;
فرهنگ و هنر

پرنسس های دیزنی مورد علاقه شما اگر انیمه بودند چه شکلی می شدند!؟

پرنسس های دیزنی به صورت انیمه: مریم صفدر هنرمند پاکستانی از جمله کسانی است که در ساخت انواع تصاویر کارتونی و انیمه تخصص اارد. او سبک منحصر به فرد خود را دارد، اما با وجود این عاشق نسخه‌های مختلف پرنسس های دیزنی است. برهمین اساس او در مجموعه ای جالب تلاش کرده است تا این پرنسس ها را به صورت انیمه به تصویر بکشد.

شاید بپسندید: اگر فکر میکنی بسته‌بندی میتونه نشونه اصلی بودن کالا باشه، این فیلم رو از دست نده!

پرنسس های دیزنی به صورت انیمه

در این مطلب از سری مطالب فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک به ارائه تصاویری که این هنرمند ارائه کرده است می پردازیم. باید بدانید که با دیدن تصاویر پرنسس های دیزنی به صورت انیمه شگفت زده خواهید شد.

شاید بپسندید: بازسازی چهره واقعی شخصیت های دیزنی بر اساس هوش مصنوعی!

 Kida (Atlantis: The Lost Empire)

پرنسس های دیزنی به صورت انیمه

شاید بپسندید: 10 جالب ترین حقیقت درباره موجودی که همیشه می خندد!

Merida (Brave)

پرنسس مریدا با مادرش ملکه الینور، پدرش پادشاه فرگوس و برادران سه‌قلوی بازیگوشش هامیش، هوبرت و هریس در قرون وسطی در پادشاهی اسکاتلندی دان‌بروخ زندگی می‌کند. الینور تلاش می‌کند تا مریدا را متقاعد کند که یک شاهدخت کامل باشد. با این حال، مریدا از سوار شدن بر اسبش، آنگوس، در ارتفاعات و تمرین تیراندازی با کمان و شمشیربازی لذت می‌برد. او این مهارت‌ها را از پدرش به ارث برده‌است.

احتمالاً بپسندید: شخصیت های مجموعه “شرک” اگر انسان بودند چه شکلی بودند!

احتمالاً بپسندید: سنت های جالب از فرهنگ های مختلف دنیا که تا به حال کمتر شنیده اید!

Giselle (Enchanted)

شاید بپسندید: (ویدیو)تهیه بستنی جلو چشم مشتری با میوه‌های تازه، خیلی هم بهداشتی و خوشمزه!

Megara (Hercules)

احتمالاً بپسندید: اطلاعات جالب درباره گلادیاتورها که قطعاً نمی دانستید!

Thumbelina (Thumbelina)

شاید بپسندید: اگه دقت ات خوب باشه میتونی همه پرندگان را در تصویر شناسایی کنی!

Rapunzel (Tangled)

 

راپانزل یا راپونزل (به آلمانی: Rapunzel) یک افسانه آلمانی است که اولین بار در سال ۱۸۱۲ توسط برادران گریم ضبط شده و به عنوان بخشی از قصه‌های برادران گریم منتشر شد. داستان برادران گریم اقتباسی از افسانه راپونزل اثر فردریش شولتز (۱۷۹۰) است که ترجمه‌ای از پرسینت (۱۶۹۸) توسط مادمازل د لا فورس بود که خود تحت تأثیر پتروسینلا (۱۶۳۴) یک داستان ایتالیایی از جیامباتیستا باسیل قرار گرفته بود.

این داستان به عنوان نوع ۳۱۰ آرنه تامپسون («دوشیزه در برج») طبقه‌بندی شده‌است.طرح آن در رسانه‌های مختلف مورد استفاده و تقلید قرار گرفته‌است. معروف‌ترین جملۀ آن این است: «راپانزل، راپانزل، موهایت را پایین بینداز تا بالا بیایم».

احتمالاً بپسندید: زیباترین و خوش تیپ ترین بازیگران زن و مرد ترکیه ای به روایت هوش مصنوعی!

احتمالاً بپسندید: ۸ بازیگر معروف که حین ساخت فیلم و سریال ناگهانی فوت کردند!

 

Alice (Alice in Wonderland)

احتمالاً بپسندید: بازسازی تصویر شخصیت های معروف کارتونی به صورت واقعی!

 

Mulan (Mulan)

شاید بپسندید:تنها وارث ۸ ساله تاجر بزرگ الماس راهبه شد و ترک دنیا کرد + عکس

 

Snow White (Snow White and the Seven Dwarfs)

سفیدبرفی که هر دو والدین خود را در سنین جوانی از دست داده‌است، یک شاهدخت است که با «ملکه»، نامادری شریر و خونسرد خود، زندگی می‌کند. ملکه از ترس اینکه زیبایی سفیدبرفی بیشتر از زیبایی او باشد، او را مجبور می‌کند که به عنوان خدمتکار برایش کار کند و روزانه از آینه جادویی خود می‌پرسد که «چه‌کسی زیباترین است». سال‌ها آینه همیشه جواب می‌دهد که «ملکه زیباترین است»، که او را خشنود می‌کند.

شاید بپسندید: انگار این افراد ماشین زمان دارند:سلبریتی های امروز به همراه همزادهایشان در قرون گذشته!

یک روز، آینه جادویی به ملکه اطلاع می‌دهد که سفیدبرفی اکنون زیباترین در تمام سرزمین است. در همان روز، سفیدبرفی با شاهزاده‌ای که آواز او را می‌شنود ملاقات می‌کند و عاشق او می‌شود. ملکه با عصبانیت به شکارچی خود دستور می‌دهد که سفیدبرفی را به جنگل ببرد، او را بکشد و قلب او را در یک جعبه جواهرات برگرداند. شکارچی نمی‌تواند خود را مجبور به کشتن سفیدبرفی کند و نقشه ملکه را برای او فاش می‌کند. او سپس از سفیدبرفی می‌خواهد که به جنگل فرار کند و هرگز برنگردد.

شاید بپسندید: عوارض جانبی مصرف سیر: در مصرف سیر احتیاط را فراموش نکنید!

 

 

Rapunzel (Tangled)

راپانزل (به انگلیسی: Rapunzel) شخصیتی تخیلی است که در گیسوکمند (۲۰۱۰) پنجاهمین فیلم انیمیشن بلند استودیوی انیمیشن والت دیزنی ظاهر می‌شود. مندی مور هنرپیشه و خواننده آمریکایی صداپیشگی او را برعهده دارد. راپانزل شاهدخت جوانی است که از میراث سلطنتی خود بی‌خبر است؛ او در کودکی توسط پیرزنی مغرور به نام مادر گاتل ربوده و در یک برج منزوی بزرگ می‌شود تا پیرزن با کمک توانایی‌های شفابخش موهای راپانزل برای همیشه جوان و زیبا بماند.

راپانزل که توسط انیماتور ناظر گلن کین ساخته و متحرک شده‌است، بر اساس شخصیت عنوان داستانی عامیانه به همین نام که توسط برادران گریم منتشر شده‌است، ساخته شده‌است. این شخصیت به یک قهرمان کمتر منفعل برای فیلم اقتباس شد.

استقبال انتقادی از راپانزل به‌طور کلی مثبت بوده‌است و منتقدان از شخصیت پرشور، پر جنب و جوش و استقلال او تعریف می‌کنند. راپانزل به عنوان دهمین پرنسس دیزنی، رسماً در ۲ اکتبر ۲۰۱۱ وارد خط تولید شد و به اولین عضو پویانمایی کامپیوتری فرنچایز و اولین شاهزاده اروپایی در ۲۰ سال اخیر تبدیل شد که آخرین آن بل از دیو و دلبر (۱۹۹۱) بود. ظاهر و شخصیت او مقایسه زیادی بین او و یکی از پرنسس‌های قبلی دیزنی آریل از پری دریایی کوچولو (۱۹۸۹) که از او الهام گرفته شده‌است، ایجاد کرده‌است.

احتمالاً بپسندید: 16 مهمترین راز زیبایی و تناسب اندام زنان چینی!

شاید بپسندید: فیلم سر کار گذاشتن ببر توسط میمون (خیلی باحاله)

 

Jane (Tarzan)

 

 

Esmeralda (The Hunchback of Notre Dame)

احتمالاً بپسندید: حضور جنیفر لوپز و بن افلک در فیلم آتش بس تهمینه میلانی

 

Elsa (Frozen)

السا (Elsa) از آرندل پرنسس پنجاه و سومین انیمیشن والت دیزنی (Walt Disney) است که قدرت جادویی یخ را دارد. این شخصیت خیالی از یکی از کاراکترهای داستان هانس کریستین اندرسن (Hans Christian Anderson) به نام ملکه برفی الهام گرفته شده. السا کیست؟ السا فرزند پادشاه اگنار (King Agnarr) و ملکه ایدونا (Queen Iduna) است و یک خواهر به نام آنا (Ana) دارد. سنینی که السا را در انیمیشن فروزن می‌بینیم بین 8 تا 24 سال است. در واقع السا باید یک شخصیت منفی می‌شد اما دیزنی روند را تغییر داد.

احتمالاً بپسندید: تشخیص آیفون اصل و فیک + ۱۲ شگرد ساده برای تشخیص آیفون اصل از تقلبی!

احتمالاً بپسندید: عکس بدل ناصرالدین شاه قاجار که اصلاً با خودش مو نمیزنه!

 

Tinker Bell (Peter Pan)

 

 

Ariel (The Little Mermaid)

پرنسس های دیزنی به صورت انیمه

 

Aurora (Sleeping Beauty)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =

دکمه بازگشت به بالا