;
فناوری

هوش مصنوعی این سلبریتی ها را تغییر جنسیت داد + تصاویر

تغییر جنسیت سلبریتی ها: بازیگران در هنگام بازی با گریم‌های متفاوت و شخصیت‌های مختلفی ظاهر می‌شوند و نقش بازی می‌کنند. اما اگر واقعا جنسیت آن‌ها چیز دیگری بود چه تغییری می‌کردند؟

با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانیم به این سوال پاسخ دهیم و چهره این سلبریتی‌ها اگر جنسیتشان فرق می‌کرد را ببینیم.

شاید بپسندید: عکس های منتخب ویکی مدیا که تصور نمی کنید واقعی باشند!؟ + بهترین عکس ها از سال 2006 تا 2023

تغییر جنسیت سلبریتی ها با کمک هوش مصنوعی

جیمی درنان

جیمز (جِیمی) دُرنان (به انگلیسی: James “Jamie” Dornan) (زادهٔ ۱ مهٔ ۱۹۸۲) بازیگر و مدل اهل ایرلند شمالی است. از نقش‌آفرینی‌های مهم او می‌توان به حضور در مجموعه تلویزیونی روزی روزگاری، بازی در نقش «پاول اسپکتر»، قاتل زنجیره‌ای در مجموعه تلویزیونی سقوط و حضور در فیلم سینمایی پنجاه سایه گری (۲۰۱۵) و روزی روزگاری اشاره کرد.

احتمالاً بپسندید: 10 جالب ترین حقیقت درباره موجودی که همیشه می خندد!

تغییر جنسیت سلبریتی ها

شاید بپسندید: از شایعه تا واقعیت: تصاویر ازدواج ایلان ماسک با رباتی به نام کاتانلا

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت اینگرید جوهانسون (انگلیسی: Scarlett Ingrid Johansson؛ زادهٔ ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴) بازیگر آمریکایی است. او در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ دریافت‌کنندهٔ بیشترین دستمزد در میان بازیگران زن بود و نامش چند بار در فهرست ۱۰۰ ستاره ثروتمند فوربز آمده‌است. مجلهٔ تایم در ۲۰۲۱ او را یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان نامید. فیلم‌هایش بیش از ۱۴٫۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته و جوهانسون را به نهمین بازیگر پرفروش گیشه در تاریخ تبدیل کرده‌است. او جوایز مختلفی از جمله یک جایزهٔ تونی و یک جایزهٔ فیلم بفتا برنده شده‌است و نیز نامزد دریافت دو جایزهٔ اسکار و پنج جایزهٔ گلدن گلوب بوده‌است.

تغییر جنسیت سلبریتی ها

شاید بپسندید: تغییر جنسیت “ایلان ماسک” به روایت هوش مصنوعی+تصاویر

رایان گاسلینگ

رایان تامس گاسلینگ (انگلیسی: Ryan Thomas Gosling؛ زادهٔ ۱۲ نوامبر ۱۹۸۰) بازیگر و خوانندهٔ کانادایی است.[۱] او یک جایزهٔ گلدن گلوب دریافت کرده و نامزد دریافت دو جایزهٔ اسکار بوده‌است. گاسلینگ در ۱۳ سالگی به‌عنوان یک بازیگر خردسال در برنامهٔ کلاب میکی ماوس (۱۹۹۳–۱۹۹۵) از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسید و بعدها در چند فیلم ایفای نقش کرد. اولین نقش اصلی او در فیلم مؤمن بود و بعداً در چند فیلم مستقل از قبیل قتل با اعداد (۲۰۰۲)، قانون کشتار (۲۰۰۲) و ایالات متحده لیلاند (۲۰۰۳) ظاهر شد.

تغییر جنسیت سلبریتی ها

شاید بپسندید: تصاویری جالب و حیرت انگیز از پیکا یا خرگوش بی دم آمریکایی

هنری کاویل

هنری ویلیام دالگلیش کویل (انگلیسی: Henry William Dalgliesh Cavill؛ زاده ۵ مهٔ ۱۹۸۳) بازیگر انگلیسی است. وی از سال ۲۰۰۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. بیشتر شهرت وی به خاطر بازی در نقش سوپرمن در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی است. کاویل یک رزمی کار در رشتهٔ جوجیتسو است. مادرش ماریان معاون بانک و پدرش کالین کاویل سهامدار بود.

احتمالاً بپسندید: 10 بهترین مواد غذایی برای مقابله با پیری زودرس!

هنری سه برادر بزرگ‌تر و یک برادر کوچک‌تر از خودش دارد؛ به نام‌های چارلی کاویل، سایمِن کاویل، نیکی ریچارد کاویل و پیرز کاویل. او دوران ابتدایی را در مدرسهٔ سنت مایکل جزری گذراند و از دبیرستان استو در باکینگهام شایر در انگلیس فارغ‌التحصیل شد. او از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳ نقش گرالت از ریویا را در مجموعه فانتزی ویچر ایفا می‌کرد و قرار است در سریال Warhammer 40,000 آمازون بازی کند و تاریخ انتشار آن مشخص نیست.

احتمالاً بپسندید: تشخیص آیفون اصل و فیک + ۱۲ شگرد ساده برای تشخیص آیفون اصل از تقلبی!

تغییر جنسیت سلبریتی ها

شاید بپسندید: تصاویری جالب و حیرت انگیز از پیکا یا خرگوش بی دم آمریکایی

ریحانا

تغییر جنسیت سلبریتی ها

احتمالاً بپسندید: تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

کریس پاین

تغییر جنسیت سلبریتی ها

احتمالاً بپسندید: جذاب ترین و زیباترین زنان جهان، اهل کدام کشورند!؟ + تصاویر

آنجلینا جولی

تغییر جنسیت سلبریتی ها

احتمالاً  بپسندید: نشانه های جذابیت شما برای دیگران: از کجا بفهمیم کسی از ما خوشش آمده یا نه!؟

آن هاتاوی

تغییر جنسیت سلبریتی ها

شاید بپسندید: هوش مصنوعی چهره شاهان صفوی را ترسیم کرد!

اما واتسون

احتمالاً بپسندید: شخصیت های کارتونی دیزنی اگر جنسیت شان فرق داشت، چه شکلی بودند!+ هوش مصنوعی کار را راحت کرد!

 امیلی بلانت

سلبریتی ها

شاید بپسندید: تصاویر شبیه سازی شده از نقاشی ها و مجسمه های قدیمی با کمک هوش مصنوعی!

متیو مک کانهی

متیو دیوید مک‌کانِهِی (به انگلیسی: Matthew McConaughey) (تلفظ: ‎/məˈkɒnəheɪ/‎) (زادهٔ ۴ نوامبر ۱۹۶۹) هنرپیشه، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است. نام او نخستین بار با فیلم مات و مبهوت مطرح شد که در ژانر کمدی ساخته شده بود و محصول ۱۹۹۳ است. سپس در فیلم‌های دیگری چون قتل‌های زنجیره‌ای تگزاس: نسل بعدی، زمانی برای کشتن، فیلم تاریخی اسپیلبرگ به نام آمیستاد، تماس، ادتی‌وی و یو-۵۷۱ به ایفای نقش پرداخت.

شاید بپسندید: کودکان چشم رنگی جذاب که چشمانشان همچون جواهر می‌درخشد!

متیو مک کانهی

شاید بپسندید: قدبلندترین زنان جهان متعلق به کدام کشورها هستند!

ادریس البا

ادریسا آکونا اِلبا (انگلیسی: Idrissa Akuna Elba؛ زادهٔ ۶ سپتامبر ۱۹۷۲) بازیگر و موسیقی‌دان انگلستانی است. او جوایز مختلفی از جمله یک جایزهٔ گلدن گلوب و دو جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برنده شده‌است. مجلهٔ تایم در سال ۲۰۱۶ او را یکی از ۱۰۰ نفر از تاثیرگزارترین اشخاص جهان معرفی کرد.تا مهٔ ۲۰۱۹، فیلم‌هایش بیش از ۹٫۸ میلیارد دلار در گیشهٔ جهانی فروش داشته‌است.

احتمالاً بپسندید: تقلب درسی خفن در دانشگاهی در اسپانیا: عکسهایی جالب از خودکارهایی که برای تقلب استفاده می شد!

ادریس البا

شاید بپسندید: شخصیت های دیزنی از جاسمین تا آریل در نژادی دیگر چگونه به نظر می رسند!؟

تام کروز

تامس کروز ماپوتر چهارم (انگلیسی: Thomas Cruise Mapother IV؛ زادهٔ ۳ ژوئیهٔ ۱۹۶۲) معروف به تام کروز بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. او یکی از بازیگران دریافت‌کنندهٔ بیشترین دستمزد در جهان است و جوایز مختلفی از جمله سه جایزهٔ گلدن گلوب و یک نخل طلای افتخاری دریافت کرده و سه بار هم نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شده‌است. فیلم‌هایش بیش از ۴ میلیارد دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۱٫۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته، و او را به یکی از پرفروش‌ترین بازیگران تاریخ تبدیل کرده‌است.

احتمالاً بپسندید: شخصیت های مجموعه “شرک” اگر انسان بودند چه شکلی بودند!

تام کروز

شاید بپسندید: تغییر چهره سلبریتی های مشهور در طول دهه ها که نشان از تغییرات زیاد است!

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی (به انگلیسی: Artificial intelligence) (به اختصار: AI)، هوشی است که توسط ماشین‌ها ظهور پیدا می‌کند، در مقابل هوش طبیعی که توسط جانوران شامل انسان‌ها نمایش می‌یابد. اما پیش از هرچیز باید این موضوع را دانست که کلمه هوش، نشان دهنده امکان استدلال است و اینکه آیا هوش مصنوعی میتواند به توانایی استدلال دست یابد یا خیر، خود موضوع اختلاف محققان است.

احتمالاً بپسندید: حقایق جالب درباره خون و گروه های خونی!

کتاب‌های AI پیشرو، این شاخه را به عنوان شاخه مطالعه بر روی «عوامل هوشمند» تعریف می‌کنند: هر سامانه‌ای که محیط خود را درک کرده و کنش‌هایی را انجام می‌دهد که شانسش را در دستیابی به اهدافش بیشینه می‌سازد. برخی از منابع شناخته شده از اصطلاح «هوش مصنوعی» جهت توصیف ماشینی استفاده می‌کنند که عملکردهای «شناختی» را از روی ذهن انسان‌ها تقلید می‌کنند، همچون «یادگیری» و «حل مسئله»، با این حال این تعریف توسط محققان اصلی در زمینه AI رد شده‌ است.

شاید بپسندید: شبیه سازی کهنسالی افراد مشهوری که در جوانی جان خود را از دست دادند!| مرلین مونرو تا بروس لی

هوش مصنوعی در ۱۹۵۶ میلادی تبدیل به شاخه‌ای آکادمیک شد و در سال‌های پس از آن چندین موج خوش‌بینی را تجربه کرده و مجدد دچار امواج ناامیدی و کمبود بودجه شده (که به آن «زمستان AI» می‌گویند)، سپس فناوری‌های جدیدی در پی آن آمده و موفقیت و بودجه‌های تحقیقاتی این حوزه مجدداً احیا گشته‌اند.

تحقیقات AI رهیافت‌های متفاوتی را از زمان تأسیسش امتحان کرده و آن‌ها را کنار گذاشته‌است، رهیافت‌هایی چون: شبیه‌سازی مغز، مدل‌سازی حل مسئله توسط مغز انسان، منطق صوری، بانک‌های اطلاعاتی بزرگ دانش و تقلید رفتار جانوران. در اولین دهه‌های قرن ۲۱ میلادی، یادگیری ماشینی که شدیداً از آمار ریاضیاتی بهره می‌برد در این حوزه غلبه داشت و این فناوری اثبات کرد که به شدت موفق است و به حل چندین مسئله چالش‌برانگیز در صنعت و فضای آکادمیک کمک نمود.

احتمالاً بپسندید: ۱۱ ترفند ساده برای از بین بردن حشره برنج و حبوبات!

شاید بپسندید

احتمالاً بپسندید: چرا تصویرمان در عکس و آینه با هم تفاوت دارد!؟

عکس جشن تولد خصوصی مجری تلویزیون المیرا شریفی مقدم لو رفت، سرووضع متفاوت او با قاب تلویزیون!

شاید بپسندید: دختر معین عروس شد اما ظاهر داماد همه رو شوکه کرد + عکس

آیا ژان لوئیز کالمان واقعا 122 سال عمر کرد یا اینکه دخترش پس از مرگ نقش او را بازی کرد!؟

شاید بپسندید: افراد دارای این ویژگی ها هرگز نباید با هم ازدواج کنند!

 احتمالاً بپسندید: 13 بدترین عادت ها که سبب آسیب جدی به چشم و حتی نابینایی می شود!

شاید بپسندید: فیلم سر کار گذاشتن ببر توسط میمون (خیلی باحاله)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا