یکی داره تقلب می کنه، کدومیکی هست!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بفهمی که خوش بینی یا بدبین!؟

 

 

.

.

.

شاید بپسندید: اگه دیدت مشکلی نداشته باشه در یک نگاه حیوانات استتار شده (زرافه و پلنگ) را می بینی!؟

جواب آزمون شناسایی پرنده کوچک

آیا موفق شدید پرنده را پیدا کنید؟! وقتی نوبت به موفقیت در «پیدا کردن چالش‌ها» می‌رسد، همه چیز به داشتن یک استراتژی و انجام کار سخت است. مهم است که مشکلات را به وظایف کوچکتر و دست یافتنی تقسیم کنید که می توان آنها را یک مرحله در یک زمان حل کرد. علاوه بر این، اعتماد به خود و توانایی‌هایتان می‌تواند به شما کمک کند سریع‌تر راه‌حل‌ها را پیدا کنید. تمرین و یادگیری تکنیک های جدید نیز برای تسلط بر پازل های دشوار ضروری است.

در نهایت، به یاد داشته باشید که حتی اگر در اولین تلاش خود موفق نشدید، هر چالش فرصتی برای یادگیری و تلاش مجدد است. با فداکاری و پشتکار، می توانید بر هر چالش “پیدا کردن” غلبه کنید!

احتمالاً بپسندید:ریاضی ات خوبه!؟ میتونی این سوال تصویری ریاضی رو تو 20 ثانیه حل کنی!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:آیا مرد درست می گوید و عروس خانم قبلاً با کس دیگری ازدواج کرده!؟

 

 

 

 

 

شاید بپسندید:چیستان: یکی از حبوبات است که اگر نام آن را وارونه کنید یک وعده غذا می‌شود، آن چیست!؟

جواب آزمون شناسایی پرنده کوچک: اگر پرنده کوچک را در کمتر از 6 ثانیه در حال استراحت با جغدها پیدا کردید، به شما تبریک می گوییم! اگر موفق به تشخیص آن نشدید، نگران نباشید، این تصویر با راه حل است.

شاید بپسندید:فکر می کنی تیزبین مثل عقابی، پس پلنگ استتار شده را تو 3 ثانیه پیدا کن!

 شناسایی پرنده کوچک

احتمالاً بپسندید: تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

امیدوارم از معمای شناسایی اینفلوئنسر اینستاگرام استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان جالب:اسم شهری است که اگر حرف اول آن را برداری، اسم یکی از ادوات جنگی می‌شود؟

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: حکایت شنیدنی و جالب مرد گدا در بازار !

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

 احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: آن چیست که در گوش و چشم هست ولی در دهان آن را نمی بینید؟

برایتان جالب خواهد بود

چیستان جالب: چه پرنده ای است اگر نامش را برعکس کنیم نام پرنده دیگری می شود!؟

قابل توجه ریاضیدان ها: پاسخ معادله چی میشه!؟

تست شخصیت شناسی: شخصیت قاطع داری یا منفعل!؟

3 تفاوت در تصویر اسب و کره اسب هست، در کمتر از 10 ثانیه پیداش کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا