;
فناوری

تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

پیری ستارگان فوتبال:در آغوش گرفتن گذر زمان با کمک این تصاویر که با کمک هوش مصنوعی تهیه شده است، دلپذیر و بامزه است. در این تصاویر شاهد دگرگونی چهره و فیزیک بدنی ستارگان فوتبالی باشید که به زیبایی وارد فصل بازنشستگی زندگی خود شده اند.

احتمالاً بپسندید: شخصیت های کارتونی دیزنی اگر جنسیت شان فرق داشت، چه شکلی بودند!+ هوش مصنوعی کار را راحت کرد!

پیری ستارگان فوتبال

شاید بپسندید: نحوه کاشت گیاه مارچوبه در گلدان (از طریق بذر و گیاه)

محمد صالح

محمد صلاح حامد محروس غالی (عربی: محمد صلاح حامد محروس غالي؛ زادهٔ ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال اهل مصر است که برای باشگاه لیورپول بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی فوتبال مصر است.

او سابقه عضویت در تیم‌های المقاولون العرب،بازل، چلسی،فیورنتینا، رم و لیورپول را دارد. صلاح سابقه ۸۸ بازی و ۵۰ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی در دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.

شاید بپسندید: تصاویری جالب و حیرت انگیز از پیکا یا خرگوش بی دم آمریکایی

شاید بپسندید: دختر معین عروس شد اما ظاهر داماد همه رو شوکه کرد + عکس

روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی (به لهستانی: Robert Lewandowski) (تلفظ لهستانی: [ˈrɔbɛrt lɛvanˈdɔfskʲi] (دربارهٔ این پرونده شنیدن) (زاده ۲۱ اوت ۱۹۸۸) بازیکن فوتبال اهل کشور لهستان است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال بارسلونا در لالیگا و تیم ملی فوتبال لهستان بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی کشورش نیز می‌باشد. او برنده جایزه گرد مولر در سال ۲۲–۲۰۲۱ شد.

لواندوفسکی یکی از برترین مهاجمان فوتبال جهان می‌باشد و جزء معدود بازیکنان تاریخ فوتبال است که بیش از ۵۰۰ گل به ثمر رسانده‌اند، وی کفش طلای اروپا را بالاتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۱ کسب کرد. او همچنین ۲ بار برندهٔ بهترین بازیکن مرد فیفا شده‌است.

شاید بپسندید: تصویر کودکان کشورهای مختلف به روایت هوش مصنوعی!

ارلینگ برات هالَند

ارلینگ برات هالَند (به نروژی: Erling Braut Haaland؛ زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۰۰) بازیکن فوتبال اهل نروژ است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال منچستر سیتی در لیگ برتر انگلستان و تیم ملی فوتبال نروژ بازی می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان به‌شمار می‌آید که برای سرعت، قدرت بدنی، موقعیت‌یابی، و مهارت در گل زدن شهرت دارد. هالند با ۳۶ گل، رکورددار بیشترین گل زده توسط یک بازیکن در یک فصل لیگ برتر است.

احتمالاً بپسندید: جذاب ترین و زیباترین زنان جهان، اهل کدام کشورند!؟ + تصاویر

شاید بپسندید: 10 جالب ترین حقیقت درباره موجودی که همیشه می خندد!

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو

(به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر عربستان به عنوان کاپیتان و در پست مهاجم بازی می‌کند. او اغلب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام دوران شناخته می‌شود. رونالدو بیشتر از هر بازیکن اروپایی دیگر، پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا را دریافت کرده‌است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش ۳۲ جام کسب کرده که شامل هفت عنوان قهرمانی در لیگ، پنج لیگ قهرمانان اروپا، یک جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود.

رونالدو دارای بیشترین بازی (۱۸۳)، بیشترین گل زده (۱۴۰) و بیشترین پاس گل در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل زده در جام ملت‌های اروپا ، بیشترین بازی ملی (۱۹۸) و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (۱۲۲) است. او از معدود بازیکن‌هایی است که در بیش از ۱۱۰۰ بازی رسمی حضور داشته و بیش از ۸۰۰ گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده‌است. همچنین تنها بازیکنی است که در پنج تورنمنت جام جهانی گلزنی کرده‌است.

شاید بپسندید: تصاویر شبیه سازی شده از نقاشی ها و مجسمه های قدیمی با کمک هوش مصنوعی!

شاید بپسندید: بازسازی چهره واقعی شخصیت های دیزنی بر اساس هوش مصنوعی!

کیلیان امباپه لوتان

(به فرانسوی: Kylian Mbappé Lottin‎؛ زادهٔ ۲۰ دسامبر ۱۹۹۸) بازیکن فوتبال اهل فرانسه است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن در لیگ ۱ و تیم ملی فوتبال فرانسه بازی می‌کند و یکی از بهترین و باارزش‌ترین بازیکنان کنونی فوتبال جهان است.او به دلیل استعداد، توانایی‌های دریبل‌زنی، سرعت و شتاب زیاد و گل‌زنی به شهرت رسید. او رکورددار بیشترین گل تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن است.

شاید بپسندید: هوش مصنوعی چهره شاهان صفوی را ترسیم کرد!

نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور

(به پرتغالی برزیل: Neymar da Silva Santos Júnior) (زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۹۲) که با نام نیمار جونیور یا به شکل ساده‌تر نِیمار شناخته می‌شود؛ بازیکن فوتبال اهل برزیل است که برای باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل در پست مهاجم بازی می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان و از بهترین بازیکنان برزیلی تمام ادوار به شمار می‌رود که با توانایی بالای گلزنی و مهارت‌های دریبل تکنیکی و کنترل توپ در فوتبال به شهرت رسید. او یکی از چهار بازیکنی در فوتبال است که در سه باشگاه مختلف، بیش از ۱۰۰ گل را برای هر باشگاه به ثمر رسانده است.

شاید بپسندید: شگفت انگیزترین حقایق در مورد بدن زنان که افراد بسیار کمی در مورد آن می دانند!

پیری ستارگان فوتبال

احتمالاً بپسندید: آیا ژان لوئیز کالمان واقعا 122 سال عمر کرد یا اینکه دخترش پس از مرگ نقش او را بازی کرد!؟

لوکا مودریچ

(به کرواتی: Luka Modrić؛ زادهٔ ۹ سپتامبر ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال اهل کرواسی است که برای باشگاه رئال مادرید بازی می‌کند.او یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر رئال مادرید به حساب می‌آید. او سابقه یک نایب قهرمانی و یک سومی در جام جهانی دارد. او کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی است.

شاید بپسندید: شخصیت های دیزنی از جاسمین تا آریل در نژادی دیگر چگونه به نظر می رسند!؟

احتمالاً بپسندید: چرا تصویرمان در عکس و آینه با هم تفاوت دارد!؟

لیونل آندرس مسی

(به اسپانیایی: Lionel Andrés Messi؛ زادهٔ ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷) که با نام لئو مسی نیز مشهور است، بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که در پست مهاجم و به عنوان کاپیتان برای تیم ملی آرژانتین و باشگاه اینتر میامی بازی می‌کند. او به‌طور گسترده به‌عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ دانسته می‌شود. وی تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که هفت بار برندهٔ توپ طلا و شش بار برنده کفش طلای اروپا شده‌است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش، بیش از ۸۰۰ گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده و رکورد بیشترین تعداد گل (۶۷۲) را به عنوان بازیکن برای یک باشگاه (بارسلونا) دارد

شاید بپسندید: شبیه سازی کهنسالی افراد مشهوری که در جوانی جان خود را از دست دادند!| مرلین مونرو تا بروس لی

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی سطح اطلاعات عمومی: تصاویر روی اسکناس های مختلف دلار چه کسانی هستند!

شاید بپسندید

تشخیص آیفون اصل و فیک + ۱۲ شگرد ساده برای تشخیص آیفون اصل از تقلبی!

واقعیت های جالب در مورد قرون وسطی که همه فیلم ها نادرست به تصویر می کشند!

۱۱ ترفند ساده برای از بین بردن حشره برنج و حبوبات!

شاید بپسندید: اگه زانو درد میشی، احتمالا این ویتامین رو کم داری!

تغییر چهره سلبریتی های مشهور در طول دهه ها که نشان از تغییرات زیاد است!

 پرنسس های دیزنی مورد علاقه شما اگر انیمه بودند چه شکلی می شدند!؟

احتمالاً بپسندید: حقایق جالب درباره خون و گروه های خونی!

اگه دقت ات خوب باشه میتونی همه پرندگان را در تصویر شناسایی کنی!

احتمالاً بپسندید: تقلب درسی خفن در دانشگاهی در اسپانیا: عکسهایی جالب از خودکارهایی که برای تقلب استفاده می شد!

شاید بپسندید: کودکان چشم رنگی جذاب که چشمانشان همچون جواهر می‌درخشد!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا